Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τι συζητήθηκε στο ΚΥΣΔΕ στη συνεδρίαση της 22ας Μαρτίου 2023 | Ενημερωτικό

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τι συζητήθηκε στο ΚΥΣΔΕ στη συνεδρίαση της 22ας Μαρτίου 2023: Ενημερωτικό του αιρετού Θοδωρή Κατσωνόπουλου των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων.

Τι συζητήθηκε στο ΚΥΣΔΕ

Ακολουθεί ενημερωτικό σημείωμα του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλου, εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων, σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 22 Μαρτίου 2023.

Το ενημερωτικό

Θέμα: Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 22/3/2023

 Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

      Σχετικά με την συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ που έγινε στις 22/3/2023 σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

  1. Εξετάστηκε αίτηση επανεξέτασης εκπαιδευτικού Δ.Ε για μετάταξη στα πλαίσια του Β΄ Κύκλου Κινητικότητας 2022. Η γνωμοδότηση του Συμβουλίου ήταν αρνητική.
  2. Εξετάστηκαν δύο (2) αιτήσεις για ανάκληση μετάταξης και επαναφορά σε θέση εκπαιδευτικού Δ.Ε. Θετική η γνωμοδότηση του Συμβουλίου επί των αιτήσεων.
  3. Εξετ’αστηκε αίτηση για απόσπαση εκπαιδευτικού Δ.Ε ως εθνικού εμπειρογνώμονα στη Γενική Δ/νση Eurostat με Θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου.
  4. Εγκρίθηκε αίτηση για απόσπαση εκπαιδευτικού Δ.Ε στο Ινστιτούτο Επεξεργασίας Λόγου του Ερευνητικού Κέντρου «Αθηνά» για το διδακτικό έτος 2023-24.
  5. Εξετάστηκαν και εγκρίθηκαν  πέντε αιτήσεις για άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε στελέχη Εκπαίδευσης.
  6. Εγκρίθηκε αίτηση για αναγνώριση συνάφειας Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών μόνιμης εκπαιδευτικού Δημοσίου ΙΕΚ.
  7. Ικανοποιήθηκαν πέντε αιτήσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε για παραίτηση από την υπηρεσία για πολύ σοβαρούς οικογενειακούς λόγους ή λόγους υγείας.
  8. Εκτός ημερησίας, επισήμανα τη λάθος διατύπωση σε ότι αφορά το διαβιβαστικό της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας σε σχέση με τις μεταθέσεις στο οποίο αναγράφεται  «…με τα αποτελέσματα των εκπαιδευτικών Δ.Ε. που μετατίθενται σε Μουσικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2023-2024…». Σε ότι αφορά τις μεταθέσεις, πρέπει να γίνει σαφές πως η Επιτροπή εισηγείται και το ΚΥΣΔΕ προτείνει. Επίσης να θυμίσω για μια ακόμα φορά την συνεδριακή θέση της ΟΛΜΕ που κάνει λόγο για συγκεκριμενοποίηση των αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων τόσο για τις μεταθέσεις όσο και για τις αποσπάσεις στα Μουσικά Σχολεία.
  9. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Υπουργείου που μας ανακοινώθηκε προφορικά, η εγκύκλιος των αποσπάσεων (Δείτε την Εγκύκλιο εδώ) αναμένεται να εκδοθεί την τρέχουσα εβδομάδα και πιθανά οι αιτήσεις θα μπορούν  να υποβάλλονται από 3 ως 18 Απριλίου. Τέλος, η συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ για την  εξέταση των ενστάσεων σχετικά με τις μεταθέσεις, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3 Απριλίου.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Πριν από λίγες ημέρες ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης και η Ν. Κεραμέως απέδωσαν με προκλητικό τρόπο  το έγκλημα των Τεμπών στην έλλειψη αξιολόγησης στο Δημόσιο(!) Είναι χαρακτηριστικό ότι η Ν. Κεραμέως μιλώντας σε τηλεοπτικό σταθμό δήλωσε ότι: «η ανάγκη να συνεχίσουμε δυναμικά την αξιολόγηση σε όλο το Δημόσιο  είναι ένα από τα μηνύματα που βγήκαν με ηχηρό τρόπο από την τραγωδία των Τεμπών»! Οι 57 νεκροί του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, στην πλειονότητα τους νέοι και νέες, είναι θύματα μιας εγκληματικής πολιτικής και όχι μιας κακιάς στιγμής από την απούσία αξιολόγησης! Μιας πολιτικής που αποψίλωσε και εν τέλει διέλυσε τις Δημόσιες Σιδηροδρομικές συγκοινωνίες προς όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων. Που αδιαφόρησε για συστήματα και κανονισμούς ασφαλείας απαξιώνοντας στη πράξη ακόμη και  την ανθρώπινη ζωή, για να διατηρηθούν τα κέρδη των ιδιωτών αλλά και τα δημόσια έσοδα  ώστε να  διατεθούν στις «απευθείας αναθέσεις των ημετέρων».Η τραγωδία στα Τέμπη αποκάλυψε την αλήθεια του «επιτελικού κράτους» της ΝΔ, δείχνοντας για άλλη μια φορά πως δεν πρόκειται παρά για το  «κράτος» που λειτουργεί ως διαχειριστής και μεσολαβητής ισχυρών οικονομικών συμφερόντων.Πρόκειται για ένα έγκλημα του «επιτελικού κράτους», της συστηματικής διάλυσης του Δημοσίου, της γενικευμένης διαφθοράς και της εκχώρησης κρίσιμων δομών, στην Ιδιωτική κερδοσκοπία.

     Μετά τις μεγαλειώδεις απεργίες στις 8 &16 Μαρτίου συνεχίζουμε τον αγώνα για να μη συγκαλυφθούν οι ευθύνες για την τραγωδία των Τεμπών, για Δημοκρατία, δικαιοσύνη και αξιοκρατία, για εργασία με δικαιώματα και ασφάλεια και για να σταματήσουν οι Ιδιωτικοποιήσεις και κρίσιμοι τομείς που αφορούν Δημόσια Αγαθά και Υπηρεσίες να επανέλθουν στον έλεγχο του Δημοσίου!

Στο σημείο αυτό να τονίσουμε ότι η Απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης εκπαιδευτικών που προβλέπονται από τον νόμο 4823/2021 και της ΥΑ99540/ΓΔ5/27-1-2023 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές) παραμένει σε απόλυτη ισχύ!

Στα πλαίσια αυτά η ΟΛΜΕ καλεί τους/τις εκπαιδευτικούς σύσσωμους/ες να συνεχίσουν τον αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση:

  • Να υπογράψουν μαζικά την δήλωση απεργίας – αποχής από την ατομική αξιολόγηση όλες και όλοι και όχι μόνο οι νεοδιόριστες/οι.
  • να μην παρασύρονται από τους «καλοθελητές» που απαξιώνουν το όπλο της απεργίας-αποχής και να ακούνε μόνο τις θέσεις της ΟΛΜΕ
  • να συμμετάσχουν στις προκηρυγμένες στάσεις εργασίας, σε περίπτωση που οι σύμβουλοι – αξιολογητές εμφανιστούν στα σχολεία και
  • οι νεοδιόριστες/οι να μην συμμετάσχουν σε καμία συνάντηση με τους συμβούλους τους, δια ζώσης ή διαδικτυακή.

Το εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό κίνημα, ενωτικά, συλλογικά και αποφασιστικά δηλώνει παρόν στους αγώνες και τις προσπάθειες ενημέρωσης των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των οικογενειών και όλης της κοινωνίας, για να αποτρέψει ακόμα μία φορά τις προσπάθειες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, και της κυβέρνησης συνολικά, να δημιουργήσουν ένα εικονικά λαμπρό, και στην ουσία και τα αποτελέσματά του ζοφερό, με διαχωρισμούς και αποκλεισμούς, ακραία ταξικό σχολείο του μέλλοντος, όπου ο εκπαιδευτικός θα χειραγωγείται και θα είναι υπό τον συνεχή έλεγχο, χωρίς ακαδημαϊκή και παιδαγωγική ελευθερία, και όπου τα σχολεία θα κατηγοριοποιούνται χωρίς να  λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες του κάθε σχολείου και του μαθητικού δυναμικού του.Τα τελευταία 40 χρόνια οι εκπαιδευτικοί, με τους αγώνες μας, πιστωνόμαστε το γεγονός ότι δεν επιτρέψαμε να γίνει η εκπαίδευση πεδίο «ασκήσεων αξιολόγησης-χειραγώγησης» που είχαν ως στόχο τη συρρίκνωση της παιδαγωγική μας αυτονομίας και την καθυπόταξή μας σε επιβαλλόμενες φόρμες στη μορφή και στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Το ίδιο θα πράξουμε και τώρα. Απέναντι στη νεοφιλελεύθερη κυβερνητική πολιτική, τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων, τις αντιδημοκρατικές και αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του υπουργείου Παιδείας, χρειάζονται ξεκάθαρες και δυναμικές απαντήσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα με μαζικούς και ενωτικούς αγώνες! Ο αγώνας για την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων 4692/20 και 4823/21 θα είναι μαζικός, ενωτικός και διαρκής! Είναι αγώνας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!  

Η θέση των ΣΥΝΕΚ για την ατομική αξιολόγηση αποτυπώνεται εδώ

 Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς  χαιρετισμούς

Αθήνα 27/3/2023

Θοδωρής Κατσωνόπουλος,

αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ εκλεγμένου  με το ψηφοδέλτιο  των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

τηλ.: 6932749571,

ηλ. δ/νση:teokatso24@gmail.com

Δείτε επίσης

Εγκύκλιος αποσπάσεων εκπαιδευτικών 2023-24: ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, δομές ΕΑΕ, ΚΕΔΑΣΥ, Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία 

Εγκύκλιος αποσπάσεων σε φορείς και υπηρεσίες 2023-24 εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση