Δευτέρα, 27 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τεχνητή νοημοσύνη και αλγοριθμική-υπολογιστική σκέψη στο Γυμνάσιο-Συνάντηση Προέδρου ΙΕΠ με Συμβούλους Εκπ/σης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τεχνητή νοημοσύνη και αλγοριθμική-υπολογιστική σκέψη στο Γυμνάσιο-Συνάντηση εργασίας Προέδρου ΙΕΠ με Συμβούλους Εκπαίδευσης Πληροφορικής.

Τεχνητή νοημοσύνη και αλγοριθμική-υπολογιστική σκέψη

Ζητήματα ένταξης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων κατά τη διάρκεια συνάντησης εργασίας του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και Επίκουρου Καθηγητή του Τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου κου Σπυρίδωνα Δουκάκη με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (ΣΕ) Πληροφορικής, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2023.

Αντικείμενο της συνάντησης αποτέλεσε η διερεύνηση διεργασιών ανάπτυξης εκπαιδευτικού- υποστηρικτικού υλικού για τη διδασκαλία του μαθήματος της πληροφορικής στο Γυμνάσιο, ώστε να επικαιροποιηθεί το υπάρχον εκπαιδευτικό υλικό, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς και εκτός από ζητήματα ένταξης της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, συζητήθηκαν επίσης δράσεις ενίσχυσης της αλγοριθμικής-υπολογιστικής σκέψης με την ολοκλήρωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, καθώς και το ζήτημα της συλλογής εκπαιδευτικών δεδομένων και του πλαισίου αξιοποίησής τους.

Η συνάντηση σύμφωνα με ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) αντανακλά την κοινή δέσμευση για ενίσχυση της εκπαίδευσης στον τομέα της πληροφορικής και τον εκσυγχρονισμό των διδακτικών πρακτικών.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, κατέθεσαν τις προτάσεις τους και δεσμεύτηκαν να ενισχύσουν την προσπάθεια σε όλα τα επίπεδα ώστε να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη σύγχρονου υλικού για να ενισχυθεί η εκπαίδευση στον τομέα της Πληροφορικής.

Ο Πρόεδρος του ΙΕΠ ευχαρίστησε όλους/ες τους/τις συμμετέχοντες/ουσες για τη συνεργασία και τη συνεισφορά τους στην περαιτέρω ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος που ευνοεί την καινοτομία και ενισχύει τις ευκαιρίες μάθησης στον τομέα της επιστήμης της πληροφορικής.

Τι είχε πει ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Πιερρακάκης

Υπενθυμίζουμε πως ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης, στο συνέδριο “Η Ελλάδα Μετά” του E-κύκλος, στην ερώτηση-διαπίστωση της δημοσιογράφου “Για να έχεις ένα καλύτερο Πανεπιστήμιο πρέπει να έχεις και ένα καλύτερο σχολείο”, μίλησε για ένα τρίγωνο, όπου στο ένα άκρο θα πρέπει να έχει την αλγοριθμική σκέψη, στο άλλο άκρο τη λογοτεχνική σκέψη και στο τρίτο άκρο την εθελοντική συμπεριφορά.

Δείτε επίσης

Αλλαγές σε μαθήματα και προγράμματα σπουδών σύντομα με το τρίγωνο αλγοριθμική-λογοτεχνική σκέψη-εθελοντική συμπεριφορά 

ΤΠΕ-Προσχολική εκπαίδευση: Ενημέρωση ΙΕΠ για το Πρόγραμμα της Ημερίδας για το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση