Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τελειόφοιτοι ειδικής αγωγής-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ: Αποκλεισμός από Πίνακες λόγω μη έγκαιρης λήψης βεβαίωσης σπουδών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τελειόφοιτοι ειδικής αγωγής-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ: Αποκλεισμός από Πίνακες λόγω μη έγκαιρης λήψης βεβαίωσης σπουδών – Ερώτηση στη Βουλή.

Ερώτηση κατέθεσε σήμερα, Παρασκευή 6 Μαΐου, στη Βουλή η κα Χαρά Κεφαλίδου, Βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων μαζί με βουλευτές της Κ.Ο. του Κινήματος Αλλαγής (ΚΙΝΑΛ), προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ν. Κεραμέως, με θέμα  “τον αποκλεισμό των τελειόφοιτων Ειδικής Αγωγής από Προκήρυξη του ΑΣΕΠ, λόγω μη έγκαιρης λήψης της “Βεβαίωσης Ολοκλήρωσης Σπουδών με ημερομηνία κτήσης πτυχίου”, για γραφειοκρατικούς λόγους”.

Ακολουθεί η Ερώτηση

Παρασκευή 6 Μαΐου 2022

 ΕΡΩΤΗΣΗ

 Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως

 Θέμα: Διαμαρτυρία τελειόφοιτων Ειδικής Αγωγής για αποκλεισμό τους από προκήρυξη του ΑΣΕΠ λόγω μη έγκαιρης λήψης της «Βεβαίωσης Ολοκλήρωσης Σπουδών με ημερομηνία κτήσης πτυχίου»,  για γραφειοκρατικούς λόγους.

 Με επιστολή διαμαρτυρίας προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι Τελειόφοιτοι Ειδικής Αγωγής ζητούν λύση για την κατάθεση δικαιολογητικών στη Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ).

Στην επιστολή τους επισημαίνουν ότι η αναβολή έναρξης του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 κατά μια εβδομάδα λόγω κορωνοϊού, συνετέλεσε στη μετάθεση όλων των ακαδημαϊκών υποχρεώσεων. Το γεγονός αυτό πλέον έχει σταθεί εμπόδιο στην έγκαιρη έκδοση των βεβαιώσεων ολοκλήρωσης σπουδών των τελειόφοιτων, προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών, οι οποίοι είτε έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς, είτε θα ολοκληρώσουν εντός Μαΐου τις υποχρεώσεις τους προς τα πανεπιστήμια.

Όμως για γραφειοκρατικούς λόγους δεν μπορούν να λάβουν εγκαίρως τη “Βεβαίωση Ολοκλήρωσης Σπουδών με ημερομηνία κτήσης πτυχίου”, ήτοι το βασικό προσόν του ακαδημαϊκού τους τίτλου. Συνεπώς, αν η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών λήξει τέλη Μαΐου, θα βρεθούν εκτός των πινάκων, για κυριολεκτικά,  μερικές μέρες διαφορά.

Εν κατακλείδι, για τα επόμενα τρία (3) χρόνια οι πίνακες θα κλειδώσουν και πάλι, γεγονός που σημαίνει ότι, αν δεν καταθέσουν τα πτυχία τους, θα παραμείνουν αποκλεισμένοι για όλο αυτό το χρονικό διάστημα από τη Δημόσια Εκπαίδευση και ενδεχομένως άνεργοι.

Ερωτάται η κα Υπουργός:
  1. Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβείτε ώστε να προλάβουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι να καταθέσουν τα πτυχία τους και να μη μείνει κανένας/καμιά φοιτητής/τρια εκτός πινάκων, για μερικές μέρες;
  2. Ποιες είναι οι προθέσεις του Υπουργείου σχετικά με την επίλυση του ζητήματος, εφόσον στην αντίθετη περίπτωση οι πίνακες θα κλειδώσουν για τα επόμενα τρία (3) χρόνια, γεγονός που σημαίνει ότι αν δεν προλάβουν για λίγες ημέρες να καταθέσουν τα πτυχία τους, θα παραμείνουν αποκλεισμένοι για τρία χρόνια από τη Δημόσια Εκπαίδευση;

 Οι ερωτώντες βουλευτές

Χαρά Κεφαλίδου, Ευαγγελία Λιακούλη, Γεώργιος Αρβανιτίδης, Κωνσταντίνος Σκανδαλίδης, Αντωνία (Τόνια) Αντωνίου, Ιλχάν Αχμέτ, Χρήστος Γκόκας, Βασίλειος Κεγκέρογλου, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, Δημήτριος Κωνσταντόπουλος, Γεώργιος Μουλκιώτης, Μπουρχάν Μπαράν, Δημήτριος Μπιάγκης, Απόστολος Πάνας, Ανδρέας Πουλάς, Γεώργιος Φραγγίδης.

Δείτε επίσης

Πιστοποιητικά ΚΕΠΑ-Προκηρύξεις ΑΣΕΠ: Επίσπευση διαδικασιών εξέτασης και έκδοσης γνωματεύσεων ζητά ο ΣΑΚΕΑ

Τι είπε το ΑΣΕΠ για τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών Προκηρύξεων: Ενημέρωση και για θέματα προϋπηρεσίας 

Αιτήσεις ΑΣΕΠ-ΟΠΣΥΔ: Ερωτήσεις και Απαντήσεις από το Υπουργείο Παιδείας 

Αίτηση ΑΣΕΠ Προκήρυξης 3ΕΑ/2022 σε 12 βήματα από τον ΠΑΣΑΔ 

Εγχειρίδιο ΟΠΣΥΔ για υποβολή δικαιολογητικών Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1EA, 2EA, 3EA, 4EA, 5EA/2022 

Εκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου/e-paravolo: Το ΑΣΕΠ παραθέτει οδηγίες βήμα-βήμα 

Αιτήσεις ΑΣΕΠ: Επισήμανση για Ψυχολόγους και Μεταπτυχιακά με συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση