Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τι ισχύει για τα δυσπρόσιτα σχολεία και τη διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας αναπληρωτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τι ισχύει για τα δυσπρόσιτα σχολεία και τη διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας αναπληρωτών – Ποιες περιοχές έχουν δυσπρόσιτα σχολεία.

Τι ισχύει για τα δυσπρόσιτα σχολεία

Κοινοποιήθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού:

A. Η Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων το σχολικό έτος 2023-2024 – Δείτε ΕΔΩ

B. Η Πρόσκληση υποψήφιων μελών ΕΕΠΕΒΠ για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2023-2024 – Δείτε ΕΔΩ

Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης υποβάλλονται από την Παρασκευή 18/8 έως και την Παρασκευή 25/8/2023. 

Ενας αναπληρωτής μπορεί να πετύχει αύξηση των μορίων του με το να επιλέξει δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες.

Αναλυτικά

Δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες

Σύμφωνα με το άρθρο 42 «Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας» του ν. 4692/2020 (Α΄ 111), με το οποίο αντικαταστάθηκε η υποπερ. ββ΄ της περ. β΄ του άρθρου 57 του ν. 4589/2019, η πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως καθορίζονται στην περ. Β΄ της υπ’ αρ. 133529/ΓΔ4/7-8-2018 (Β΄ 3941) απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, καθώς και σε σχολικές μονάδες που λειτουργούν σε Σωφρονιστικά Καταστήματα, υπολογίζεται με δύο (2) μονάδες ανά μήνα, με ανώτατο όριο τους εξήντα (60) μήνες. Με το άρθρο 138 του ίδιου νόμου ορίζεται ότι η ισχύς της εν λόγω διάταξης αρχίζει από το σχολικό έτος 2020-2021.

Ποιες περιοχές έχουν δυσπρόσιτα σχολεία

Εξ’ ολοκλήρου δυσπρόσιτες περιοχές είναι: Β’ Κεφαλληνίας – Β’ Κέρκυρας – Γ’ Πειραιά – Β’ Λέσβου – Γ’ Λέσβου – Β’ Μαγνησίας – Β’ Χίου – Γ’ Σάμου – Δ’ Δωδεκανήσου. Και άλλες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έχουν δυσπρόσιτα σχολεία αλλά όχι μόνο δυσπρόσιτα.

Αναλυτικά τα μόρια που δίνει κάθε σχολείο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Απόφαση υπ. αριθμ. 133529/ΓΔ4 – ΦΕΚ 3941/11-9-2018

Η τροποποίηση της Απόφασης 133529/ΓΔ4 – ΦΕΚ 3941/11-9-2018

Απόφαση 190318/ΓΔ4 – ΦΕΚ 5065/13-11-2018

Επισήμανση

Υπάρχουν 13 κατηγορίες μοριοδότησης των σχολικών μονάδων που ακολουθούν το Ελληνικό Σύστημα Αρίθμησης

Εξαίρεση αποτελεί η 13η κατηγορία όπου το ΙΓ αντιστοιχεί σε 14 μόρια και όχι σε 13 όπως προκύπτει από την ανάγνωση του Ελληνικού Συστήματος Αρίθμησης

Δυσπρόσιτα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία

Επιμέλεια Μάνος Καρπετάκης-ΠΕ70

Δείτε τα δυσπρόσιτα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία της χώρας ΕΔΩ

______________________________

Αναλυτικά η αντιστοιχία είναι:

Α=1,  Β=2,  Γ=3,  Δ=4,  Ε=5,  ΣΤ=6,  Ζ=7,  Η=8,  Θ=9

και τα επόμενα χαρακτηρίζονται ως Δυσπρόσιτα όπου διπλασιάζεται η αντίστοιχη μοριοδότηση για αναπληρωτές και μονίμους εκπαιδευτικούς.

Ι=10,  ΙΑ=11,  ΙΒ=12,  ΙΓ=14

Το άρθρο 8 του ν. 4574/2018 σχετικά με τα δυσπρόσιτα σχολεία και την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών σε αυτά προβλέπει τα εξής:

Τι ισχύει για μόνιμους

Άρθρο 8 – Επιπλέον μοριοδότηση μόνιμων εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες

Η παρ. 1 του άρθρου 4Α του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) τροποποιείται ως εξής:

«1. Ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας των μόνιμων εκπαιδευτικών που διανύεται σε δημόσιες σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες ανήκουν στις κατηγορίες μοριοδότησης Ι΄, ΙΑ΄, IB΄ και ΙΓ΄ της περίπτωσης α΄ της παρ. 8 του άρθρου 16 του πδ 50/1996 (Α΄ 45), στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία και στην Πατμιάδα Εκκλησιαστική Σχολή, υπολογίζεται στο διπλάσιο για τον προσδιορισμό των μονάδων συνθηκών διαβίωσης, εφόσον έχει διαρκέσει κάθε φορά τουλάχιστον δύο (2) συνεχόμενα διδακτικά έτη.»

2. Η ισχύς της παραγράφου 1 αρχίζει από το διδακτικό έτος 2018-2019.

3. Για την επιπλέον μοριοδότηση των μόνιμων εκπαιδευτικών για το χρόνο πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας που διανύθηκε σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες έως και το διδακτικό έτος 2017-2018, εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 4Α του ν. 3848/2010, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 16 του πδ 50/1996, όπως ίσχυαν κατά τη λήξη του διδακτικού έτους 2017-2018. Κατ’ εξαίρεση, οι διατάξεις αυτές, όπως ίσχυαν κατά τη λήξη του διδακτικού έτους 2017-2018, εφαρμόζονται και για το διδακτικό έτος 2018-2019 για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς για τους οποίους το έτος αυτό αποτελεί το δεύτερο συνεχές έτος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας σε σχολική μονάδα για την οποία προβλεπόταν επιπλέον μοριοδότηση, σύμφωνα με τις ίδιες διατάξεις.

Η προϊσχύσασα διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 4Α του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) ανέφερε τα εξής: «1. Από το σχολικό έτος 2014-2015 ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας μόνιμων εκπαιδευτικών που διανύεται σε δημόσιες σχολικές μονάδες, οι οποίες κατά τις οικείες διατάξεις ανήκουν στις κατηγορίες μοριοδότησης Θ΄ και Ι΄ για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ΙΑ΄και ΙΒ΄ για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία και στην Πατμιάδα Εκκλησιαστική Σχολή, που αναφέρονται στην παρ. 8 του άρθρου 16 του πδ 50/1996 (Α΄ 45), υπολογίζεται στο διπλάσιο για τον προσδιορισμό των μονάδων συνθηκών διαβίωσης, εφόσον έχει διαρκέσει τουλάχιστον δύο (2) διδακτικά έτη.

Δείτε σχετικά

Δυσπρόσιτα: Κατάταξη σχολείων σε κατηγορίες-Επιπλέον μοριοδότηση εκπαιδευτικών 

Δηλώσεις περιοχών-αναπληρωτές: Δυσπρόσιτα-Στατιστικά

Δείτε επίσης

Προσλήψεις αναπληρωτών-ιατρικά δικαιολογητικά: Η διαδικασία πρόσληψης που εφαρμόζεται έως σήμερα 

Υποψήφιοι αναπληρωτές σε 1 ή περισσότερους Αξιολογικούς Πίνακες ή κλάδους | Τι προβλέπεται

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση