Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τεχνολογία και Πληροφορική Γυμνασίου: Τι ισχύει για τη διδασκαλία | ΦΕΚ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τεχνολογία και Πληροφορική Γυμνασίου: Τι ισχύει για τη διδασκαλία – Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη αναφορικά με τη διδασκαλία του διδακτικού/μαθησιακού πεδίου.

Τεχνολογία και Πληροφορική Γυμνασίου

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 2450 – 19.06.2020 η υπ. Αριθμ. 74472/Δ2 Απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Σοφίας Ζαχαράκη αναφορικά με τη διδασκαλία του διδακτικού/μαθησιακού πεδίου Τεχνολογία και Πληροφορική στο Γυμνάσιο.

Τι ισχύει για τη διδασκαλία

Για τη διδασκαλία του διδακτικού/μαθησιακού πεδίου Τεχνολογία και Πληροφορική στο Γυμνάσιο ισχύουν τα εξής:

A) A΄ τάξη Γυμνασίου

Η διδασκαλία της Πληροφορικής στην Α’ Γυμνασίου πραγματοποιείται σε δύο συνεχόμενες διδακτικές ώρες.

i) Όταν ο αριθμός των μαθητών/-τριών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21), το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών/-τριών και για κάθε εβδομάδα προβλέπονται δύο (2) διδακτικά δίωρα, ως εξής:

– Το πρώτο διδακτικό δίωρο της εβδομάδας, η πρώτη ομάδα μαθητών/-τριών διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής για δύο (2) ώρες.

Ταυτόχρονα, η δεύτερη ομάδα μαθητών/-τριών την πρώτη διδακτική ώρα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας και τη δεύτερη διδακτική ώρα διδάσκεται Οικιακή Οικονομία ή το αντίστροφο.

– Το δεύτερο διδακτικό δίωρο, η δεύτερη ομάδα μαθητών/-τριών διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής για δύο (2) ώρες.

Ταυτόχρονα, η πρώτη ομάδα μαθητών/-τριών την πρώτη διδακτική ώρα διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας και τη δεύτερη διδακτική ώρα διδάσκεται Οικιακή Οικονομία ή το αντίστροφο.

ii) Όταν ο αριθμός των μαθητών/-τριών του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21), τότε το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο ομάδες.

Η Πληροφορική διδάσκεται στο εργαστήριο Πληροφορικής για δύο (2) ώρες/εβδομάδα, η Τεχνολογία διδάσκεται στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας για μία (1) ώρα/εβδομάδα και η Οικιακή Οικονομία διδάσκεται για μία (1) ώρα/εβδομάδα.

B) B΄ και Γ΄ τάξεις Γυμνασίου

i) Όταν ο αριθμός των μαθητών/-τριών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21), το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών/-τριών.

– Την πρώτη ώρα διδασκαλίας στο ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας, η πρώτη ομάδα μαθητών/-τριών διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής.

Ταυτόχρονα, η δεύτερη ομάδα μαθητών/-τριών διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.

– Τη δεύτερη ώρα διδασκαλίας στο ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας, η πρώτη ομάδα μαθητών/-τριών διδάσκεται Τεχνολογία στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.

Ταυτόχρονα, η δεύτερη ομάδα μαθητών/-τριών διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής.

ii) Όταν ο αριθμός των μαθητών/-τριών του τμήματος δεν υπερβαίνει τους εικοσιένα (21), τότε το τμήμα δεν χωρίζεται σε δύο ομάδες. Η Πληροφορική διδάσκεται στο εργαστήριο Πληροφορικής και η Τεχνολογία διδάσκεται στο εργαστήριο Τεχνολογίας ή στην αίθουσα του τμήματος, εφόσον δεν υπάρχει εργαστήριο Τεχνολογίας.

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από το σχολικό έτος 2020-2021.

Δείτε το ΦΕΚ B 2450 – 19.06.2020

Δείτε επίσης

Ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίου: Α’, Β’, Γ’ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού | ΦΕΚ
Ωρολόγιο πρόγραμμα Γενικού Λυκείου και Εσπερινού Λυκείου | ΦΕΚ
Ωρολόγιο πρόγραμμα Ημερήσιου Γενικού Λυκείου: Ποιες είναι οι αλλαγές που επέρχονται
Αγγλικά-νηπιαγωγείο: Ορισμός νηπιαγωγείων-συνεργασίες-επιμόρφωση-έκθεση ΙΕΠ | ΦΕΚ

 Δείτε ακόμη

Νέα σχολική χρονιά 2020-21: 7 Σεπτεμβρίου ανοίγουν τα σχολεία
Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου Δημοτικών και Νηπιαγωγείων 2020-21 | Εγγραφα
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση