Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ: Οδηγίες και κατευθύνσεις για ίδρυση και λειτουργία ΤΥ – ΖΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ: Οδηγίες και κατευθύνσεις για ίδρυση και λειτουργία ΤΥ – ΖΕΠ. Σε Δημόσια Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας.

Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ: Οδηγίες και κατευθύνσεις για ίδρυση και λειτουργία ΤΥ – ΖΕΠ

Οδηγίες και κατευθύνσεις εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2019-2020.

Η ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) ΖΕΠ αφορά σε Δημόσια Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας.

Σύμφωνα με την Εγκύκλιο, κατά το σχολικό έτος 2019-2020, δίνεται η δυνατότητα στα Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας να λειτουργήσουν Τάξεις Υποδοχής Ζ.Ε.Π., μέσω συγχρηματοδοτούμενου έργου από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στο πλαίσιο της Πράξης:

« Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα σχολεία –Τάξεις Υποδοχής , σχολικό έτος 2019-2020» με Κωδικό ΟΠΣ 5045765 στο πλαίσιο των ΑΠ 6, 8 & 9 του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Το πρόγραμμα των Τάξεων Υποδοχής ΖΕΠ περιλαμβάνει δύο κύκλους που εντάσσονται μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου:

•ΤάξειςΥποδοχής(Τ.Υ.)ΙΖΕΠ

•ΤάξειςΥποδοχής(Τ.Υ.)ΙΙΖΕΠ

Δείτε την Εγκύκλιο του Υπουργού Παιδείας κ. Γαβρόγλου αναλυτικά εδώ

Δείτε ακόμη:

Δίχρονη Προσχολική Εκπαίδευση: Ορίσθηκαν για εφαρμογή 27 νέοι Δήμοι

Τμήματα προσανατολισμού και επιλογής στο Γενικό Λύκειο: Καθορισμός προϋποθέσεων λειτουργίας

Προγραμματισμός Εργου ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας

________________________________________

Μεταρρυθμίσεις και Δράσεις Υπουργείου Παιδείας 2015 – 2019

Με μήνυμά του ο Υπουργός Παιδείας Ερευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, παρουσίασε σήμερα τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία την τετραετία 2015 έως 2019.

Ο κος Γαβρόγλου αναφέρθηκε σε ένα εξαιρετικά δύσκολο και περίπλοκο καθεστώς διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς σε ένα περιβάλλον δημοσιονομικά στενό.

Κατά τον κο Υπουργό εδραιώθηκε ένα αναπτυξιακό σχέδιο αρχών για την Εκπαίδευση, παρά τις πιέσεις που εξασκήθηκαν.

Ιδιαίτερο βάρος στο μήνυμά του έδωσε ο Κώστα Γαβρόγλου στην εξασφάλιση 15.000 θέσεων για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση.

10 χρόνια είχαν να γίνουν διορισμοί στην εκπαίδευση, αναφέρει ο Υπουργός και οι 4.500 θα είναι για την Ειδική Αγωγή με υλοποίηση εντός του 2019, και οι υπόλοιποι τα επόμενα δύο χρόνια με την Προκήρυξή τους, όμως, να εκδίδεται εντός του 2019.

Και κλείνει το μήνυμά του ο Υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου επισημαίνοντας πως το σύστημα διορισμού με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, κινήθηκε στους άξονες:

Υπολογισμός μεγάλης προϋπηρεσίας

Επιστημονικά και Κοινωνικά κριτήρια

Δέσμευση στις συνταγματικές επιταγές και τις αποφάσεις του ΣτΕ

Χωρίς γραπτό διαγωνισμό,  αλλά υπό την εποπτεία τους ΑΣΕΠ

Δείτε την αναλυτική παρουσίαση των Δράσεων και των Μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου Παιδείας κατά την τετραετία 2015 – 2019

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση