Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τάξεις Υποδοχής-Κατανομή προσλήψεων: 1.014 εκπαιδευτικών ΠΕ70 και 46 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 | Οδηγίες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τάξεις Υποδοχής-Κατανομή προσλήψεων: 1.014 εκπαιδευτικών ΠΕ70 και 46 Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 – Οδηγίες για τη διαδικασία ολοκλήρωσης της ίδρυσης και λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ – Οι Αποφάσεις Ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2022-2023 πρέπει, το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 21-09-2022, να σταλούν ηλεκτρονικά στο ΥΠΑΙΘ.

Τάξεις Υποδοχής-Κατανομή προσλήψεων

Με το υπ. αριθμ. πρωτ. Φ1/113316/Δ1/19-9-2022 έγγραφο της Υφυπουργού ΠΑΙΘ κας Ζ. Μακρή παρέχονται στις ΠΔΕ της χώρας οδηγίες για τη διαδικασία ολοκλήρωσης της ίδρυσης και λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ζ.Ε.Π. μέσω της Πράξης: “Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία, σχολικό έτος 2022-2023”.

Δείτε τις Οδηγίες και την κατανομή ΕΔΩ 

Δείτε

Ενημέρωση για Β’ Φάση προσλήψεων αναπληρωτών 

Καταγραφή λειτουργικών κενών εκπαιδευτικών: Ολοκλήρωση διαδικασίας έως Δευτέρα 26.09.2022 

Ακολουθούν οι οδηγίες

ΘΕΜΑ: «Οδηγίες για τη διαδικασία ολοκλήρωσης της ίδρυσης και λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ζ.Ε.Π. μέσω της Πράξης: «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία, σχολικό έτος 2022-2023» με κωδικό ΟΠΣ 5184907, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο»

Παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα στην έκδοση των Αποφάσεων Ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. στις σχολικές μονάδες, οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στους συγκεντρωτικούς πίνακες της Περιφέρειάς σας και αναφέρονται στην με αριθ. πρωτ. Φ1/101185/Δ1/17-08-2022 (ΦΕΚ Β’ 4416) Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Ένταξη Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ), όπου δύνανται να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ».

Οι Τάξεις Υποδοχής Ι και ΙΙ (Τ.Υ.) Ζ.Ε.Π. θα ιδρυθούν, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που περιγράφονται στην με αριθ. πρωτ. Φ1/54952/Δ1/13-05-2022 εγκύκλιο με θέμα: «Οδηγίες και κατευθύνσεις για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (ΤΥ) ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2022-2023 σε δημοτικά σχολεία της χώρας – Α’ Φάση»

Οι Τάξεις Υποδοχής να ιδρυθούν κατά προτεραιότητα:

α) στις σχολικές μονάδες που αναφέρονται στην με αριθ. πρωτ. 101194/Δ1/17-08-2022 (ΦΕΚ Β΄ 4449) Υπουργική Απόφαση με θέμα «Καθορισμός Σχολικών μονάδων τοποθέτησης Κοινωνικών Λειτουργών κλάδου ΠΕ30» και

β) στις σχολικές μονάδες στις οποίες έχουν εγγραφεί και φοιτούν παιδιά πολιτών τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

Επισημαίνεται ότι στις σχολικές μονάδες της περίπτωσης α) θα τοποθετηθεί και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό κλάδου ΠΕ 30-Κοινωνικών Λειτουργών.

Σας επισυνάπτουμε πρότυπο σχεδίου απόφασης (συνημμένο 1), το οποίο θα χρησιμοποιήσετε στις Αποφάσεις Ίδρυσης και θα αναρτήσετε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Λαμβάνοντας υπόψη τον παρακάτω πίνακα, παρακαλούμε όπως προβείτε στην κατανομή των πιστώσεων αυτών ανά Διεύθυνση Π.Ε. και περιοχή μετάθεσης αρμοδιότητάς σας.

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ70 και ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΠΕ30 ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε.
 

 

 

ΚΑΤΗΓ ΠΕΡΙΦ

 

ΠΔΕ

ΣΥΝΟΛ ΑΡΙΘΜ ΑΝΑΠΛ ΠΕ 70 ΓΙΑ Τ.Υ. Ι ΚΑΙ ΙΙ Ζ.Ε.Π. ΣΥΝΟΛ ΑΡΙΘΜ ΑΝΑΠΛ ΠΕ 30
 

 

1

 

 

ΠΑΠ

 

 

ΑΤΤΙΚΗ

 

 

300

 

 

10

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΜΕΤ

 

 

 

ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕ

ΔΟΝΙΑ

 

 

9

 

 

0

 

 

3

 

 

 

ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ

 

 

35

 

 

0

 

 

4

 

 

 

ΠΕΛΟΠΟ

ΝΝΗΣΟΣ

 

 

50

 

 

5

 

 

5

 

 

 

ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

 

 

20

 

 

0

 

 

6

 

 

ΚΡΗΤΗ

 

 

90

 

 

2

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΛΑΠ

 

 

 

ΑΜΘ

 

 

90

 

 

5

 

 

8

 

 

 

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕ

ΔΟΝΙΑ

 

 

180

 

 

5

 

 

9

 

 

 

ΗΠΕΙΡΟΣ

 

 

20

 

 

0

 

 

10

 

 

 

ΘΕΣΣΑΛΙΑ

 

 

50

 

 

7

 

 

11

 

 

ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

 

 

70

 

 

8

 

 

12

 

 

ΜΕΤ

 

 

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

 

 

50

 

 

4

 

 

13

 

 

ΠΑΠ

 

 

ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

 

 

50

 

 

0

Με βάση τις Αποφάσεις Ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ζ.Ε.Π. θα γίνει η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΠΕ70, πλήρους ωραρίου, σύμφωνα με τις διατάξεις της με αριθ. πρωτ. 81886/23-08-2022 (ΑΔΑ 9ΘΠ146ΜΤΛΡ-ΛΛΦ) Απόφασης Ένταξης της Πράξης: «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία, σχολικό έτος 2022-2023» με Κωδικό ΟΠΣ 5184907 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης να συμπεριλάβουν τις σχολικές μονάδες που αναφέρονται στην με αριθ. πρωτ. 101194/Δ1/17-08-2022 (ΦΕΚ Β΄ 4449) ΥΑ στα λειτουργικά κενά προς κάλυψη από αναπληρωτές κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, πλήρους ωραρίου. Η πρόσληψη των ανωτέρω αναπληρωτών θα γίνει: α) από τον πίνακα κατάταξης του ΑΣΕΠ υποψηφίων μελών Ε.Ε.Π. του κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών και β) σύμφωνα με τις διατάξεις της με αριθ. πρωτ. 81886/23-08-2022 (ΑΔΑ 9ΘΠ146ΜΤΛΡ-ΛΛΦ) Απόφασης Ένταξης της Πράξης: «Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία, σχολικό έτος 2022-2023» με Κωδικό ΟΠΣ 5184907 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Οι Αποφάσεις Ίδρυσης Τάξεων Υποδοχής Ζ.Ε.Π. για το σχολικό έτος 2022-2023 πρέπει, το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 21-09-2022, να σταλούν ηλεκτρονικά στους αποδέκτες που αναφέρονται στο πρότυπο Σχεδίου Απόφασης: για τη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Π.Ε. (spudonpe@minedu.gov.gr), για τη Διεύθυνση Διορισμών-Προσλήψεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (mkalavria@minedu.gov.gr, dgalitou@minedu.gov.gr και astathopoulou2@minedu.gov.gr ) και για την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Παιδείας (ezouva@minedu.gov.gr).

Δείτε σχετικά

Κοινωνικοί Λειτουργοί-Τάξεις Υποδοχής: Οι 46 σχολικές μονάδες που θα προσληφθούν αναπληρωτές 

Τάξεις Υποδοχής: Ενταξη σχολικών μονάδων στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) 

Δείτε επίσης

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Δημιουργία ομάδων σχολείων για πρόσληψη 400 Κοινωνικών Λειτουργών και Ψυχολόγων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply