Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τεστ εκπαιδευτικών-κορονοϊός: 7 θετικά στα 5000-Εξαιρετικά καλά πήγε το άνοιγμα σχολείων-Βρεφονηπιακών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τεστ εκπαιδευτικών-κορονοϊός: 7 κρούσματα επί συνόλου περίπου 5.000 τεστ-Εξαιρετικά καλά πήγε το άνοιγμα των σχολείων και Βρεφονηπιακών Σταθμών, σύμφωνα με την Καθηγήτρια Β. Παπαευαγγέλου.

Τεστ εκπαιδευτικών-κορονοϊός

Στα αποτελέσματα των εθελοντικών τεστ κορονοϊού εκπαιδευτικών αναφέρθηκε η Καθηγήτρια Παιδιατρικής και μέλος της επιτροπής Λοιμωξιολόγων για τον κορονοϊό κα Βάνα Παπαευαγγέλου, κατά τη διάρκεια χθεσινής ενημέρωσης για την πανδημία covid-19.

Επίσης η κα Παπαευαγγέλου αναφέρθηκε και στο άνοιγμα των Βρεφονηπιακών Σταθμών, των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων, το οποίο χαρακτήρισε εξαιρετικά σημαντικό, επισημαίνοντας πως την πρώτη εβδομάδα πήγε εξαιρετικά καλά.

Αναλυτικά η αναφορά της

“Το πρώτο και εξαιρετικά σημαντικό για εμάς βήμα έγινε με το άνοιγμα των βρεφονηπιακών Σταθμών, των Δημοτικών και των Νηπιαγωγείων.

Η πρώτη εβδομάδα πήγε εξαιρετικά καλά και σύμφωνα με τα στοιχεία από το Υπουργείο Παιδείας χρειάστηκε να κλείσουν μόλις 3 στα 10.000 τμήματα σε όλη την επικράτεια.

Αισιόδοξα είναι και τα αποτελέσματα που έχουμε στη διάθεσή μας από τον εθελοντικό έλεγχο των εκπαιδευτικών, όπου είχαμε μόλις 7 κρούσματα επί συνόλου περίπου 5.000 τεστ δηλαδή ένα ποσοστό θετικότητας, ένα δείκτη θετικότητας στους εκπαιδευτικούς μας, που ήταν μόλις 0,14%.”.

Η χθεσινή ενημέρωση

των διαπιστευμένων συντακτών στο Υπουργείο Υγείας έγινε από τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκο Χαρδαλιά, τους Καθηγητές Βάνα Παπαευαγγέλου και Γκίκα Μαγιορκίνη και τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη.

Δείτε σχετικά

Τεστ κορονοϊού εκπαιδευτικών: Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε τη λειτουργία της πλατφόρμας δωρεάν ελέγχου COVID-19

Δείτε επίσης

Κεραμέως για Γ Λυκείου: Αντικειμενικές δυσκολίες να επαναλειτουργήσει μόνη
Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Ταραντίλης: Τι απάντησε στην ερώτηση αν τίθεται δίλημμα οικονομίας ή παιδείας
Διαβούλευση νομοσχεδίου εισαγωγής στην Τριτοβάθμια-Προστασίας ΑΕΙ
Υπουργείο Παιδείας-Ερωτήσεις και Απαντήσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ-ασφάλεια Πανεπιστημίων

Δείτε ακόμη

Ταχύρρυθμη επιμόρφωση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Καθορισμός νέων ημερομηνιών αιτήσεων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση