Τετάρτη, 30 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τελικές διατάξεις Υπουργείου Παιδείας όπως ψηφίσθηκαν στη Βουλή: Διορθώσεις-προσθήκες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τελικές διατάξεις Υπουργείου Παιδείας όπως ψηφίσθηκαν στη Βουλή την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019 με τις διορθώσεις και προσθήκες.

Τελικές διατάξεις

Παρουσιάζουμε ακολούθως το νομοσχέδιο “Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις” του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, όπου περιέχονται οι διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας, με όλες τις προσθήκες και διορθώσεις, όπως ψηφίσθηκε εχθές Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019 στη Βουλή.

Συγκεκριμένα οι Διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

Αρθρο 165

Κατάργηση Τμημάτων Ελεύθερης Πρόσβασης

Αρθρο 166

Εισαγωγή παλαιών αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω πανελλαδικών εξετάσεων το σχολικό έτος 2019-20

Αρθρο 167

Ρυθμίσεις για τα πειραματικά και τα πρότυπα σχολεία

Αρθρο 168

Τροποποιήσεις του ΠΔ 38/2010 (Α 78) – (Ισοδυναμία τίτλων σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από χώρες της ΕΕ και τρίτες χώρες)

Αρθρο 169

Μεταβατικές διατάξεις

Αρθρο 170

Καταργούμενες διατάξεις

Αρθρο 171

Τροποποιήσεις στον ν. 4485/2017 (Α 114) – (Διαδικασίες διαχείρισης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων)

Δείτε το νομοσχέδιο μετά την ψήφιση των άρθρων

__________________

Ακολουθεί η ομιλία της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Ν. Κεραμέως στη Βουλή αναφορικά με τις διατάξεις του Υπουργείου στο νομοσχέδιο “Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις”.
Πρώτη διάταξη

Δίνουμε στα Πανεπιστήμια μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία  για τα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών

Στο πλαίσιο της γενικότερης πολιτικής μας κατεύθυνσης για μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία για τα πανεπιστήμια:

–              καταργούμε σε μεγάλο βαθμό το υπέρ ρυθμιστικό πλαίσιο που είχε εισαχθεί την προηγούμενη περίοδο και δημιουργεί μια σειρά από αγκυλώσεις.

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα: Γιατί να επαφίεται στην Πολιτεία να ορίσει ότι οι διδάσκοντες στα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) θα πρέπει να διδάσκουν σε ένα ΠΜΣ δωρεάν για να δικαιούνται να διδάξουν σε άλλο ένα;

Ή γιατί να ορίζει η Πολιτεία τις αμοιβές των διδασκόντων στα μεταπτυχιακά; Ας τα αποφασίζει όλα αυτά, ελεύθερα και κυρίαρχα, το Πανεπιστήμιο, στο πλαίσιο του αυτοδιοίκητου.

–              απλουστεύουμε τις διαδικασίες διαχείρισης των μεταπτυχιακών προγραμμάτων

–              και μειώνουμε το διοικητικό φόρτο στα Πανεπιστήμια.

Έτσι ενισχύουμε το αυτοδιοίκητο των Ιδρυμάτων, στοχεύοντας:

–              στην προσέλκυση περισσότερων καταξιωμένων επιστημόνων και περισσότερων φοιτητών

–              στην προώθηση και διευκόλυνση της έρευνας και της διδασκαλίας.

Με την παρούσα διάταξη επιλύουμε τα ζητήματα επείγουσας φύσεως στην έναρξη της ακαδημαϊκής χρονιάς.

Το ευρύτερο κανονιστικό πλαίσιο των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών θα συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο για τη συνολική αναθεώρηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που θα κατατεθεί τους ερχόμενους μήνες…

…Η συνέχεια εδώ

 ____________________

Η Μερόπη Τζούφη στο Κανάλι της Βουλής για τις αλλαγές στην Παιδεία | Video

 ____________________

Δείτε

Διορισμοί και Μεταθέσεις: Κομβικό σημείο η πραγματοποίηση διορισμών το 2019
Σχέδιο κατανομής 4500 θέσεων στην Ειδική Αγωγή: Με επίσημα στοιχεία του ΥΠΑΙΘ
Προσλήψεις αναπληρωτών τριετίας στην Ειδική Αγωγή: Επίσημα στοιχεία Υπουργείου Παιδείας
Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Σχέδιο της 05/04/2019 με τη κατανομή των 4.500 θέσεων

  ____________________

Δείτε επίσης

Επόμενη φάση προσλήψεων-Κενά-Διορισμοί-Κατανομή: Ενημέρωση από Αιρετό ΚΥΣΔΕ Ν. Κορδή
Μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ: Στη Βουλή η μη εφαρμογή του Προγράμματος, από τον ΣΥΡΙΖΑ
Κενά απομακρυσμένων νησιών-Μετεγγραφές: Τι ειπώθηκε στη Βουλή | Video
Κεραμέως-Τζούφη στη Βουλή: «1.800 νέες πιστώσεις»-«Τα κενά είναι πολλά και υπαρκτά»

 ____________________

Πριν φύγετε

Ολες οι έως σήμερα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ για το 2019-20
Ψυχολόγοι στα ΕΠΑΛ: H KYA για τις προσλήψεις σε ΦΕΚ
Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο κ.α.
Σχολικοί Νοσηλευτές Γενικών Σχολείων: Διευκρινήσεις για το καθηκοντόλογιο ζητά από το ΥΠΑΙΘ η ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply