Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θεατρολόγοι ειδικής αγωγής: H μόνη ειδικότητα αισθητικής αγωγής που αποκλείστηκε από τους διορισμούς-Επιστολή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θεατρολόγοι ειδικής αγωγής: H μόνη ειδικότητα αισθητικής αγωγής που αποκλείστηκε από τους διορισμούς – Επιστολή προς την πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ.

Θεατρολόγοι ειδικής αγωγής
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Αθήνα, 27/05/2021

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ Παιδείας,

Αξιότιμες κυρίες και κύριοι Υφυπουργοί,

Αξιότιμε Γενικέ Γραμματέα,

Αξιότιμοι συνεργάτες κ. Υπουργού,

Την, 27η Μαΐου και ημέρα Πέμπτη, θα εκδικαζόταν η προσφυγή των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ91 Θεατρολόγων κατά της υπ’ αριθμ. πρωτ. 197948/Ε1/13.12.2019 Κοινής Υπουργικής Απόφασης κατανομής θέσεων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Προκήρυξη 3ΕΑ/2019) με Ε595/2020.

Η υπόθεση αναβλήθηκε

για την 23η του Σεπτεμβρίου, γεγονός που μας δίνει τη δυνατότητα να σας απευθυνθούμε και να επικοινωνήσουμε τα αιτήματά μας.

Οι θεατρολόγοι ήταν η μόνη ειδικότητα αισθητικής αγωγής που αποκλείστηκε από τους διορισμούς

μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού στις δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Οι λόγοι αυτής της απόφασης παραμένουν άγνωστοι καθώς ποτέ δεν υπήρξε ούτε δικαιολόγηση από το Υπουργείο Παιδείας, ούτε αξιολογική έκθεση που να εισηγείται αντιστοίχως από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Πρόκειται για μία καταφανή αδικία που υπάρχει μία ευκαιρία να διορθωθεί με την εκδίκαση του αιτήματος των θεατρολόγων στο ΣτΕ.

Εν αναμονή της απόφασης του ΣτΕ

ζητάμε και από το Υπουργείο Παιδείας να τοποθετηθεί σχετικά με το ζήτημα και θα θέλαμε να θέσουμε το εξής ερώτημα: Τη στιγμή που ολόκληρη η παιδαγωγική ακαδημαϊκή κοινότητα εστιάζει στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, στην βιωματική μάθηση, στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, πώς είναι δυνατόν να λείπει το θέατρο;

Εάν ήταν αβλεψία, να διορθωθεί. Εάν ήταν πολιτική επιλογή να αιτιολογηθεί.

Η δημιουργία μόνιμων θέσεων εργασίας δεν είναι ένα τεχνοκρατικό ζήτημα που αφορά μόνο την ίδρυση οργανικών κενών.

Πρόκειται για ένα ζήτημα ουσίας:

Πρωτίστως αποτελεί μία δήλωση ότι το μάθημα της θεατρικής αγωγής είναι μέρος της σχολικής ζωής των μαθητών και δεν αντιμετωπίζεται ευκαιριακά.

Δευτερευόντως είναι και μία πράξη αναγνώρισης των εξειδικευμένων εκπαιδευτικών ΠΕ91 ΕΑΕ για το έργο που προσφέρουν ήδη ως αναπληρωτές στις δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας ειδικής εκπαίδευσης.

Θέλουμε να ελπίζουμε ότι

το Υπουργείο δεν επιθυμεί το σχολείο του 1980, όπου οι δάσκαλοι -πέρα από το ρόλο τους- δίδασκαν επίσης γυμναστική, θέατρο, μουσική, ζωγραφική και οτιδήποτε άλλο παρουσιαζόταν.

Θέλουμε να ελπίζουμε ότι

το Υπουργείο δε θα κάνει διάκριση ανάμεσα στην ειδική και τη γενική αγωγή αφήνοντας τους μαθητές της πρώτης χωρίς εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Θέλουμε να ελπίζουμε ότι

το Υπουργείο θα δημιουργήσει ένα σύγχρονο σχολείο, προασπιζόμενο πρωτίστως τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και δίνοντας έμφαση στην ολόπλευρη ανάπτυξη του ανθρώπου, αναπόσπαστο μέρος της οποίας είναι και η αισθητική αγωγή.

Με εκτίμηση,

Πρωτοβουλία Θεατρολόγων Ειδικής Αγωγής

Δείτε επίσης

Νέοι πίνακες προκήρυξης 3ΕΑ/2019: Το ΑΣΕΠ δημοσίευσε νέους αναμορφωμένους

Δείτε επίσης

Ανοιγμα πινάκων εκπαιδευτικών: Αναφορά στη Βουλή επιστολή εκπαιδευτικών
Ανοιγμα πινάκων ΑΣΕΠ για απόφοιτους ειδικής αγωγής: Στη Βουλή επιστολή με κατάθεση Αναφοράς της Χ. Κεφαλίδου
Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας 2021: Ανάλυση με συγκεντρωτικούς πίνακες ανά ειδικότητα και περιοχή
Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ ΚΕΣΥ-ΣΜΕΑΕ 2021: Επικαιροποιημένα στοιχεία-Ενημέρωση Γ. Μπουλμέτη-Β. Βούγια
Μετατάξεις-οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας-Μόνιμοι διορισμοί: Ενημερωτικό Νεκτάριου Κορδή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση