Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τηλεκπαίδευση 10.11.2020: Δυσλειτουργίες και οδηγίες Υπουργείου Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τηλεκπαίδευση 10.11.2020: Δυσλειτουργίες και οδηγίες- διευκρινίσεις Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με το σύστημα τηλεκπαίδευσης Webex.

Τηλεκπαίδευση 10.11.2020

Σχετικά με τη λειτουργία της Τηλεκπαίδευσης και μετά από τα χθεσινά προβλήματα σύνδεσης με την πλατφόρμα Webex που προέκυψαν, το ΥΠΑΙΘ εξέδωσε διευκρινίσεις σχετικά με το σύστημα τηλεκπαίδευσης Webex.

Κατά τη σημερινή ημέρα

προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν και σύμφωνα με πληροφορίες μας αυτά έχουν με τη σύνδεση μεταξύ Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου και Webex.

Απ ότι διαφαίνεται

κάποιοι εκπαιδευτικοί κατορθώνουν να εισέλθουν στις ψηφιακές τάξεις – όσοι έχουν “κατεβάσει” την εφαρμογή ή όσοι ξεκίνησαν τη διαδικασία πολύ νωρίς σήμερα – άλλοι επιτυγχάνουν αποτέλεσμα μετά από πολλές προσπάθειες και άλλοι όχι.

Σημειώνεται

πως οι λοιπές υπηρεσίες (mail, myschool, eclass) του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου αντιμετωπίζουν κάποιες δυσλειτουργίες μέχρι αυτή την ώρα.

__________________

Δείτε την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ

Από τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης επισημαίνονται τα ακόλουθα σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας Webex:

– Έχουν υλοποιηθεί

ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος από τον πάροχο της πλατφόρμας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ψηφιακές τάξεις.

– Μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας,

ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος. Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους.

Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα.

– Εξαιτίας

διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος, επισημαίνεται ότι μόνο εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα καλούνται να συνδέονται στο σύστημα.

Η πανδημία έχει επιφέρει διεθνώς μια σειρά από επιπτώσεις και μας έχει υποχρεώσει να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και λειτουργίας μας συνολικά σε μικρό χρόνο.

Οι συνθήκες

είναι σαφώς πρωτόγνωρες για όλους, παρόλα αυτά από την πρώτη μέρα της υγειονομικής κρίσης, από κοινού Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα εργαζόμαστε για την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Έτσι και σήμερα καλούμαστε να προσαρμοστούμε στις συνθήκες διαδικτυακής φόρτωσης που είναι πρωτοφανείς για όλον τον κόσμο.

Δείτε επίσης

Αναστασία Γκίκα: Σε συγκυρία ευρωπαϊκής εμβέλειας το πρόβλημα Webex-Κάποιοι βιάστηκαν να κατηγορήσουν το ΥΠΑΙΘ
Παραίτηση Υπουργού Παιδείας ζητά η ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ
Δήλωση Κεφαλίδου για κατάρρευση πλατφόρμας webex: Άλλη μια φορά ανέτοιμο το Υπουργείο Παιδείας
Στέλιος Πέτσας: Αστείο το αίτημα παραίτησης της Υπ. Παιδείας-Νίκη του ΥΠΑΙΘ οι εκλογές αιρετών
Κατάρρευση webex-Διευκρινίσεις Υπουργείου: Ο πάροχος έχει παράσχει διαβεβαιώσεις επαναλειτουργίας
Σύμβαση Cisco για το σύστημα τηλε-εκπαίδευσης: Την άμεση κατάθεση της στη Βουλή ζητά το ΚΙΝΑΛ
Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply