Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τηλεκπαίδευση 19.11: Στο σύνολο της σχολικής κοινότητας-Ανακοίνωση Υπουργείου Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τηλεκπαίδευση 19.11: Στο σύνολο της σχολικής κοινότητας-1,6 εκατομμύρια μέλη- 39.800 συνεδρίες Γυμνασίων και Λυκείων-55.000 Νηπιαγωγείων και Δημοτικών-Ανακοίνωση Υπουργείου Παιδείας.

Τηλεκπαίδευση 19.11

Ανακοίνωση εξέδωσε το ΥΠΑΙΘ αναφορικά με το ζήτημα της Τηλεκπαίδευσης, η οποία εφαρμόζεται στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση της χώρας λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων στην προσπάθεια αντιμετώπισης της πανδημίας κορονοϊού.

Σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ
Τηλεκπαίδευση 19.11
1,6 εκατομμύρια μέλη της σχολικής κοινότητας της χώρας στην Τηλεκπαίδευση

Σήμερα πραγματοποίησε τηλεκπαίδευση, για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας μας, το σύνολο της σχολικής κοινότητας που αγγίζει τα 1,6 εκατομμύρια μέλη.

39.800 συνεδρίες Γυμνασίων και Λυκείων – 55.000 Νηπιαγωγείων και Δημοτικών

Πάνω από 39.800 παράλληλες συνεδρίες Γυμνασίων και Λυκείων και πάνω από 55.000 παράλληλες συνεδρίες Νηπιαγωγείων και Δημοτικών πραγματοποιήθηκαν σε όλη τη χώρα (αριθμός που υπερβαίνει τα σχολικά τμήματα της χώρας και περιλαμβάνει και τη διενέργεια δοκιμαστικών συνεδριών και τηλεδιασκέψεων διδασκόντων).

Δημοτικά και Νηπιαγωγεία: 47.000 τμήματα σε  τηλειτουργία

Μετά τηλειτουργία των ψηφιακών τμημάτων όλων των Γυμνασίων και Λυκείων ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, χθες ήταν η πρώτη μέρα εισόδου των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της χώρας, με τη λειτουργία πάνω από 47.000 τμημάτων.

Tεχνικά ζητήματα που διορθώθηκαν

Κατά τη διάρκεια του απογευματινού ωραρίου, παρουσιάστηκαν τεχνικά ζητήματα που εν συνεχεία διορθώθηκαν, με αποτέλεσμα σήμερα το απόγευμα η τηλεκπαίδευση να κυλήσει ομαλά σε όλες τις περιοχές της χώρας για όλα τα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία (όπως συνέβη και το πρωί για όλα τα τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου).

Εγχείρημα πρωτόγνωρο για τη χώρα

Το καθολικό και πανελλαδικό αυτό εγχείρημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πιστώνεται στους εκπαιδευτικούς μας, στα στελέχη εκπαίδευσης, στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, που στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις αυτήν την τιτάνια προσπάθεια.

Το εγχείρημα είναι πράγματι πρωτόγνωρο για τη χώρα μας.

Προκλήσεις και αρρυθμίες πάντοτε θα υπάρχουν, αλλά το ζητούμενο είναι αυτές να επιλύονται άμεσα και να βελτιώνεται διαρκώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσο χρόνο τα σχολεία μας τελούν σε αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας.

Τίποτα δεν μπορεί να ακυρώσει το ψηφιακό άλμα

Παρά τη συστηματική καπηλεία της υγειονομικής κρίσης από ορισμένους, τίποτα δεν μπορεί να ακυρώσει το ψηφιακό άλμα και τη μετάβαση που έχει συντελεστεί από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Απάντηση στον  Πρόεδρο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και στην ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ

Σε απάντηση του Προέδρου της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και της ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ, που ανερυθρίαστα αναφέρθηκαν σε «κατάντια», «φιάσκο» και «εμπαιγμό», σε μία απόπειρα ακύρωσης της μεγαλειώδους προσπάθειας ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας, εν μέσω πανδημίας,

αντιπαραβάλλουμε όσα έχουν επιτευχθεί στον τομέα της τηλεκπαίδευσης από την αρχή της επιδημιολογικής κρίσης, μέσα σε λίγους μόλις μήνες, και μάλιστα από τη μηδενική αφετηρία που μας άφησε η διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ:

Τι έχουν γίνει
  1. – Αναβάθμιση δημοσίων δικτύων και πλατφορμών ΠΣΔ, e-class, e-me σύγχρονης και νέων, ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης, για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας της χώρας – δομές που είχαν αφεθεί στην τύχη τους επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
  2. – Εξασφάλιση πλατφόρμας σύγχρονης τηλεκπαίδευσης δωρεάν για όλα τα σχολεία της χώρας μας.
  3. – Μηδενική χρέωση δεδομένων σε όλες τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο για την τηλεκπαίδευση.
  4. – Μηδενική χρέωση και για πρόσβαση στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου.
  5. – Ενίσχυση του εξοπλισμού σχολείων με σχεδόν 90.000 φορητές συσκευές (65.000 από ΕΣΠΑ και 25.000+ από δωρεές), από 4.500 περίπου που παραλάβαμε τον Ιούλιο 2019 από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
  6. – Δημιουργία εκ του μηδενός άνω των 220 μαθημάτων εκπαιδευτικής τηλεόρασης για μαθητές Δημοτικού που προβάλλονται καθημερινά από την ΕΡΤ2.
  7. – Επιμορφωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
  8. – Οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για εκπόνηση προγραμμάτων εκπαίδευσης εξ αποστάσεως.
Διαφορετικό ωράριο Γυμνασίων/Λυκείων και Νηπιαγωγείων/Δημοτικών

Σημειώνεται ότι ένας από τους λόγους που προκρίθηκε το διαφορετικό ωράριο Γυμνασίων/Λυκείων, αφενός, και Νηπιαγωγείων/Δημοτικών αφετέρου, ήταν η διευκόλυνση των οικογενειών που τηλεργάζονται, έχουν ένα ή περισσότερα παιδιά και η εξορθολογισμένη χρήση συσκευών.

Συλλογική, εθνική προσπάθεια

Πρόκειται για μία συλλογική, εθνική προσπάθεια, ώστε να διατηρηθεί η εκπαιδευτική διαδικασία ζωντανή και να επιτραπεί στα παιδιά μας να συνεχίσουν όσο πιο απρόσκοπτα γίνεται τη μαθησιακή διαδικασία.

Η Αξιωματική Αντιπολίτευση αδυνατεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων

Η απόπειρα για αντιπολιτευτική μικροκομματική εκμετάλλευση της δυσκολίας του εγχειρήματος στρέφεται ευθέως κατά της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Η Αξιωματική Αντιπολίτευση αποδεικνύει καθημερινά ότι αδυνατεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και επενδύει στην καταστροφολογία εκ του ασφαλούς, προσποιούμενη ότι ξεχνά την εγκαταλελειμμένη κατάσταση στην οποία παρέδωσε κάθε ψηφιακή εκπαιδευτική υποδομή της χώρας.

Αν ήταν στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ

Εάν ήταν στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ, τα σχολεία απλώς δεν θα άνοιγαν, ενώ το σύστημα τηλεκπαίδευσης απλώς δεν θα είχε ποτέ δημιουργηθεί.

Γι’ αυτό άλλωστε και το πολέμησαν λυσσαλέα εξ αρχής.

Παρά τις δυσκολίες, θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί. Και μαζί θα βγούμε από αυτή την κρίση, πιο δυνατοί.

Δείτε σχετικά

Ανακοίνωση ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ: Να δοθεί επιτέλους τέλος στον παραλογισμό που βιώνει η εκπαίδευση
Δωρεάν πρόσβαση μέσω τηλεφώνου στην πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Webex
Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ): Αναποτελεσματικό το κλείσιμο των σχολείων
Αδεια ειδικού σκοπού-Υπουργείο Παιδείας | Εφαρμοστική εγκύκλιος 18.11.2020

Δείτε ακόμη

Ανακοίνωση ΟΛΤΕΕ: Αδικία στο διαμοιρασμό του ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές
 Εμβόλιο κορονοϊού: Kαι οι εκπαιδευτικοί θα συμπεριληφθούν στις προτεραιότητες
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση