Παρασκευή, 7 Μαΐου 2021

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τηλεκπαίδευση: Τι απάντησε η Ζέττα Μακρή στη Βουλή στο ότι οι εκπαιδευτικοί επωμίζονται το κόστος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τηλεκπαίδευση: Τι απάντησε η Ζέττα Μακρή στην Ερώτηση στη Βουλή του Κρίτωνα Αρσένη του ΜέΡΑ25 “Εδώ και έναν χρόνο, οι εκπαιδευτικοί επωμίζονται το κόστος”.

Τηλεκπαίδευση: Τι απάντησε η Ζέττα Μακρή

Συζητήθηκε στη Βουλή η Επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΜέΡΑ25 κου Κρίτωνα-Ηλία Αρσένη με θέμα “Εδώ και έναν χρόνο, οι εκπαιδευτικοί επωμίζονται το κόστος της τηλεκπαίδευσης”.

Την Ερώτηση απάντησε η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή.

Ο Βουλευτής του ΜέΡΑ25

κατήγγειλε ζητώντας απάντηση από την κα Μακρή, πως πολίτες επικοινώνησαν με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών τους και τους απάντησαν ότι η Κυβέρνηση δεν ανανέωσε τη δωρεάν χρήση της πλατφόρμας για το 2021.

Επιπροσθέτως ο κος Αρσένης ανέφερε πως:
  • Έχουμε γονείς και εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτικούς που είναι και γονείς, οι οποίοι για να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση βρέθηκαν να χρειάζεται να πάνε στο σπίτι τους, να αναβαθμίσουν τον υπολογιστή τους, να βάλουν πιο γρήγορη σύνδεση.
  • Άνθρωποι που ταυτόχρονα στο σπίτι τους έπρεπε να κάνουν τηλεκπαίδευση οι ίδιοι σε παιδιά, τα παιδιά τους στο σχολείο, ο ή η σύζυγός τους τηλεργασία.
  • Για όλα αυτά πλήρωσαν οι ίδιοι χρήματα από την τσέπη τους.
  • θα κατέρρεε το σύστημα τηλεκπαίδευσης, αν αποφάσιζαν όλες και όλοι οι εκπαιδευτικοί να πάνε την ίδια ημέρα και να εργαστούν με τηλεκπαίδευση από τις σχολικές μονάδες τους.
  • Ούτε σύγχρονους και χωρίς τεχνικά προβλήματα υπολογιστές θα έβρισκαν ούτε το σχολικό δίκτυο θα σήκωνε όλον αυτόν τον φόρτο.
Τέλος ο Βουλευτής ζήτησε να αλλάξουν τα κριτήρια των voucher

καθότι αποκλείονται οι εκπαιδευτικοί και οι περισσότεροι γονείς μιας και θα πρέπει να έχουν εισόδημα κάτω των 12.000 ευρώ, οικογένειες με δύο γονείς και δύο παιδιά, οικογένεια με δύο γονείς και ένα παιδί κάτω των 10.500 ευρώ και οικογένεια με έναν γονιό και ένα παιδί κάτω των 9.000 ευρώ.

_______________________________

Η Υφυπουργός ΠΑΙΘ κα Μακρή στην απάντησή της

παρουσίασε το τι έχει γίνει έως σήμερα  αναφορικά με την Τηλεκπαίδευση, αλλά και το τι γίνεται αυτή τη στιγμή.

Τι έγινε έως τώρα
  • Παροχή πλατφόρμας καθολικής σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, που να καλύπτει το σύνολο του ημερήσιου προγράμματος σε όλη τη χώρα.
  • Προμήθεια σε μαθητές και μαθήτριες και σε εκπαιδευτικούς φορητών ηλεκτρονικών συσκευών.
  • Καθημερινή αναβάθμιση των συστημάτων του ΥΠΑΙΘ.
  • Δυνατότητα δωρεάν χρήσης διεθνούς πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων.
  • Ενίσχυση εξοπλισμού σχολείων με πάνω από ενενήντα τρεις χιλιάδες φορητές συσκευές, εξήντα επτά χιλιάδες εξ αυτών καλύφθηκαν από το ΕΣΠΑ και είκοσι έξι χιλιάδες και περισσότερες από δωρεές.
  • Υλοποίηση καθημερινών επιμορφωτικών σεμινάρια για τη χρήση της πλατφόρμας σε εκπαιδευτικούς από κάθε σχολείο της χώρα.
  • Ειδικό  Helpdesk σαράντα ατόμων εντός του Υπουργείου.
  • Μηδενική χρέωση σε όλες τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες από τους παρόχους τηλεπικοινωνιών, καθώς και μηδενική χρέωση για dialing πρόσβαση μέσω σταθερού ή κινητού τηλεφώνου.
  • Η πρόσβαση στις υπηρεσίες στην τηλεκπαίδευση γίνεται χωρίς χρέωση από τα δίκτυα της κινητής τηλεφωνίας.
  • Οι συνδέσεις των σχολικών μονάδων αναβαθμίστηκαν σε VDSL 50mbps και όπου είναι εφικτό και με μεγαλύτερη ταχύτητα.
Τι γίνεται τώρα
  • Ήδη υλοποιείται το Πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» για την ενίσχυση οικογενειών με εξαρτώμενα τέκνα που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές μέσω συστήματος επιταγών.
  • Το Υπουργείο έχει ήδη ενταγμένα σχέδια στο εθνικό σκέλος επενδύσεων για προμήθειες εξοπλισμού σε σχολικές μονάδες, διδακτήριο προσχολικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επαγγελματικής εκπαίδευσης
  • Εχει ήδη ολοκληρωθεί η πράξη  Υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την παροχή ηλεκτρονικού εξοπλισμού του επιχειρησιακού Προγράμματος “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και διά Βίου Μάθηση 2014-2020”.
  • Βρίσκεται, επίσης, σε εξέλιξη η δράση “Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ολιστική προσέγγιση”.
  • Εκδόθηκε η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο στο πλαίσιο του Προγράμματος “Μεταρρύθμιση στον δημόσιο τομέα”.
Για το Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα”-voucher 200ευρώ είπε:

“Η ανταπόκριση στο Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα” είναι μεγάλη. Σε πάνω από τριακόσιες χιλιάδες νέους ηλικιών από τεσσάρων έως είκοσι τεσσάρων ετών έχουν ήδη εγκριθεί αιτήσεις για vouchers για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.

Η ‘Ψηφιακή Μέριμνα” είναι ένα πρόγραμμα πολύ μεγάλης κλίμακας τόσο ως προς τον προϋπολογισμό όσο και ως προς τον αριθμό των ωφελούμενων που ανέρχονται σε τριακόσιες είκοσι πέντε χιλιάδες οικογένειες με πεντακόσιες εξήντα χιλιάδες νέους.

Ο αριθμός των συσκευών που θα διατεθούν μέσω του Προγράμματος είναι ιδιαίτερα μεγάλος.

Αρκεί να αναλογιστούμε ότι ο αριθμός tablets, laptops και desktops που συνήθως διακινείται στην ελληνική αγορά ανέρχεται ετησίως σε εννιακόσιες χιλιάδες τεμάχια”.

Δείτε τη συζήτηση στη Βουλή της Επίκαιρης Ερώτησης “Εδώ και έναν χρόνο, οι εκπαιδευτικοί επωμίζονται το κόστος της τηλεκπαίδευσης“.

Δείτε επίσης

Ερώτηση 59 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ: Ολοκληρωτική αποτυχία της κυβέρνησης στο «σχολείο της πανδημίας»
Ερευνα ΚΕΜΕΤΕ για την Τηλεκπαίδευση: Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα
Τηλεκπαίδευση και Cisco: Το Παρατηρητήριο για την Παιδεία του ΣΥΡΙΖΑ απαντά σε μια σειρά από ερωτήματα
Συζήτηση για προσωπικά δεδομένα Τηλεκπαίδευσης: Τι ειπώθηκε στη Βουλή
Απάντηση Υπουργείου Παιδείας στην ανακοίνωση ΣΥΡΙΖΑ για τις συμβάσεις τηλεκπαίδευσης
SPIEGEL-Ουρουγουάη: Γιατί οι μαθητές τα καταφέρνουν τόσο καλά με την πανδημία
e-κόπωση: Διαδικτυακές πλατφόρμες επικοινωνίας και εκπαίδευσης στην εποχή της πανδημίας-Διαδικτυακή Ημερίδα

Πριν φύγετε

1η Συνεδρίαση Ομάδας Εργασίας για την εκπαίδευση ΑμεΑ ή και ειδικές εκπ/κές ανάγκες παρουσία της πολιτικής ηγεσίας ΥΠΑΙΘ
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση