Τηλεδιάσκεψη Γ.Γ ΥΠΑΙΘ Α. Γκίκα με ΕΣΑμεΑ: Ανάγκη συγκρότησης “Ομάδας Συνεργασίας” με συμμετοχή εκπροσώπων της ΕΣΑμεΑ και του ΥΠΑΙΘ, με σκοπό την επίτευξη των κοινών στόχων.
Τηλεδιάσκεψη Γ.Γ ΥΠΑΙΘ Α. Γκίκα με ΕΣΑμεΑ
Τηλεδιάσκεψη Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Αναστασίας Γκίκα με την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ)
Η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Αναστασία Γκίκα, στο πλαίσιο τακτικών συναντήσεων με εκπροσώπους της ΕΣΑμεΑ, πραγματοποίησε προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη με τη συμμετοχή
- του Προέδρου, Ιωάννη Βαρδακαστάνη,
- του Γενικού Γραμματέα, Ιωάννη Λυμβαίου,
- της Επιστημονικής Υπεύθυνης του Παρατηρητηρίου Θεμάτων Αναπηρίας της ΕΣΑμεΑ, Φανής Προβή,
- του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ, Ιωάννη Ζυμβρακάκη, καθώς και
- εκπροσώπων των Γραφείων της Υπουργού και της Υφυπουργού.
Σύμφωνα με σχετική Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ
Η κα. Γκίκα
επεσήμανε την ανάγκη διαρκούς αλληλοενημέρωσης, με στόχο την ανταλλαγή απόψεων και ζήτησε από τους εκπροσώπους της ΕΣΑμεΑ την κατάθεση προτάσεων, καθώς και τη συνέργειά της, στο πλαίσιο του διαλόγου για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα άτομα με αναπηρία, που έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.
Επίσης,
η Γενική Γραμματέας ανέφερε ότι η Κυβέρνηση έχει δώσει «δείγματα γραφής» σχετικά με την πολιτική της για τα άτομα με αναπηρία, επικαλούμενη ως παράδειγμα την πρόσφατη νομοθετική διάταξη (άρθρο 42 του ν. 4722/2020, ΦΕΚ Β΄ 177/15-09-2020), με την οποία παρέχεται στους νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ ή ΕΒΠ, που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες (γονείς τέκνων με αναπηρία, πάσχοντες οι ίδιοι ή οι σύζυγοι αυτών από συγκεκριμένες ασθένειες ή έχοντες αναπηρία, κλπ.), η δυνατότητα να αποσπώνται άμεσα και πριν την εκπλήρωση της υποχρέωσης διετούς παραμονής, στη θέση διορισμού τους.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης
έγινε σύντομη αναφορά από τους εκπροσώπους της ΕΣΑμεΑ σε τρέχοντα ζητήματα που αφορούν τόσο στους εκπαιδευτικούς ΑμεΑ όσο και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, καθώς και στην ανάγκη εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων προς την κατεύθυνση της ευρείας υλοποίησης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
Επίσης,
αναφέρθηκε ως ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι για πρώτη φορά στην εκπαιδευτική ιστορία πραγματοποιήθηκαν διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών ΕΑΕ και μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ.
Τέλος, και οι δυο πλευρές συμφώνησαν
στην ανάγκη συγκρότησης «Ομάδας Συνεργασίας» με συμμετοχή εκπροσώπων της ΕΣΑμεΑ και του ΥΠΑΙΘ, με σκοπό την επίτευξη των κοινών στόχων μέσα από ειλικρινή, εποικοδομητικό και δημιουργικό διάλογο.
Δείτε επίσης
Παρουσίαση νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση στο Υπουργικό Συμβούλιο: Οι 3 άξονες
Κεραμέως και Fake News: Παράθεση στοιχείων για σχολεία και κορονοϊό-27ρια Τμήματα-Κενά-Σχολικά βιβλία
Καταλήψεις σχολικών μονάδων: Αναπλήρωση όλων των χαμένων ωρών διδασκαλίας και υποχρεωτική τηλεκπαίδευση
Σχολεία-τμήματα κλειστά εξ αιτίας πανδημίας κορονοϊού | Ανανέωση λίστας
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/thlediaskepsh-gg-ypaith-gkika-me-esamea-ti-suzhththike/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.