“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θέματα Προσωρινών Πινάκων 2ΕΑ/2019 ΕΕΠ | Ενημέρωση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Θέματα Προσωρινών Πινάκων 2ΕΑ/2019 ΕΕΠ: Ενημέρωση των Αιρετών ΚΥΣΕΕΠ μετά από συναντήσεις στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Θέματα Προσωρινών Πινάκων 2ΕΑ/2019

Σύμφωνα με πληροφορίες από αρμοδίους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με θέματα των Προσωρινών Πινάκων της Προκήρυξης 2ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ, οι οποίοι κοινοποιήθηκαν την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019 και ανακοινοποιήθηκαν την ίδια ημέρα – όσον αφορά στους Πίνακες Κοινωνικών Λειτουργών (ΠΕ30) και Λογοθεραπευτών (ΠΕ21) λόγω αστοχίας στην κατάταξη Παιδαγωγικής Επάρκειας – έχουμε να επισημάνουμε τα εξής:
1. Αναφορικά με το θέμα των Ψυχολόγων (ΠΕ23), οι οποίοι ενώ έχουν πάνω από 50 μήνες προϋπηρεσία και κατατάσσονται σύμφωνα με την Προκήρυξη στον Κύριο Πίνακα, το ΑΣΕΠ τους κατέταξε στον Επικουρικό.
Υπενθυμίζουμε πως μετά από επικοινωνία που είχαμε με το ΑΣΕΠ αναφορικά με το θέμα, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019, μας απάντησε πως:
Οσοι Ψυχολόγοι (ΠΕ23) έχουν προϋπηρεσία 50 μηνών για να ενταχθούν στον Κύριο Πίνακα χρειάζεται:
1η προϋπόθεση: Οι 50 μήνες να αφορούν σε προϋπηρεσία αποκλειστικά αναπληρωτή Ψυχολόγου (ΠΕ23) και όχι σε άλλο κλάδο και
2η προϋπόθεση: Στην αίτηση ΑΣΕΠ να έχει συμπληρωθεί το κουτάκι με τη συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία.
Σε περίπτωση που λείπει έστω και μια από τις παραπάνω 2 προϋποθέσεις ο/η υποψήφιος/α δεν εντάσσεται στον Κύριο Πίνακα, αλλά στον Επικουρικό.
Η σύσταση του Υπουργείου Παιδείας για το παραπάνω θέμα είναι πως οι ενδιαφερόμενοι πρέπει οπωσδήποτε να καταθέσουν ένσταση στο ΑΣΕΠ, το ίδιο δε θα προσπαθήσει να εξηγήσει επικοινωνώντας με το ΑΣΕΠ την ιδιαιτερότητα και τις λεπτομέρειες του θέματος.
Συμβουλή μας είναι για την περίπτωση που υποψήφιοι δεν έχουν συμπληρώσει το κουτάκι περί Σχολικής Ψυχολογίας, να επικαλεσθούν στην ένσταση πως δεν το έπραξαν καθότι δεν διαθέτουν μεταπτυχιακό τίτλο εξειδίκευσης με τη Σχολική Ψυχολογία.
2. Τα στοιχεία των υποψηφίων που έχουν καταχωρηθεί από τις ΠΔΕ και το Υπουργείο στο ΟΠΣΥΔ, πρέπει να έχουν δηλωθεί και στην αίτηση των υποψηφίων στο ΑΣΕΠ, για να ληφθούν υπόψη από το ΑΣΕΠ και αυτό πρώτα πρέπει να κοιτάξουν οι ενδιαφερόμενοι σε περίπτωση αντιρρήσεων για τη σειρά στους Πίνακες ή απόρριψης απ αυτούς.
3. Η διαδικασία ενστάσεων των μελών ΕΒΠ αναφορικά με τους Προσωρινούς Πίνακες προχωρά κανονικά.

____________________

Σας ενδιαφέρει

Προσωρινοί ανακοινοποιημένοι Πίνακες ΕΕΠ – Προκήρυξη 2ΕΑ/2019

Στατιστικά απορριφθέντων ΕΕΠ: Πίνακας Προκήρυξης 2ΕΑ/2019

____________________

Δείτε

Προσωρινοί Πίνακες ΕΒΠ Προκήρυξης 1ΕΑ/2019 ΑΣΕΠ

Στατιστικά απορριφθέντων ΕΒΠ: Πίνακας απορριπτέων Προκήρυξης 1ΕΑ/2019

Ψήφισμα διορισμών: Ισόποση και άμεση κατανομή των 4.500 θέσεων | ΕΕΠ-ΕΒΠ

Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Σημαία και πιστώσεις αναπληρωτών στο νόμο 4633/2019 – ΦΕΚ A 161

 ________________________

Δείτε επίσης

Δίκαιη και ισόποση κατανομή: Επιστολή ΠΟΣΕΕΠΕΑ στην Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΑΙΘ

Διορισμοί Ειδικής: Ισότιμη κατανομή τώρα – Ερώτηση στη Βουλή 43 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Κατανομή 4500 θέσεων: Κάντε τη να πάψει η εκπαίδευση να δηλητηριάζεται

Ολες τις έως σήμερα προσλήψεις εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ.

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

________________________

Δείτε ακόμη

Χρήσιμο υλικό για Σχολικούς Νοσηλευτές από τον ΣΕΕΠΕΑ Αττικής

Οργανικές θέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ στη Γενική Εκπαίδευση | Ψήφισμα

Κατανομή προσλήψεων στην Ειδική Αγωγή για το 2019-20

Πίνακες με συγκριτικά προσλήψεων των τελευταίων ετών

________________________

Πριν φύγετε

Ωράριο ΕΕΠ – ΕΒΠ: Σε ΣΜΕΑΕ και Γενικά σχολεία | Διευκρινίσεις

Οδηγός εκπαιδευτικού: Αδειες, Ωράρια, Καθηκοντολόγια, Λειτουργία σχολείων, Ιδιωτικό Εργο και άλλα χρήσιμα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ελεύθερη είσοδος σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους για εκπαιδευτικούς | Δικαιολογητικά

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση