“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θέματα αξιολόγησης Λυκείου ρυθμίζονται με Υπουργική Απόφαση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θέματα αξιολόγησης Λυκείου ρυθμίζονται με Υπουργική Απόφαση για λόγους απλοποίησης των διαδικασιών βάσει του υπό έκδοση νόμου.

Θέματα αξιολόγησης Λυκείου ρυθμίζονται με Υπουργική Απόφαση

Από το ΥΠΠΕΘ διευκρινίζεται ότι, για λόγους απλοποίησης των διαδικασιών, θέματα αξιολόγησης Λυκείου ρυθμίζονται πλέον με Υπουργική Απόφαση, βάσει του υπό έκδοση νόμου που ψηφίστηκε από τη Βουλή την 23η Απριλίου 2019. Ισχύουν όσα είχαν περιληφθεί στην υπ’ αριθμόν 169626/Δ2/11-10-2018 εγκύκλιο.

Ειδικά για το θέμα των προαγωγικών/απολυτηρίων εξετάσεων Γενικών Λυκείων, Ημερησίων και Εσπερινών, τα μαθήματα που ανήκουν στην Ομάδα Α (γραπτώς εξεταζόμενα) είναι τα εξής:

Α΄ Λυκείου:

  1. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
  2. Νέα Ελληνική Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία (σε τρίωρη συνεξέταση)
  3. Άλγεβρα
  4. Γεωμετρία
  5. Ιστορία
  6. Φυσική
  7. Χημεία
  8. Πολιτική Παιδεία

Β΄ Ημερησίου και Γ΄ Εσπερινού Λυκείου:

  1. Νέα Ελληνική Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία (σε τρίωρη συνεξέταση)
  2. Ιστορία
  3. Βιολογία
  4. Άλγεβρα για τους μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών ή Σύγχρονος Κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία (μόνο για τους μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών) και

Μαθήματα Ομάδων Προσανατολισμού

Γ΄ ημερησίου και Δ΄ Εσπερινού Λυκείου :

  1. Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία (σε τρίωρη συνεξέταση)
  2. Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
  3. Ιστορία
  4. Βιολογία

Αντίστοιχα ρυθμίζονται για τα ΕΠΑΛ τα διαλαμβανόμενα στην υπ’ αριθμόν Φ4/177399/Δ4/22-10-2018 εγκύκλιο.

Δείτε επίσης

Το Ψηφισθέν Πολυνομοσχέδιο με τα 260 άρθρα – Αναλυτική παρουσίαση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση