Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θεοδωρίδου: Tα παιδιά αποτελούν ένα “ρεζερβουάρ” για νέες μεταλλάξεις covid

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θεοδωρίδου: Tα παιδιά αποτελούν ένα ρεζερβουάρ που διευκολύνει και ευνοεί τη δημιουργία και νέων μεταλλάξεων κορονοϊού.

Σε μελέτη παιδιών και εφήβων που έγινε σε μεγάλο νοσοκομείο στην Αμερική, με μοριακό έλεγχο και καλλιέργειες ιών από τις εκκρίσεις του αναπνευστικού συστήματος, αναφέρθηκε η Ομότιμη Καθηγήτρια Παιδιατρικής και Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών κα Μαρία Θεοδωρίδου, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης για το Εθνικό Σχέδιο εμβολιαστικής κάλυψης κατά της νόσου Covid-19.

Σύμφωνα με τη μελέτη

τα παιδιά μεταδίδουν και επιπλέον ότι αποτελούν ένα “ρεζερβουάρ” που διευκολύνει, ευνοεί τη δημιουργία και νέων μεταλλάξεων.

Επίσης

η κα Θεοδωρίδου αναφέρθηκε και στον αντιγριπικό εμβολιασμό ομάδων παιδιών.

______________

Αναλυτικά οι αναφορέςτης κας Θεοδωρίδου

“Θα ήθελα να αναφερθώ σε μελέτη παιδιών και εφήβων που έγινε σε μεγάλο νοσοκομείο, στο Massachusetts στην Αμερική, με μοριακό έλεγχο και καλλιέργειες ιών από τις εκκρίσεις του αναπνευστικού συστήματος σε παιδιά, σε μικρότερες ηλικίες και εφήβους.

Ποια ήταν τα ευρήματα από αυτή την μελέτη:

Σε αυτή την μελέτη δόθηκε μια απάντηση, πρώτον ότι ο ιός που βρίσκεται σε αυτές τις εκκρίσεις, στα παιδιά και στους εφήβους, είναι ζωντανός ιός.

Δεν είναι, δηλαδή, τμήματα του ιού

τα οποία δεν μπορούν να μεταδοθούν, να μεταδώσουν την λοίμωξη. Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό όπως και το ότι το ιικό φορτίο είναι εξαιρετικά υψηλό, είναι ανεξάρτητο της ηλικίας των παιδιών, είναι ανεξάρτητο της φάσης της λοίμωξης τους, δηλαδή, αν νοσούν, βρίσκονται στο νοσοκομείο ή είναι ασυμπτωματικά.

Αυτό το γεγονός

υπογραμμίζει ότι και τα παιδιά μεταδίδουν και επιπλέον ότι αποτελούν ένα «ρεζερβουάρ» που διευκολύνει, ευνοεί τη δημιουργία και νέων μεταλλάξεων”.

​Αναφορικά με τη σύσταση του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμού στη χώρα μας για τον εμβολιασμό των παιδιών για τη γρίπη είπε:

“Η σύσταση, σύμφωνα και με το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμού στη χώρα μας, είναι για παιδιά που έχουν ιδιαίτερα προβλήματα ή χρόνια προβλήματα, ειδικές καταστάσεις- είναι γραμμένα με λεπτομέρεια στην εγκύκλιο- ή παιδιά τα οποία έχουν στο περιβάλλον τους ευάλωτα άτομα.

Επομένως, εάν υπάρχει ένα ευάλωτο άτομο, μία γιαγιά, ένας πατέρας ή κάποιος στην οικογένεια ή ένα νεογνό ηλικίας κάτω των 6 μηνών, τότε τα παιδιά στο περιβάλλον, όπως και οι ενήλικες, πρέπει να εμβολιστούν.

Δεν υπάρχει γενική σύσταση εμβολιασμού όλων των παιδιών.

Αυτή είναι η πολιτική που εφαρμόζουν άλλα κράτη, όπως η Αμερική που συστήνεται ο εμβολιασμός όλων των παιδιών ηλικίας άνω των 6 μηνών.

Να τονίσω ότι ο πρώτος εμβολιασμός θέλει δύο δόσεις εμβολίου

αν είναι το παιδί ηλικίας κάτω των 9 ετών. Και από εκεί και πέρα είναι ο ετήσιος εμβολιασμός για να έρθω στο τελευταίο σας ερώτημα το πόσο κρατάει η ανοσία.

Η ανοσία,

λόγω αυτής της μεταβλητότητας της αντιγονικής του ιού της γρίπης, δεν κρατάει πάνω από ένα έτος, γι’ αυτό και έχουμε την ανάγκη των ετήσιων εμβολιασμών με τον εμβόλιο της γρίπης.”

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Τεστ κορονοϊού στον ιδιωτικό τομέα-φοιτητές σε πρακτική άσκηση σε ιδιωτικούς φορείς
Συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων-Βουλή: Τι συζητήθηκε κατά τη διάρκεια Επίκαιρης Ερώτησης
ΟΛΜΕ: Τηλεκπαίδευση μόνο στο χώρο των σχολείων με εξοπλισμό που θα παράσχει η υπηρεσία
Προτάσεις Γ.Σ ΕΛΜΕ: Στοπ στην απεργία αποχή-Αγώνας με άλλους τρόπους-Τηλεκπαίδευση μόνο από τα σχολεία
Μακρή-Σχολικοί Νοσηλευτές: 2.018 προσλήψεις έως 04.10-Ποσοστό κάλυψης 79%
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση