Δευτέρα, 21 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Θέσεις Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων: Οι προϋποθέσεις υποψηφιότητας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θέσεις Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων: Οι προϋποθέσεις υποψηφιότητας – Τι πρέπει να διαθέτουν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί – Ενημέρωση από τον εκπαιδευτικό Μάριο Μαγιολαδίτη.

Θέσεις Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων

Για τις προϋποθέσεις υποψηφιότητας για τις θέσεις των Υποδιευθυντών/ντριων Σχολικών Μονάδων ενημερώνει ο εκπαιδευτικός και διαχειριστής της εκπαιδευτικής ομάδας στο f.b “Εκπαιδευτικοί Βθμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), Μάριος Μαγιολαδίτης.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Οι υποψήφιοι/ες για τις θέσεις των Υποδιευθυντών/ντριων Σχολικών Μονάδων υποβάλλουν αίτηση για τις θέσεις των σχολικών μονάδων όπου υπηρετούν με οργανική θέση κατά το χρόνο της επιλογής.

Οι υποψήφιοι/ες για την παραπάνω θέση πρέπει επίσης να έχουν:

1. διδακτική υπηρεσία οκτώ ( 8 ) τουλάχιστον ετών. Τα τέσσερα ( 4 ) έτη πρέπει να έχουν διανυθεί στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης, ήτοι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, και

2. πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α’ επιπέδου.

Η γνώση Τ.Π.Ε. Α’ επιπέδου αποδεικνύεται με τη σχετική πιστοποίηση ή σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 26 του π.δ. 50/2001 (39/Α) για την απόδειξη της γνώσης χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) και τεκμαίρεται για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ86.

Δεν επιτρέπεται να είναι υποψήφιος/α για την επιλογή ούτε να τοποθετηθεί σε θέση Υποδιευθυντή/ντριας Σχολικής μονάδας εκπαιδευτικός, ο/η οποίος/α τελεί σε διαθεσιμότητα ή αργία ή έχει καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αδικήματα της παρ. 1 του άρθρου 8 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. ή του έχει επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων ( 4 ) μηνών, για οποιοδήποτε πειθαρχικό παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής κατά το άρθρο 145 του ίδιου κώδικα.

Εκπαιδευτικός, ο/η οποίος/α έχει απαλλαγεί από τα καθήκοντά του/της, σύμφωνα με την περ. β` της παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4823/2021, δεν επιτρέπεται να είναι υποψήφιος/α για την επιλογή, ούτε να τοποθετηθεί σε όμοια ή ανώτερη θέση στελέχους της εκπαίδευσης για τα τέσσερα ( 4 ) έτη που έπονται της απαλλαγής.

Η ιεράρχηση των θέσεων των στελεχών της εκπαίδευσης ακολουθεί τη σειρά αναγραφής τους στο άρθρο 58 του ίδιου νόμου. Οι θέσεις των περ. η΄ και θ΄ του άρθρου 58 θεωρούνται όμοιες. Οι θέσεις των περ. ι΄ και ια΄ του ίδιου άρθρου θεωρούνται επίσης όμοιες. Εκπαιδευτικός, του/της οποίου/ας τα πιστοποιητικά των τυπικών προσόντων, σύμφωνα με το άρθρο 33 του ν.4823/2021, που προσκομίζονται κατά τη διαδικασία επιλογής είναι πλαστά ή υποβάλλει στη διαδικασία αυτή αναληθείς δηλώσεις, δεν επιλέγεται ως Διευθυντής/ντρια. Εκπαιδευτικοί, οι οποίοι αποχωρούν υποχρεωτικά από την υπηρεσία λόγω συνταξιοδότησης εντός ενός ( 1 ) έτους από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας για θέση Υποδιευθυντή/ντρια Σχολικής Μονάδας.

Οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής πρέπει να συντρέχουν κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιοτήτων. Τα κωλύματα επιλογής δεν πρέπει να συντρέχουν τόσο κατά τον χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης υποψηφιότητας όσο και κατά τον χρόνο τοποθέτησης από το αρμόδιο όργανο.

Δείτε επίσης

Αναπλήρωση Διευθυντών, Υποδιευθυντών & Προΐσταμένων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών σχολείων 

Υπολογισμός μισθοδοσίας δημοσίου υπαλλήλου ΠΕ/ΤΕ/ΔΕ/ΥΕ ανά ΜΚ-Μικτά-Καθαρά-Φόρος | Εφαρμογή 

Σχετικά με τις μετατάξεις εκπαιδευτικών: Ενημέρωση για το νομοθετικό πλαίσιο και τις αιτήσεις 

Πως υπολογίζονται τα κενά και πλεονάσματα εκπ/κών-Τι ισχύει για τον αριθμό μαθητών ανά Τμήμα 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply