Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θέσεις ειδικών παιδαγωγών και εργοθεραπευτών για το Ιδρυμα για το Παιδί “Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θέσεις ειδικών παιδαγωγών και εργοθεραπευτών για το Ιδρυμα για το Παιδί “Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ” – Αφορά στη στελέχωση νέας πτέρυγας του κέντρου διημέρευσης & ημερήσιας φροντίδας (ΚΔΗΦ) που λειτουργεί στη Νέα Μάκρη.

Θέσεις ειδικών παιδαγωγών και εργοθεραπευτών

Το Ιδρυμα για το Παιδί “Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ” που πλέον των 40 ετών – παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε νέους και ενήλικες με ΔΑΦ ή/και με νοητική αναπηρία, αναζητά εργοθεραπευτές και ειδικούς παιδαγωγούς με εμπειρία στον αυτισμό για πρωϊνή απασχόληση, που θα αφορά τη στελέχωση νέας πτέρυγας του κέντρου διημέρευσης & ημερήσιας φροντίδας (ΚΔΗΦ) που λειτουργεί στη Νέα Μάκρη.

Για περισσότερες πληροφορίες

παρακαλούμε επικοινωνήστε με την κεντρική γραμματεία του Ιδρύματος, Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:30 έως 13:00, στα τηλ. 22949 91206, 22940 96013 ή στο info@pammakaristos.eu

________________________

To Ίδρυμα για το Παιδί “Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ”

Είναι Ν.Π.Ι.Δ., μη κερδοσκοπικό, ειδικώς φιλανθρωπικό, που προσφέρει ειδική εκπαίδευση και προνοιακές υπηρεσίες σε παιδιά και νέους με αυτισμό και νοητική αναπηρία και άλλα κοινωνικά ελλείμματα, από το 1978 που αναγνωρίστηκε επίσημα από τη Νομαρχία Ανατολικής Αττικής.

Το Ίδρυμα για το Παιδί «Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ» αποτελεί τη μετεξέλιξη των «Παιδικών Εξοχών ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ», που είχαν ιδρυθεί αρχικά, το 1945, από την Καθολική Εξαρχία Αθηνών.

Εδρεύει

σε ακίνητη περιουσία της «Ιεράς Μονής ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ» που περιλαμβάνει κτίρια 6.000 τ.μ. επί συνολικής έκτασης είκοσι στρεμμάτων.

Το Ίδρυμα για το Παιδί «Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ»

διοικείται από επταμελές, άμισθο, Διοικητικό Συμβούλιο που προτείνεται από το Συμβούλιο των Σεβαστών Αδελφών της «Ιεράς Μονής ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ» και διορίζεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μαραθώνα-Νέας Μάκρης.

Οι κοινωνικές ανάγκες για υποστήριξη όλων των ανθρώπων που βρίσκονται σε δυσμενή θέση και χρήζουν βοήθειας, εξαιτίας σοβαρών κοινωνικών και μορφωτικών/εκπαιδευτικών δυσκολιών, έγιναν η κεντρική φιλοσοφία και ο κύριος σκοπός του Ιδρύματος, εξαρχής.

Όμως, από τις αρχές της δεκαετίας του ’90,

το Ίδρυμα για το Παιδί «Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ» ανταποκρινόμενο στις ανακύπτουσες κοινωνικές συνθήκες και στις επιστημονικές προκλήσεις της εποχής, εξειδίκευσε τις υπηρεσίες του περαιτέρω για παιδιά και νέους που –εκτός από κοινωνικές ή /και μαθησιακές δυσκολίες- είχαν να αντιμετωπίσουν και προκλήσεις Διαταραχής Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και νοητική αναπηρία.

Eπικεντρώθηκε επιστημονικά και οργανωτικά

στις εξειδικευμένες ανάγκες του πληθυσμού με ΔΑΦ, ο οποίος, -εξαιτίας της υψηλής πιθανότητας εμφάνισης του αυτισμού (1/68 παιδιά)- έχει ιδιαίτερη ανάγκη για ειδική υποστήριξη και εξειδικευμένες υπηρεσίες διεθνώς.

Έτσι,

ακολουθώντας και παρακολουθώντας στενά τις εξελισσόμενες, επιστημονικές προσεγγίσεις και την έρευνα για τον αυτισμό, έγινε ένα από ελάχιστα Εξειδικευμένα Κέντρα Εκπαιδευτικής Προσέγγισης του Αυτισμού στην Ελλάδα, για την ακρίβεια, το παλαιότερο.

Μέσα στην πάροδο των ετών,

το Ίδρυμα για το Παιδί «Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ» έχει προσφέρει τις εξειδικευμένες υπηρεσίες του σε περίπου 5.000 παιδιά και νέους με αναπηρία. Στην παρούσα φάση, εξυπηρετεί 120 παιδιά και νέους με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και νοητική αναπηρία.

Δείτε επίσης

 Σχολικός εκφοβισμός-ΔΑΦ/Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος: Οδηγός για εκπαιδευτικούς
Δέκα θέσεις υποτροφιών για υποψήφιους διδάκτορες από τη ΔΕΚΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Θέσεις ερευνητών και υποτρόφων σε προγράμματα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
Απόκτηση Διδακτικής Εμπειρίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών: Προτάσεις μέχρι 14 Μαρτίου
Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος Πανεπιστημίου Πατρών: Προκήρυξη θέσης υποψήφιου διδάκτορα 
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Πηνελόπη Αλεξίου on

    Θα ήθελα κάποια στιγμή να μας πουν από την Παμμακάριστο, το ίδρυμα, γιατί θεωρούν τα φάρμακα πρωταρχικό στοιχείο για να πάρουν κάποιο παιδί, γιατί αποφεύγουν τους “ανήσυχους”, γιατί υπάρχουν γονείς που μας έχουν πει ότι υπήρχαν θέματα και έδιωξαν το παιδί τους, όταν είπαν ότι θέλουν να του βάλουν παράλληλη στήριξη. Αλήθεια, από που εξάγεται η εξειδίκευση στον αυτισμό και η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων και δράσεων; Να μας δείξουν το έργο τους όλα αυτά τα χρόνια, όχι μόνο να στηρίζονται στην έλλειψη δομών στην Ανατολική Αττική, που αναγκάζει τους γονείς να πηγαίνουν εκεί τα παιδιά τους και στην χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, που τους έσωσε. Να μας δείξουν τι έργο κάνουν στα τμήματα αυτά, τα αποτελέσματα!!!! Ντροπή!!!!

Leave A Reply