Σάββατο, 8 Αυγούστου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θεραπείες υποβοηθούμενες με άλογα: Σε ΣΜΕΑΕ και ΕΕΕΕΚ | Εγκύκλιος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θεραπείες υποβοηθούμενες με άλογα: Σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΣΜΕΑΕ) και Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) όλης της επικράτειας.

Θεραπείες υποβοηθούμενες με άλογα

Εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Θεραπείες υποβοηθούμενες με άλογα» σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΣΜΕΑΕ) και Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) όλης της επικράτειας για το σχολικό έτος 2019- 20.

Η έγκριση του προγράμματος έγινε μετά από αίτημα του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία Ν. Κιλκίς «ΒηματίΖΩ».

Δείτε την Εγκύκλιο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΤΜΗΜΑ Β’

Μαρούσι               05-12-2019

Αρ. πρωτ.:              191850/Δ3

ΘΕΜΑ: ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΕΣ ΜΕ ΑΛΟΓΑ»

 Απαντώντας στο με αριθμ. πρωτ. ΥΠΑΙΘ 152571/Δ3/01-10-2019 αίτημα του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρία Ν. Κιλκίς «ΒηματίΖΩ», που αφορά σε έγκριση εκπαιδευτικού προγράμματος και έχοντας υπόψη το υπ’ αριθμ. 49/29-11-2019 πρακτικό του ΔΣ του ΙΕΠ, σας κάνουμε γνωστό ότι

εγκρίνουμε την υλοποίηση του προγράμματος «Θεραπείες υποβοηθούμενες με άλογα»

σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) όλης της επικράτειας για το σχολικό έτος 2019- 20, υπό τις εξής προϋποθέσεις:

  1. Η συμμετοχή των σχολικών μονάδων να είναι προαιρετική και να πραγματοποιείται με τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων, ώστε να μην παρακωλύεται το σχολικό πρόγραμμα και να υπάρχει μέριμνα για την ασφάλεια των μαθητών/-τριών.
  2. Η συμμετοχή των μαθητών/τριών στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι προαιρετική κατόπιν έγγραφης συναίνεσης των γονέων/κηδεμόνων.
  3. Να τηρούνται όσα προβλέπει η κείμενη νομοθεσία για θέματα περί σχολικών επισκέψεων/μετακινήσεων στο πλαίσιο της σχολικής ζωής και του πολιτισμού.
  4. Η υλοποίηση της δράσης να γίνεται εντός ωρολογίου προγράμματος και εκτός σχολικού πλαισίου, με την παρουσία των αρμόδιων δασκάλων/καθηγητών των σχολικών μονάδων, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη συμμετοχή των μαθητών/τριών στο πρόγραμμα. Η συγκεκριμένη δράση να μην υπερβαίνει τις τρεις (3 ) ώρες/τμήμα (συμπεριλαμβανομένης και της μετακίνησης).

 

  1. Κατά την υλοποίηση των δράσεων να είναι εξασφαλισμένη η προστασία των προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών, βάσει της ελληνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
  2. Να μην επιτραπεί η ηχογράφηση/φωτογράφιση/βιντεοσκόπηση των μαθητών/τριών.
  3. Η συμμετοχή των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών στο εν λόγω πρόγραμμα και η μεταφορά τους από και προς τις σχολικές μονάδες τους γίνεται εντελώς δωρεάν με τα ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία του φορέα.
  4. Το επιμορφωτικό υλικό να μην συνοδεύεται από διάθεση ή προβολή οποιουδήποτε στοιχείου το οποίο αφορά έμμεση ή άμεση διαφήμιση παροχής υπηρεσιών ατόμων/φορέων/χορηγών ή δεν είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων.
  5. Σε ό,τι αφορά το παραγόμενο έντυπο και ψηφιακό υλικό ο φορέας υλοποίησης: α) να παραχωρήσει δωρεάν τα δικαιώματα διανομής, αναπαραγωγής και χρήσης με οποιοδήποτε μέσο προς το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων ή τους εποπτευόμενους από αυτό φορείς, β) να μην πραγματοποιήσει μελλοντική εμπορική διάθεση του εν λόγω υλικού με την αναφορά της συγκεκριμένης έγκρισης του Υ.ΠΑΙ.Θ/ΙΕΠ.
  6. Με το πέρας του σχολικού έτους 2019-20 να αποσταλεί απολογιστική έκθεση στο ΙΕΠ αναφορικά με τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής δράσης.

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗΣ

ΣΠΟΥΔΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΑΧΑΛΑΣ

 _____________

Δείτε επίσης

ΠΕΣΕΑ: 9ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ειδικής Αγωγής – 14 & 15/12/2019
Παραμύθι χωρίς όρια: Δωρεάν ηλεκτρονική βιβλιοθήκη παραμυθιών για παιδιά με προβλήματα όρασης 
Τέχνη και αυτισμός: Μία σχέση επικοινωνίας για παιδιά με αυτισμό – Ιδρυμα Γουλανδρή
Επιστήμες της Αγωγής: Δημιουργικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Παιχνίδι | 15/12 στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

_____________

Η Εικόνα σε λέξεις: Ακουστική περιγραφή στις παραστατικές τέχνες για άτομα με οπτική αναπηρία 
Ζωγραφήγηση: Ταξιδεύοντας με τα σύμβολα και τους μύθους της Χάρτας του Ρήγα
Διεθνές Συνέδριο Λογοθεραπείας: «Χτίζοντας Γέφυρες» – 22, 23 & 24 Μαΐου 2020 – Θεσσαλονίκη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Προκήρυξη δώδεκα (12) θέσεων καθηγητών
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση