Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τηλεημερίδα ΠΕΚΕΣ Στερεάς: Η επόμενη μέρα στο σχολείο… Στην εποχή του κορoνοϊού

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τηλεημερίδα ΠΕΚΕΣ Στερεάς: Η επόμενη μέρα στο σχολείο… Στην εποχή του κορoνοϊού – Τρίτη 09 Ιουνίου 2020 και ώρα 19:00 – 20:30.

Τηλεημερίδα ΠΕΚΕΣ Στερεάς

Τηλε-ημερίδα σε συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού διοργανώνει το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Στερεάς Ελλάδας την Τρίτη 09 Ιουνίου 2020 και ώρα 19:00 – 20:30, με θέμα “Η επόμενη μέρα στο σχολείο… Στην εποχή του κορωνοϊού“.

Δείτε σχετική ενημέρωση από το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Στερεάς Ελλάδας
 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η επόμενη μέρα στο σχολείο… Στην εποχή του κορωνοϊού

 Το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) Στερεάς Ελλάδας εκτιμώντας ότι ο νέος κορωνοϊός Covid-19 μάς έχει φέρει αντιμέτωπους με μια νέα πραγματικότητα όπου βιώνουμε πρωτόγνωρες συνθήκες μέσα στις σχολικές μονάδες και οι οποίες ενδέχεται να επιβαρύνουν την ψυχολογική κατάσταση εκπαιδευτικών, μαθητών, αλλά και γονέων διοργανώνει τηλε-ημερίδα σε συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού, με θέμα:

«Η επόμενη μέρα στο σχολείο… Στην εποχή του κορωνοϊού».

Κατά τη διάρκεια της τηλε-ημερίδας, ψυχολόγοι από το Χαμόγελο του Παιδιού θα δώσουν πρακτικές συμβουλές στους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τον τρόπο που μπορούν να διαχειριστούν οι ίδιοι και οι σχολικές μονάδες τα νέα δεδομένα εντός και εκτός τάξης.

Θα δοθούν κατευθύνσεις στη σχολική κοινότητα προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να ενδυναμωθούν, ώστε να ανταποκριθούν στις δύσκολες συνθήκες που καλούνται να διαχειριστούν και να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις ανάγκες των μαθητών τους.

Η τηλε-ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 09 Ιουνίου 2020 και ώρα 19:00 – 20:30.

Ο Οργανωτικός Συντονιστής

Δρ. Χρίστος Μαρκαντώνης

 Δείτε επίσης

Διαδικτυακή Επιμόρφωση ΠΔΕ Αττικής: Καλές πρακτικές στην Ειδική Αγωγή κατά την αναστολή και επαναλειτουργία σχολείων
Διαδικτυακή ενημέρωση ΠΔΕ Αττικής για Πανελλαδικές: Τρίτη 09.06.2020
Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα Γενικά σχολεία: Λεπτομέρειες του νέου Προγράμματος ΕΣΠΑ
Οριστικές τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Οδηγίες ΥΠΑΙΘ προς Διευθύνσεις-Κριτήρια τοποθέτησης
Πανελλαδικές-προφορική εξέταση υποψηφίων με αναπηρία-ειδικές εκπ/κές ανάγκες-ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | Η διαδικασία

 Πριν φύγετε

Χορήγηση επιταγών αγοράς βιβλίων 2020: Αιτήσεις από 05.06 έως 23.06.2020
Εγκύκλιος παράλληλης στήριξης 2020: Συνεκπαίδευση-ΕΒΠ-Σχολικός Νοσηλευτής (ΠΕ25)
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση