Τετάρτη, 22 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τεχνητή Νοημοσύνη-Εκπαίδευση: Συμμετοχή σε Διημερίδες-Δράσεις διαλόγου, ενημέρωσης και επιμόρφωσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τεχνητή Νοημοσύνη-Εκπαίδευση: Συμμετοχή σε Διημερίδες-Δράσεις διαλόγου, ενημέρωσης και επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας. 

Τεχνητή Νοημοσύνη-Εκπαίδευση

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και το Ίδρυμα Ωνάση συνεργάζονται και πραγματοποιούν μια σειρά δράσεων διαλόγου, ενημέρωσης και επιμόρφωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν δύο διαδικτυακές ημερίδες και ως αποκορύφωμα ένα Διήμερο Φεστιβάλ στο χώρο της ΣΤΕΓΗΣ του Ιδρύματος Ωνάση (4 & 5 Ιουλίου 2024). Το περιεχόμενο των δράσεων έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς και περιλαμβάνουν ένα δυναμικό συνδυασμό συζητήσεων, τοποθετήσεων, παρουσιάσεων, εργαστηρίων και εκθέσεων που θα βοηθήσουν στη διερεύνηση του ρόλου της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση.

Η πρώτη δράση, πραγματοποιείται την Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 (ώρα 17:00-19:00) με θέμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι. Αντικείμενο συζήτησης είναι οι τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση βάσει διεθνών πρακτικών.

Για την εξασφάλιση συμμετοχής στις διαδικτυακές συνεδρίες διαλόγου και στο Διήμερο Φεστιβάλ και λήψης βεβαίωσης από το ΙΕΠ και το Ίδρυμα Ωνάση, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής από Δευτέρα 13 Μαΐου 2024 και ώρα 15:00 έως και Πέμπτη 16 Μαΐου 2024 και ώρα 15:00. Για το Διήμερο Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση στις 4 και 5 Ιουλίου, θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση. Οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Μαζί για την εκπαίδευση ώστε να ενισχύσουμε με τον καλύτερο τρόπο το αύριο των παιδιών μας. Μαζί, ώστε να διερευνήσουμε τρόπους ενίσχυσης της εκπαίδευσης με την Τεχνητή Νοημοσύνη.

Εγγραφείτε μέσω του συνδέσμου: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php

Παρασκευή 17/05/2024 (17:00-19:00)

Θέμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι

Συμμετέχουν 4 Έλληνες και Κύπριοι Ακαδημαϊκοί που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό.

Γιώργος Βελετσιάνος, Καθηγητής στο University of Minnesota (https://www.linkedin.com/in/george-veletsianos-5771a42b/)

Ελένη Μαγγίνα, Καθηγήτρια στο University College Dublin (https://www.linkedin.com/in/prof-eleni-mangina-0251a8/)

Μανώλης Μαυρίκης, Καθηγητές στο University College London (https://www.linkedin.com/in/manolis-mavrikis-14b0574/)

Χρυστάλλα Μουζά, Καθηγήτρια στο University of Illinois Urbana-Champaign (https://www.linkedin.com/in/chrystalla-mouza-14a36334/)

Συντονίζει η Βάλια Καϊμάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και Δημοσιογράφος (https://www.linkedin.com/in/valiakaimaki/)

Αντικείμενο συζήτησης είναι οι τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση βάσει διεθνών πρακτικών.

_______________________________

Πρόσκληση Δήλωσης Συμμετοχής

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) διοργανώνει μια σειρά δράσεων για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση και απευθύνει πρόσκληση δήλωσης συμμετοχής προς τους/τις Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

1. Σκοπός – Θεματικές

Ο σκοπός των δράσεων είναι η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με τις σύγχρονες τάσεις στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Ποιες είναι οι τωρινές δυνατότητες και πώς διαγράφονται οι μελλοντικές εξελίξεις; Πώς θα επηρεάσει η Τεχνητή Νοημοσύνη τη μαθησιακή διαδικασία, τους μαθητές και τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς, τις σχολικές μονάδες; Πώς μπορούμε να ενισχύσουμε την εκπαιδευτική κοινότητα για την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη μαθησιακή διαδικασία; Στο επίκεντρο τίθενται οι δυνατότητες της νέας τεχνολογίας αλλά και τα όριά της σε συνδυασμό με τα ηθικά ζητήματα που ανακύπτουν.

2. Πρόγραμμα

1η Δράση: Διαδικτυακή Επιμορφωτική Ημερίδα Παρασκευή 17 Μαΐου 2024 (ώρα 17:00-19:00)

Η δράση οργανώνεται και συντονίζεται από το Ι.Ε.Π. Θέμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Πρώτο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι Συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες και Κύπριοι Ακαδημαϊκοί που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό. Αντικείμενο συζήτησης είναι οι τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση βάσει διεθνών πρακτικών.

2η Δράση: Διαδικτυακή Επιμορφωτική Ημερίδα Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024 (ώρα 17:00-19:00)

Η δράση οργανώνεται και συντονίζεται από το Ι.Ε.Π. Θέμα: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Τάξη. Η Τάξη της Τεχνητής Νοημοσύνης. Δεύτερο Διαδικτυακό Στρογγυλό Τραπέζι Συμμετέχουν διακεκριμένοι Έλληνες Ακαδημαϊκοί. Αναλύονται τα δεδομένα από τη διεθνή εμπειρία και εξετάζονται οι μετασχηματιστικές προοπτικές που μπορεί να επιφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στο ελληνικό σχολείο.

3η Δράση: Διήμερο Φεστιβάλ με φυσική παρουσία στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση Πέμπτη 4 και Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Η δράση οργανώνεται και συντονίζεται από το Ίδρυμα Ωνάση με τη συνεργασία του Ι.Ε.Π. Πόσο «κοντά» νιώθετε με την Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ); Ένα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό φεστιβάλ που στοχεύει στη γνώση, την κατανόηση και τη χρήση μηχανικής μάθησης και αλγορίθμων, πηγαίου κώδικα και δεδομένων, βάζοντας στο επίκεντρο τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς.

Με καλεσμένους από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσα από μία σειρά εργαστηρίων, παρουσιάσεων, συζητήσεων και μίας έκθεσης, το διήμερο φεστιβάλ στοχεύει στην ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών που θέλουν να μάθουν, να χρησιμοποιήσουν, να ενισχύσουν τη μαθησιακή εμπειρία της νέας γενιάς. Άνθρωποι που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εκπαίδευσης των νέων μπορούν τώρα να αποκτήσουν τα εργαλεία για να εφαρμόσουν αποτελεσματικά την Τεχνητή Νοημοσύνη στις σχολικές τάξεις.

Η θεματολογία περιλαμβάνει ζητήματα που αφορούν σε αλγορίθμους, μηχανική και βαθιά μάθηση, νευρωνικά δίκτυα, καθώς και εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητα έξω από την τάξη, που επηρεάζουν όμως και την πραγματικότητα μέσα σε αυτήν.

3. Συμμετέχοντες/ουσες – Κριτήρια συμμετοχής και χορήγησης βεβαίωσης

Οι δράσεις απευθύνονται στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας (Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αναπληρωτές/μόνιμοι, δημόσιας/ιδιωτικής εκπαίδευσης), ενώ τα εργαστήρια του Διήμερου Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση απευθύνονται αποκλειστικά σε Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

● Στις δύο Διαδικτυακές Επιμορφωτικές Ημερίδες (1η και 2η Δράση) ο μέγιστος συνολικός αριθμός συμμετεχόντων/ουσών είναι 750 άτομα και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής σε όσους/ες παρακολουθήσουν το σύνολο των τεσσάρων (4) ωρών και συμπληρώσουν σχετικό ερωτηματολόγιο.

● Στο Διήμερο Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση (3η Δράση) ο μέγιστος συνολικός αριθμός συμμετεχόντων/ουσών για τις δράσεις που θα διεξάγονται στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης είναι 750 άτομα ενώ για τα εργαστήρια είναι 200 άτομα. Η επιλογή των ατόμων στα εργαστήρια θα γίνει με βάση τη σειρά προτεραιότητας και θα συνεκτιμηθεί η αναγκαιότητα της κατά το δυνατόν ισοδύναμης εκπροσώπησης των διαφορετικών εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Για όσα άτομα παρακολουθήσουν μόνο την 1η και 2η Δράση θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής, βάσει παρουσιολογίου από το Ι.Ε.Π. Για όσα άτομα παρακολουθήσουν και τις 3 Δράσεις θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής βάσει παρουσιολογίου από το Ίδρυμα Ωνάση και το Ι.Ε.Π..

Επισημάνσεις:

● Δεν προβλέπεται αμοιβή για τους/τις επιμορφούμενους/ες ή κάλυψη τυχόν εξόδων μετακίνησης, διαμονής και ημερήσιας αποζημίωσης.

● Για την 1η και 2η Δράση θα δοθεί η δυνατότητα παρακολούθησης και μέσω του Youtube καναλιού του Ι.Ε.Π., χωρίς χορήγηση βεβαίωσης. Ο σύνδεσμος παρακολούθησης θα ανακοινωθεί έγκαιρα στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.

4. Διαδικασία Υποβολής Δήλωσης Συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo), ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία. Όσοι εκπαιδευτικοί δεν είναι εγγεγραμμένοι στο μητρώο του ΙΕΠ πρέπει πρώτα να εγγραφούν (οδηγίες στην ιστοσελίδα).

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησης αποστέλλεται στο email που δηλώθηκε προσωποποιημένος σύνδεσμος παρακολούθησης.

Επισημάνσεις:

● Η δήλωση συμμετοχής επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης. Αντικατάσταση ή διόρθωση της αίτησης, καθώς και συμπλήρωση τυχόν ελλείψεων, επιτρέπεται μόνο μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής, όπως αυτή ορίζεται κατωτέρω.

● Με τη δήλωση συμμετοχής ο/η ενδιαφερόμενος/η συμφωνεί ως προς την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων στο Ι.Ε.Π. και στο Ίδρυμα Ωνάση, όπως ορίζει η κείμενη νομοθεσία.

● Ως προς το Διήμερο Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση (3η δράση) θα υπάρξει και νεότερη πρόσκληση για υποβολή αίτησης συμμετοχής ηλεκτρονικά το προσεχές διάστημα. 5. Προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί μπορούν να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής για την 1η και 2η επιμορφωτική ημερίδα από Δευτέρα 13 Μαΐου 2024 και ώρα 15:00 έως και Πέμπτη 16 Μαΐου 2024 και ώρα 15:00.

Για το Διήμερο Φεστιβάλ του Ιδρύματος Ωνάση στις 4 και 5 Ιουλίου, θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να απευθύνονται ηλεκτρονικά με ερωτήματα (tickets), στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: https://iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=87

Ο Προέδρος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.

Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης

Δείτε επίσης

Μητρώο εμπειρογνωμόνων Εποπτών και Εισηγητών/Αξιολογητών-Παράταση προθεσμίας αιτήσεων 

Επιμορφωτές εκπαιδευτικοί Γαλλικής Γλώσσας: Πρόσκληση υποβολής υποψηφιοτήτων 

Εξετάσεις ελληνικής PISA 2024: Τα 330 Δημοτικά και τα 330 Γυμνάσια που θα συμμετάσχουν 

Εκκληση για το Κέντρο Δραστηριοτήτων της Tandem για ανάπηρα παιδιά και νέους-Πυρκαγιά το κατέστρεψε ολοσχερώς

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση