Τα νέα επιδόματα θέσεων ευθύνης των Στελεχών Εκπαίδευσης και οι βασικοί μισθοί Συμβούλων ΙΕΠ σύμφωνα με έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών.
Τα νέα επιδόματα θέσεων ευθύνης
Εγκύκλιο με την οποία προσδιορίζεται το ποσό της προσαύξησης των βασικών μισθών του προσωπικού του δημοσίου τομέα, σε εφαρμογή διατάξεων του Μέρους Γ΄ του ν. 5045/2023 (Α΄ 136), κοινοποίησε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, στην οποία μεταξύ άλλων παρατίθεται πίνακας με τα νέα επιδόματα ευθύνης των Στελεχών Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων Διοίκησης και των μελών του ΙΕΠ.
Δείτε
Οι νέοι μισθοί στο δημόσιο με Πίνακες και παραδείγματα-Μισθολογικά κλιμάκια | Εγκύκλιος ΥΠ.ΟΙΚ
__________________________________
Αναλυτικά – Τα νέα επιδόματα θέσεων ευθύνης
ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ |
ΠΟΣΟ ΣΕ € |
α) Προϊστάμενοι διοίκησης | |
Γενικοί και Υπηρεσιακοί Γραμματείς | 1.820 |
Αναπληρωτές Γενικοί και Ειδικοί Γραμματείς Υπουργείου | 1.495 |
Υπάλληλοι κατηγορίας ειδικών θέσεων 1ου βαθμού | 780 |
Υπάλληλοι κατηγορίας ειδικών θέσεων 2ου βαθμού | 715 |
Προϊστάμενοι Γενικών Διευθύνσεων και Συντονιστές Αποκεντρωμένων Διοικήσεων | 1.300 |
Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Προϊστάμενοι πολιτικών γραφείων μελών κυβέρνησης και υφυπουργών | 585 |
Προϊστάμενοι Υποδιευθύνσεων | 455 |
Προϊστάμενοι Τμημάτων | 377 |
Διοικητής Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας | 845 |
Περιφερειακοί συντονιστές πολιτικής προστασίας | 585 |
β) Προϊστάμενοι εκπαίδευσης |
|
Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης | 1.170 |
Περιφερειακοί Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης | 780 |
Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | 715 |
Επόπτες Ποιότητας της Εκπαίδευσης | 650 |
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης | 455 |
Προϊστάμενοι των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και Προϊστάμενος του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. |
455 |
Διευθυντές Γενικών Λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων, Ειδικών Λυκείων, Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων – Λυκείων και Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Μουσικών Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις και Καλλιτεχνικών Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις, δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), καθώς και Διευθυντές εκπαιδευτικών μονάδων στα Καταστήματα Κράτησης και στο Ίδρυμα Αγωγής Αρρένων Βόλου ή εφόσον τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια και τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Γυμνάσια με λυκειακές τάξεις και τα δημόσια Ι.Ε.Κ. διαθέτουν εκατόν είκοσι (120) τουλάχιστον μαθητές ή καταρτιζόμενους και οι Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) τριάντα (30) τουλάχιστον μαθητές. |
429
ή
501 |
Προϊστάμενοι των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. |
390 |
Διευθυντές Γυμνασίων, Επαγγελματικών Σχολών, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.), Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων, τετραθέσιων και άνω γενικών και ειδικών δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων, Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), καθώς και δημόσιων Επαγγελματικών Σχολών Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.) και Σχολών και Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Ο.Α.Ε.Δ. ή εφόσον τα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και οι λοιπές δομές επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης διαθέτουν εκατόν είκοσι (120) τουλάχιστον μαθητές, εκπαιδευόμενους ή καταρτιζόμενους και οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε. τριάντα (30) τουλάχιστον μαθητές. |
358
ή
429 |
Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων, Ε.Κ., Σ.Δ.Ε., δημόσιων Ι.Ε.Κ., Δημόσιων Ε.Σ.Κ. και Σχολών και Κ.Ε.Κ. του Ο.Α.Ε.Δ., Υπεύθυνοι Τομέων Ε.Κ., Προϊστάμενοι των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.). |
195 |
Προϊστάμενοι μονοθέσιων, διθέσιων και τριθέσιων δημοτικών σχολείων, νηπιαγωγείων και παιδικών σταθμών. | 215 |
Βασικός μισθός μελών ΙΕΠ
Στην περ. β΄ της παρ. 4 προβλέπεται ότι o μηνιαίος βασικός μισθός των λοιπών μελών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), καθώς και του προσωπικού της παρ. 2 του άρθρου 20 του ν. 3966/2011 διαμορφώνεται σε ποσοστό επί του αντίστοιχου Μ.Κ. του Σύμβουλου Α΄, ως εξής:
βα. Σύμβουλος Β΄: ογδόντα εννέα τοις εκατό (89%).
ββ. Σύμβουλος Γ΄: εβδομήντα έξι κόμμα ογδόντα πέντε τοις εκατό (76,85%).
βγ. Εισηγητής: εξήντα οκτώ κόμμα τρία τοις εκατό (68,3%).
Ακολουθεί σχετικός πίνακας :
ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΜΕΛΩΝ Ι.Ε.Π. ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡ. 6 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 329 ΤΟΥ Ν.4072/2012 | |||||
ΚΛΙΜ | ΕΤΗ | ΣΥΜΒ
ΟΥ ΛΟΣ Α |
ΣΥΜΒ
ΟΥ ΛΟΣ Β |
ΣΥΜΒ
ΟΥ ΛΟΣ Γ |
ΕΙΣΗ
ΓΗ ΤΗΣ |
ΜΚ1 | 0-1 | 1.810 | 1.611 | 1.391 | 1.236 |
ΜΚ2 | 1-3 | 1.860 | 1.655 | 1.429 | 1.270 |
ΜΚ3 | 3-5 | 1.910 | 1.700 | 1.468 | 1.305 |
ΜΚ4 | 5-7 | 1.960 | 1.744 | 1.506 | 1.339 |
ΜΚ5 | 7-9 | 2.010 | 1.789 | 1.545 | 1.373 |
ΜΚ6 | 9-11 | 2.060 | 1.833 | 1.583 | 1.407 |
ΜΚ7 | 11-13 | 2.110 | 1.878 | 1.622 | 1.441 |
ΜΚ8 | 13-15 | 2.160 | 1.922 | 1.660 | 1.475 |
ΜΚ9 | 15-17 | 2.210 | 1.967 | 1.698 | 1.509 |
ΜΚ10 | 17-19 | 2.260 | 2.011 | 1.737 | 1.544 |
ΜΚ11 | 19-21 | 2.310 | 2.056 | 1.775 | 1.578 |
ΜΚ12 | 21-23 | 2.360 | 2.100 | 1.814 | 1.612 |
ΜΚ13 | 23-25 | 2.410 | 2.145 | 1.852 | 1.646 |
ΜΚ14 | 25-27 | 2.460 | 2.189 | 1.891 | 1.680 |
ΜΚ15 | 27-29 | 2.510 | 2.234 | 1.929 | 1.714 |
ΜΚ16 | 29+ | 2.560 | 2.278 | 1.967 | 1.748 |
Δείτε σε μορφή pdf την Εγκύκλιο ΕΔΩ
Δείτε σχετικά
Νόμος 5045/2023: Αυξήσεις στο δημόσιο και άλλα μισθολογικά και συνταξιοδοτικά θέματα
Δείτε επίσης
Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές
Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/ta-nea-epidomata-thesewn-eythinis-twn-stelechwn-ekpaideysis-jai-oi-vasikoi-misthoi-simvoylwn-iep-eggrafo/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.
1 Σχόλιο
ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΚΑΤΑΤΡΩΓΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΔΙΑΣΩΖΟΜΑΙ; ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ;;
ΤΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΑΙΡΝΩ ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΘΩΡΕΙΟ;
ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ Ή ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΥΤΟΥ ΕΩΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ; ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΚΙ ΟΧΙ ΣΕ ΔΥΟ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ & ΕΞΟΦΛΗΣΗ.
ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ 1950 ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ. ΕΚΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΕΓΙΝΕ ΣΤΕΡΗΣΗ. ΔΕΝ ΑΝΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ; ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ 500 ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ 400 ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΗΛ ΚΑΘΕ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΛΛΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑ 15 ΗΜΕΡΕΣ , ΑΛΛΟΤΕ ΑΝΑ 17, ΑΛΛΟΤΕ ΑΝΑ 13 ΚΙ ΑΛΛΟΤΕ ΑΝΑ 16. ΑΡΑ ΑΝΑ 20 ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ.
ΕΠΙΘΥΜΩ ΑΠΑΞ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΜΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΟΥ. ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΖΩ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΕΡΙ. ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΖΗΤΑ;;; ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΝΟΙΚΙΟ 400 ΕΥ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟ ΔΥΑΡΙ, ΠΩΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΜΟΥ;; ΣΤΟ ΜΠΑΚΑΛΗ ΔΕΝ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ 60 ΕΥ ΑΠΟ ΤΑ 120 ΕΥ ΤΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ 120 ΕΥ. ΠΑΝΤΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΞΟΦΛΗΤΙΚΑ. ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ. Ο,ΤΙ ΑΓΑΘΟ ΑΓΟΡΑΖΩ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΠΑΞ, ΔΕΝ ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΠΑΡΕ 5 ΕΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ 5 ΕΥ ΣΕ 15 ΗΜΕΡΕΣ. ΤΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ. ΚΑΙ ΤΑ 10 ΕΥ , ΚΑΙ ΤΑ 15 ΕΥ ΚΑΙ ΤΑ 20 ΕΥ ΚΙ ΟΛΑ….
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΜΕ ΜΙΣΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΘΕ 20 ΗΜΕΡΕΣ ;;;
ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;;;
ΑΠΑΙΤΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΟΥ 25 ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ !!! ΧΩΡΙΑ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΗΛ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΩΡΑ ΕΝΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ , ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΗΡΕΙ ΚΙ ΕΠΙΒΛΕΠΕΙ, ΔΗΛ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΔ ΩΡΑΡΙΟ. ΚΙ ΟΧΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ. ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΧΡΟΝΟΣ. Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΟΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΣ Σ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΤΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ . ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ 3 . 4 ΚΑΙ 5 ΣΧΟΛΕΙΑ !!! ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ;; ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ;; ΠΟΙΟ ΑΠ’ΟΛΑ ;; ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ 5 ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΠΟ 4 ΩΡΕΣ, ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΟΥ;; ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ;; ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ;; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ. ΟΥΤΕ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙΟΣ , ΟΥΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΥΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΤΟ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΣΟΦΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕ 70. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 6 ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ !! ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΜΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ. Ο ΠΑΛΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΕΙΝΟ. ΟΧΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕ 70. ΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΑΣ. ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ 4 ΒΑΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΓΛΩΣΣΑ , ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΦΥΣΙΚΗ Ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ Ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ Β ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ. ΚΙ ΟΧΙ ΚΑΝΤΗΛΑΝΑΦΤΕΣ!! ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ.
ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΑΣ ΩΡΑΡΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕ 70 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ !! ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑΝ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ;; ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΕΜΕΙΣ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ.!! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙ Α Ή ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΩΡΑΡΙΟ;; ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ;; ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ;; Ή ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΔ ΩΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ;; ΑΥΤΗ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Ή ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΤΑΙ; ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ;;; ΜΑΣ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΚΟΡΠΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ , ΜΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΕ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΑΦΟΥ ΜΕ ΣΚΟΡΠΑΣ ΣΕ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΑΝΗΚΩ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!!! ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ;;; ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ;; ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ Β ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΙ ΟΣΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ;; ΒΓΑΛΕΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΕ 70 ΚΑΙ ΠΕ 02 ΠΕ 03 ΣΕ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΕ- ΕΛΑ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΡΑΞΑΝ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥΧΛΙΑΣΑΝ , ΝΑ ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΤΕΙ ΛΙΓΟ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ LARGE!! ΛΙΓΟ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΚΛΠ!!! Ν ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ, ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ!! ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ, ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΓΑΝΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΑΣΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΜΕ !! ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΑΝ ΠΙΟ ΕΠΑΪΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΕΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ. ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ 4 ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΖΟΥΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΕ ΕΝΑ Κ ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ !! ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΟΥΝ !! ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΣΧΕΤΟ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΕ 70 ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. !!! ΔΗΛ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ;;; ΠΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ 4 ΚΑΙ 5 ΕΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΤΗΛΑΝΑΦΤΕΣ!! το ειπαμε ηδη αυτο. Θεωρουν τον εαυτο τους οτι μονον αυτοι ξερουν και οι υπολοιποι εμεις δεν ξέρουμε τιποτε. Ενω εμεις εχουμε περισσοτερη εμπειρια απο αυτους καθως διδασκουμε σε 300 μαθητες την εβδομαδα ενω αυτοι μονον σε 25 της τάξης τους!!! Το ιδιο ειναι;; τι πρακτικη παιδαγωγικης και κατάρτισης κανω εγω και τι ειδους κανουν αυτοι ;; Δεν συγκρινονται οι εμπειρίες μας και η τριβη μας με διαφορα μαθητικα κοινα και επιπεδα και ποικιλια σχολικων κοινοτητων.
Αυτες οι εμπειρίες μας ανα χρονιά με τοσα διαφορετικά σχολεία θα έπρεπε να προσμετράτε σε παραπανω ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟ!!! ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ;; ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΛΩΤΣΟΣΚΟΥΦΙ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕ 2 ΚΑΙ ΠΕ 3…!! Ο,ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕΙ ΕΑΝ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΜΑΣ. ΕΩΣ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΤΑΠΕΙΝΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΕΝΩ ΕΦΕΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 11 ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΤΟ ΔΙΔ ΩΡΑΡΙΟ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΣΤΡΙΜΩΧΝΑΝ ΣΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ ΩΡΑΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΜΕ ΣΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΤΑ. ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΝ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ ΜΕ Ο,ΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΡΑΣΗ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΠ. ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΕΚΤΟΠΙΖΑΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΑΡΙΤΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΠΕΔΑΓΩΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ!! ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ. ΔΙΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΙ ΕΜΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΑΝ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΧΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ!! ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ;; ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ;; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕ 70 ΚΑΙ ΠΕ 02 ΚΑΙ 03 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ;; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ;; ΚΙ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΑΝ ΟΥΤΕ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΑΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΞΟΥΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ…!! ΕΜΑΘΑΝ ΤΗΝ ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Κ ΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΦΛΟΥΔΕΣ!! ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΤΙΣ ΦΛΟΥΔΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΘΑΥΜΑΤΑ !! ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΕΙΧΩΔΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΕΩΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ..!! ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΠΝΕΕΙ , ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΠΡΟΣ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ !! ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ !! ΤΙ ΜΟΔΑ ΚΙ ΑΥΤΗ !!! Η ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΣΥ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΝ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ!! ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΕΙΣΑΙ ΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΚΕΛΙΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!! Ο ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΙ ΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ!! ΔΙΟΤΙ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΑΝ ΕΧΕΙ !! ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ. ΟΠΟΤΕ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΕΙΣΑΙ!! ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ!! ΑΡΑ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΣΟΥ ΠΟΛΙΤΕΣ ;; ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ. ΠΟΙΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ; ΤΗΝ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ ΠΟΛΥΦΑΓΙΑ ΣΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΗΘΟΥΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΑΓΡΙΟΣ. Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΠΑΓΩΜΕΝΗ , ΞΕΡΗ, Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΗΘΗΣ ΚΑΙ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗΣ, Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΗ, Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΩΓΗ, ΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΗ, ΘΡΑΣΥΣ ΚΑΙ ΑΣΕΒΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΣ, ΕΓΩΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΑΣ, ΒΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ, ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ, ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΚΑΚΟ, ΒΑΡΙΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ, ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΑΣ ΜΟΝΙΜΟΣ ΣΕ ΟΛΑ, ΚΑΙ ΑΔΗΦΑΓΟΣ ΣΕ ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΟΔΟ!! ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ !!!
ΔΗΛ ΕΝΑΝ ΠΑΝΟΥΡΓΟ !!! ΚΑΙ ΣΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΣΟΥ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙ !!! ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΕΝΩ ΗΔΗ ΤΟ ΈΧΑΣΕΣ !!! ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΤΣΙ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΠΟΤΕ ΟΡΙΑ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ!! ΔΕΝ ΤΟΥ ΥΠΕΔΕΙΞΕΣ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ, ΤΟΝ ΕΝΗΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΕΒΑΛΕΣ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ Σ ΧΟΛΕΙΟΥ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΠΟΤΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ!! ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ, ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΗ ΣΗΜΑΙΑ !! ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΣ ΤΙΠΟΤΕ. ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΦΗΡΕΣΕΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ, ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ!! ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΡΕΩΣΕΣ ΤΙΠΟΤΕ !! ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΟΝΘΟΚΟΠΑ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΩΤΣΑ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ. ΘΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΗ ΒΙΒΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΤΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΕΣ ΔΩΡΕΑΝ!! ΔΕΝ ΤΟΥ ΧΡΕΩΣΕΣ ΚΑΜΙΑ ΖΗΜΙΑ!! ΚΑΜΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ !! ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΕΣ ΤΖΑΜΠΑ !! ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΣ ΤΟΝ ΘΟΥΚΙΔΙΔΗ, ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΑΣΠΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΟΥΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝ ΤΩΝ ΕΣΩ, ΟΥΤΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΑΣΠΑΣΘΟΥΝ !! ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΗΛΑΤΗΣΟΥΝ Ο,ΤΙ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΕ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΩΣ ΒΛΑΚΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ‘ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ’ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ!! ΠΟΥ ΕΣΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ Σ’ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ !! ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΟΥΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΑΠΛΑ ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΦΥΛΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ!! ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΣΟΥ!! ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΖΗΤΑΣ ΕΛΕΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΝΙΩΘΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ!! ΚΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΠΙΚΡΙΣΕΙΣ , ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΔΕΙΝΑ ΔΙΟΤΙ ΗΔΗ ΤΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ . ΤΟ BULLYING ΚΑΙ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ Ή ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ;; ΑΝ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΛΩΤΣΙΑ ΣΤΟ ΓΥΨΩΜΕΝΟ Ή ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ;; Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΄’ ΩΧ , ΠΟΝΕΣΑ ‘ ;; Ή ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ;;; Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ Ή Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ , ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ;; ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΕΛΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΙΣΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ;; ΑΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ;; ΑΡΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟ;; ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΣΗ ΚΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ;; ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΗΔΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ;; ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ !! Η ΜΗΠΩΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ;;; ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΙ ΚΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΥΨΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ;; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ;; ΜΗΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΑΕΡΑ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ;; ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΗΘΙΚΟΥΣ ΚΙ ΑΝΟΜΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟ;; ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΛΟΓΙΩΝ-ΛΟΓΙΩΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ;; ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΟΥΡΓΟ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ;;; ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΑΨΕΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ;;;; ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥ ΣΤΕΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΩΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ …. ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ;; ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΜΟΡΙΤΗΣ , ΜΑΦΙΟΖΟΣ Ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΟΥ;; ΝΑ ΤΟΥ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΣΟΥΠΕΡ ΟΠΛΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΑΨΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ;;; ΚΑΗΜΕΝΕ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΩΣ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΕΧΩΡΙΣΜΕΝΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ !!! ΤΗΝ ΡΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΥΠ’ ΟΨΙΝ Ή ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ;; ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝ Ή ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ;;; ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Π.Χ ΤΟΥΣ ΤΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΘΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ;; ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΑΜΕ ΠΟΤΕ ΕΞΩ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΝΑ ΣΑΠΟΥΝΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΩΜΕΝΑ ΘΡΑΝΙΑ, ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΓΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΩΣΥΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ Ή ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΗ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ;; ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΩΣΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΘΕΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ;; ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ; ΜΑ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΝ ΡΩΤΑΣ;; ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΛΕΕΙ. ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ;; ΝΑΙ ΛΕΕΙ. ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ή ΤΙΜΙΟΣ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕ ΚΑΙ ΠΑΣΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΦΤΥΑΡΙ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ Ή ΑΞΙΝΑ ΝΑ ΣΚΑΨΕΙ… ΧΑΖΟΣ ΕΙΝΑΙ;; ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΣ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ,ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ!! ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ !!! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΡΑΤΟΣ;;; ΥΠΟΥΡΓΕ ΕΣΥ ΜΗΠΩΣ;; ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΦΤΙΑΞΑΤΕ;; ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΑΥΡΙΟ, ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ. ΜΙΑ ΑΝΗΘΙΚΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ !! ΔΗΛ ΠΑΝΟΥΡΓΟΥΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΞΑΣΚΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΛΩΣΩ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΩ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΩΝ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥ. ΑΥΤΟΣ Ο ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΛΑΘΡΑΙΟΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ Ο ΗΔΗ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΕ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥ;; Ή ΜΗΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ;; ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕ ;; ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΝΩΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΤΑΙΣΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑ;; ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ;; ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΜΑ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ;;; ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΝΙΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ;;; ΚΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΣΠΑΣΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΘΕΙ ΩΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ;; ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ Ή ΑΓΓΛΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΔΩ, ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !! ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΛΙΓΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ …… ΚΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΕΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΟΥΝ ;; ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΑΝ ΤΑ ΜΑΘΕΙ;;; ΑΣΕ ΠΟΥ ΧΡΕΩΝΕΣΑΙ ΔΙΟΤΙ ΛΕΕΙ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ. ΙΣΧΥΕΙ ΕΔΩ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ: ‘ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΘΕΜΕ ΜΑ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΜΕ!!’ ΚΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ. ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΩΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!! ΠΟΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΤΕ ;;; ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΟΔΕΥΕΤΕ;; ΚΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ;; ΑΡΩΓΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ Ή ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ;; ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΕΆΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ -ΔΡΑΚΟΥΣ ΣΩΣΤΑ ;;; ΕΑΝ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΚΟ-ΠΑΙΔΕΙΑ;;; ΕΑΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΥΣ, ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΟΥΣ, ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΥΣ, ΑΤΟΜΙΣΤΕΣ, ΑΛΛΑΖΟΝΕΣ ΑΣΕΒΕΙΣ , ΑΝΟΜΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ;;; ΚΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ; ΕΑΝ ΠΡΩΤΕΥΣΕ ΣΕ ΤΕΣΤ Ο ΔΡΑΚΟΣ;;; ΕΑΝ Ο ΑΓΡΙΟΣ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΡΙΟΣ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΩΣΤΑ ΚΙ ΑΝ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΛΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Ο ΑΓΡΙΟΣ;;;
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ( ΤΟ ΧΑΖΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟ ΑΝΑΓΩΓΟ ΑΝΟΜΟ ΑΣΕΒΗ ΚΛΠ;; ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ, ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ, ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΣΥΛΟ , ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΟΤΙ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΕΥΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΦΟΡΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥ , ΟΥΤΕ ΟΜΟΕΘΝΗ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΟΜΟΦΥΛΟ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥ ΥΜΝΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΠΟΝΑ ΟΥΤΕ ΑΝΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ ΩΣ ΜΙΑ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΟΤΙΜΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ. ΑΡΑ ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΗ ΑΓΩΓΗ ΚΙ ΑΛΛΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΙ ΕΓΩ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΥΤΟΥ. ΕΓΩ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΥ ΜΑΘΩ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ. ( ‘ εχεις τη γλωσσα , εχεις τη χωρα ‘ λεει μια αλλη παροιμια. Κι εγω ακομη δεν εχω τιποτε. Ενω αυτος με το που εμφανιζεται τα εχει ολα εν λευκω και εξ αρχης. Και το πρωτο πραγμα που δασκαλευεται ειναι το πως θα ζητα , θα ασεβει, θα απειλει το δασκαλο και θα αρπαζει ο,τι του δινεις τζαμπα εσυ χωρις συνεπειες και χωρις απαιτηση απο δαυτον τιποτε. Ισα ισα πρεπει να τον μορφωσουμε ωστε να ανεβει στην εξουσια αυριο διοτι η χωρα τους δεν τους μορφωνει ετσι οπως εμεις. Χωρις ανταλλαγμα. και χωρις συνεπειες. ΄εμεις στη χωρα μας μαθαινουμε γραμματα για 3 βασικους λογους : για να γινουμε πλουσιοι, για διοικηση, να γινουμε αρχοντες και να παμε στρατο και τρωμε πολυ ξυλο εαν δεν γινουμε καλοι μαθητες. Οχι για να γινουμε καλοι ανθρωποι. “” ειπαν οι νεοφερμενοι λαθραιοι αλλοδαποι μαθητες. Το ξυλο αφορα την μαθητεια συμφωνα με την δικη τους νοοτροπια κι οχι την ανθρωπια.!) Κι εμεις οι εκπαιδευτικοι θα φάμε ξύλο επειδη δεν δώσαμε καλά την παιδεία μας και τζάμπα στους δράκους τους εγχώριους και τους ξενόφερτους!!
Εμάς τους εκπαιδευτικους ποιος μας προστατεύει και ποιος μας στηρίζει και μας καταρτιζει, ποιος μας αμείβει αδρά και μας αποζημιώνει, και ποιος μας ανταμείβει, εναντι των επιμαχων επιβουλευόμενων της παιδειας μας δράκων;;
Από τον εκπαιδευτικό ζητούν να πάρουν και στον εκπαιδευτικο κανεις δεν δίνει!!