Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θέσεις διοικήσεων δημοσίου θα διεκδικούν και απόφοιτοι κολεγίων: Αρθρο 394 του νόμου 4957/2022

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θέσεις διοικήσεων δημοσίου θα διεκδικούν και απόφοιτοι κολεγίων: Αρθρο 394 του νόμου 4957/2022 – Μπορούν να θέτουν υποψηφιότητα σύμφωνα με τη διάταξη.

Θέσεις διοικήσεων δημοσίου

Διάταξη που αφορά στην επιλογή διοικήσεων στον Δημόσιο Τομέα περιλαμβάνεται στο άρθρο 394 του νόμου 4957/2022 “Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των ΑΕΙ με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις”.

Με τη διάταξη τροποποιείται η περ. (α) παρ. 3 του άρθρου 20 του ν. 4735/2020 (Α’ 197), περί της επιλογής διοικήσεων στο Δημόσιο Τομέα, ως προς τα απαιτούμενα προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής των διοικήσεων των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου.

Συγκεκριμένα στα απαιτούμενα προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία αντί για “Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής” που ίσχυε, με τη ρύθμιση θα απαιτείται “Πτυχίο Ιδρύματος ανώτατης εκπαίδευσης (Πανεπιστημιακού τεχνολογικού τομέα) ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών της ημεδαπής ή αρμοδίως αναγνωρισμένο πτυχίο ή μεταπτυχιακός τίτλος της αλλοδαπής”.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του νόμου

Η υφιστάμενη διάταξη είναι ιδιαιτέρως περιοριστική ως προς τα ελάχιστα προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής διοικήσεων στα νομικά πρόσωπα του δημοσίου τομέα, με αποτέλεσμα να αποκλείονται από την αξιολόγηση της αρμόδιας Επιτροπής Επιλογής, για το σύνολο των νομικών αυτών προσώπων, δυνητικά κατάλληλοι υποψήφιοι.

Κάτοχοι πτυχίων Κολεγίων

Ετσι με την προτεινόμενη και υπό ψήφιση διάταξη, οι κάτοχοι πτυχίων Κολεγίων θα έχουν πλέον τη δυνατότητα διεκδίκησης και να θέτουν υποψηφιότητα για θέσεις διοικήσεως στον Δημόσιο Τομέα.

Ακολουθεί η διάταξη

Άρθρο 394

Επιλογή διοικήσεων στον δημόσιο τομέα – Τροποποίηση περ. α) παρ. 3 ν. 4735/2020

Η περ. (α) της παρ. 3 του άρθρου 20 του ν. 4735/2020 (Α’ 197), περί της επιλογής διοικήσεων στον δημόσιο τομέα, τροποποιείται, ως προς τα απαιτούμενα προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής των διοικήσεων των νομικών προσώπων δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, και η παρ. 3 διαμορφώνεται ως εξής: «3. Τα απαιτούμενα προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία του παρόντος είναι:

(α) Πτυχίο ιδρύματος ανώτατης εκπαίδευσης (πανεπιστημιακού ή τεχνολογικού τομέα) ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών της ημεδαπής ή αρμοδίως αναγνωρισμένο πτυχίο ή μεταπτυχιακός τίτλος της αλλοδαπής,

(β) Πολύ καλή γνώση μιας ξένης γλώσσας κράτους μέλους της Ε.Ε. και

(γ) Πενταετής τουλάχιστον εργασιακή εμπειρία στον δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα. Περαιτέρω απαιτούμενα προσόντα αναφορικά με τις προς πλήρωση θέσεις είναι δυνατόν να προβλέπονται σε ειδικές διατάξεις.».

Δείτε επίσης

Νόμος 4957/2022 για τα ΑΕΙ: Με τις διατάξεις για νεοδιόριστους, παράταση θητείας Δ/ντών-Νέο Ολοήμερο-Παιδαγ. Επάρκεια

Μετατάξεις σε θέσεις ΕΕΠ και ΕΔΙΠ ΑΕΙ: Μεταβατικές διατάξεις στο άρθρο 289 του ν. 4957/2022 

Ολοήμερο σχολείο-Νέο Πρόγραμμα: Δημοτικού και Νηπιαγωγείου-άρθρο 371 του ν. 4957/2022 

Προσλήψεις αναπληρωτών-αύξηση πόρων: Του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων-Αρθρο 390 του ν. 4957/2022 

Νεοδιόριστοι-Μονάδες Συνθηκών Διαβίωσης: Ρυθμίσεις στο άρθρο 372 του νόμου 4957/2022 

Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας: Τι προβλέπεται στο άρθρο 99 του ν. 4957/2022-Μεταβατική περίοδος 

Παράταση θητείας Διευθυντών σχολείων και Περιφερειακών Διευθυντών-Αρθρα 373 και 375 του νόμου 4957/2022 

Αποκλεισμός διορισμένων από νέο διορισμό στην εκπαίδευση-Αρθρο 389 του νόμου 4957/2022 

ΔΟΑΤΑΠ-Διαδικασία αναγνώρισης πτυχίων-Περιπτώσεις κατάργησης ατομικής αίτησης-Νόμος 4957/2022 

Παράταση θητείας εκπαιδευτικών σε Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία έως 31.8.2023

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση