Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τελικό Πρόγραμμα-Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: οικογένεια-σχολείο-ενηλικίωση-κοινότητα | Συνέδριο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τελικό Πρόγραμμα-Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: οικογένεια-σχολείο-ενηλικίωση-κοινότητα – Συνέδριο LAHERS & ΙΜΕΓΕΕ στο Ηράκλειο Κρήτης, στις 29, 30 και 31 Μαρτίου 2024. 

Τελικό Πρόγραμμα-Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Στο Ηράκλειο Κρήτης, στις 29, 30 και 31 Μαρτίου 2024, θα διεξαχθεί το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα «Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: οικογένεια- σχολείο-ενηλικίωση-κοινότητα» με διοργανωτές το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας, το οποίο ανήκει στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Lahers Hmu και το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΕΓΕΕ).

Δείτε το Τελικό Πρόγραμμα ΕΔΩ

_________________________________

Σκοπός του Συνεδρίου

Σκοπός του συνεδρίου είναι να υπογραμμιστεί η ξεχωριστή σημασία που έχει η διεπιστημονική συνεργασία μεταξύ των ειδικοτήτων στην έγκυρη ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, καθώς και στον σχεδιασμό στοχευμένης ψυχοκοινωνικής παρέμβασης σε ολόκληρη την οικογένεια. Οι συνδιοργανωτές φιλοδοξούν να μεταδώσουν το μήνυμα ότι η έγκαιρη ανίχνευση από διεπιστημονική ομάδα σε συνδυασμό με στοχευμένη παρέμβαση σε ολόκληρη την οικογένεια μπορεί να κάνει την διαφορά στην ζωή των ατόμων που αντιμετωπίζουν δυσκολίες τόσο όσον αφορά στις εκπαιδευτικές επιδόσεις όσο και στην κοινωνικοσυναισθηματική τους ανάπτυξη. Το συνέδριο προσφέρει τη δυνατότητα σε έμπειρους και νέους ερευνητές και επαγγελματίες να παρουσιάσουν τις θέσεις και έρευνά τους πάνω σε επίκαιρα ζητήματα στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση.

ΟΙ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ

Εργαστήριο Υγείας & Οδικής Ασφάλειας (LaHeRS) Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

Το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας ανήκει στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου. Το Εργαστήριο LaHeRS στοχεύει στην προαγωγή της υγείας, της ψυχικής υγείας και της ευημερίας των ατόμων και των κοινοτήτων, μέσω της εκπαίδευσης, της έρευνας, της παροχής υπηρεσιών ψυχοκοινωνικής φροντίδας, και της συμμετοχής στη χάραξη πολιτικής. Στο πλαίσιο των στόχων του εργαστηρίου λειτουργεί εδώ και τέσσερα χρόνια η Κινητή Μονάδα του Προγράμματος “Εξατομικευμένη Ψυχοκοινωνική Παρέμβαση και Συμβουλευτική για τις Μαθησιακές Δυσκολίες και τη ΔΕΠ-Υ”, η οποία έχει προσφέρει πολύπλευρα τους μαθητές και τις οικογένειες σε απομακρυσμένες περιοχές της Κρήτης.

Ινστιτούτο Μελετών & Έρευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (ΙΜΈΓΈΈ)

Το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης, επιστημονικός φορέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής, έχει ως έναν από τους βασικούς σκοπούς του την ερευνητική, αναπτυξιακή και εκπαιδευτική δραστηριότητα καθώς και την αξιοποίηση αποτελεσμάτων Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης και μεθόδων, εργαλείων και τεχνικών σε θέματα Eιδικής Aγωγής και Eκπαίδευσης.

Δείτε επίσης

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία 

Οδηγίες αξιολόγησης-Πεδίο Β Υπηρεσιακή συνέπεια και Επάρκεια: Επισημάνσεις και ημερομηνίες από το Υπ. Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση