Τρίτη, 9 Αυγούστου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θεατρολόγοι: Για ποιον κτυπά η καμπάνα; Εκτός διορισμών οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θεατρολόγοι: Για ποιον κτυπά η καμπάνα; Εκτός διορισμών οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής; – Στο παραπέντε των διορισμών η Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θυμήθηκε ότι δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις για κάποιους κλάδους.

Θεατρολόγοι

Επιστολή κοινοποίησε η Επιτροπή Θεατρολόγων Πολυετούς Προϋπηρεσίας αναφορικά με τους επικείμενους νέους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση και τις πρόσφατες δηλώσεις του Γ.Γ. ΥΠΑΙΘ κου Α. Κόπτση περί μη ύπαρξης οργανικών θέσεων σε κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών.

Ακολουθεί η επιστολή
Για ποιον κτυπά η καμπάνα;
Εκτός διορισμών οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής;

Στο παραπέντε των διορισμών η Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θυμήθηκε ότι δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις για κάποιους κλάδους!

Σε πρόσφατες δηλώσεις του Γ.Γ. κ. Κόπτση επισημάνθηκαν τα εξής:

«Δεν έχουν συσταθεί θέσεις από το 1986. Δεν υπάρχουν συστημένες θέσεις για κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών σε κάποιες ειδικότητες, άρα δεν μπορούμε να διορίσουμε γιατί οι διορισμοί γίνονται επί οργανικών κενών που έχουν προκύψει μετά τις μεταθέσεις».

Η καμπάνα φαίνεται να χτυπά για τους Εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής, οι οποίοι παρά την πολυετή -άνω των δέκα ετών- προσφορά τους στο δημόσιο σχολείο και τα εκατοντάδες πάγια και διαρκή κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, θα μείνουν εκτός διορισμών.

Από πέρσι, οι Σύλλογοι των κοινών ειδικοτήτων ζητούν την ίδρυση των οργανικών θέσεων. Μόλις πέρσι ιδρύθηκαν 721 οργανικές θέσεις για όλες τις κοινές ειδικότητες και διορίστηκαν οι πρώτοι 171 θεατρολόγοι σε δημοτικά σχολεία. Αναμενόταν η συνέχεια, στους φετινούς διορισμούς. Η πολιτική ηγεσία ωστόσο επιλέγει τον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών σε …πρωταγωνιστές και κομπάρσους, αποκλείοντας τους δεύτερους από τη φετινή διαδικασία προσλήψεων μόνιμου προσωπικού.

Επιστολές των θεατρολόγων …δεκάδες, κινητοποιήσεις… δύο, ερωτήσεις στη βουλή…22 , το ΥΠΑΙΘ …ανάλγητο.

Το 1/3 της βουλής ζητά την ίδρυση οργανικών θέσεων για τους Θεατρολόγους. Μάλιστα, πριν λίγες μέρες, την Πέμπτη 30/6/22, κατέθεσε και ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Καλλιάνος σχετική ερώτηση για τους εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής, μουσικής και καλλιτεχνικών, ζητώντας την ενίσχυση των διορισμών τους.

«Του χρόνου», απαντά η Πολιτική Ηγεσία μέσω του Γ.Γ. που έχει στο ενεργητικό της και την κατάργηση της καλλιτεχνικής παιδείας στο Λύκειο.

Επιτροπή Θεατρολόγων Πολυετούς Προϋπηρεσίας

Δείτε σχετικά

Ερώτηση στη Βουλή: Αύξηση μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής, μουσικής και καλλιτεχνικών 

Κόπτσης-κατανομή διορισμών: Η Υπουργός δεν έχει πει ακόμη το τελικό “ok” για κάποιους-Τι είπε για οργανικές θέσεις και ΕΑΕ 

Δείτε επίσης

Κόπτσης-Ολοκλήρωση διορισμών τέλη Ιουλίου, αρχές Αυγούστου-30.08 οι αναπληρωτές στα σχολεία-Βάσεις έως 20.07 

Ανακοίνωση μόνιμων διορισμών από το Υπουργείο Παιδείας: 8.586 σύνολο 

Πρόεδρος ΑΣΕΠ για πίνακες ειδικής αγωγής: Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μη φτάσουμε στο τέλος Αυγούστου 

Κεραμέως-νέα σχολική χρονιά: Είμαστε καθ’ όλα έτοιμοι 

Κεραμέως-γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Εξετάζεται για προσεχείς προσλήψεις και διορισμούς 

Βουλή-Διατάξεις: Αύξηση ποσού για πρόσληψη αναπληρωτών-επιμίσθιο Συντον. εξωτερικού-εκλογές πρυτανικών αρχών 

Ερώτηση στη Βουλή για νέους πίνακες Γενικής Αγωγής, προς την Υπουργό Παιδείας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση