Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Το «άγχος» των πανελλαδικών εξετάσεων: Tρόποι διαχείρισης από τους μαθητές- Δ.Ο. ΚΕΣΥ Φθιώτιδας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το «άγχος» των πανελλαδικών εξετάσεων: Ενδεικτικοί & αποτελεσματικοί τρόποι διαχείρισής του από τους μαθητές – Προτάσεις από την Διεπιστημονική Ομάδα του ΚΕΣΥ Φθιώτιδας.

Το «άγχος» των πανελλαδικών

Η Διεπιστημονική Ομάδα του ΚΕΣΥ Φθιώτιδας κοινοποιεί ενδεικτικούς και αποτελεσματικούς τρόπους διαχείρισης του «άγχους» των πανελλαδικών εξετάσεων, από τους μαθητές.

Δείτε αναλυτικά

Το «άγχος» των πανελλαδικών εξετάσεων και ενδεικτικοί & αποτελεσματικοί τρόποι διαχείρισής του από τους μαθητές

____________________

 Δείτε επίσης

Πανελλαδικές-προφορική εξέταση υποψηφίων με αναπηρία-ειδικές εκπ/κές ανάγκες-ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | Η διαδικασία
Υποψήφιοι ΕΠΑΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εγκύκλιος διαδικασίας Πανελλαδικών
Πως θα διεξαχθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις 2020 | Απόφαση
 Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2020: ΓΕΛ (νέο και παλαιό σύστημα) και ΕΠΑΛ
Διαδικασίες και όργανα πανελλαδικών ΓΕΛ: Τροποποίηση απόφασης για βαθμολογητές και γραπτά υποψηφίων

Δείτε ακόμη

Διαδικτυακή ενημέρωση ΠΔΕ Αττικής για Πανελλαδικές: Τρίτη 09.06.2020

____________________

ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (Κ.Ε.Σ.Υ.) ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Ταχ. Δ/νση: Π. Μπακογιάννη 2
Λαμία 351 32
Τηλ: 22310-66162, 66163
Φαξ.: 22310-25226
e-mail: mail@kesy.fth.sch.gr

Η Ίδρυση των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) προβλέπεται στο άρθρο 6 του νόμου 4547/2018 και η κατανομή των θέσεων από το ΦΕΚ 3233Β/2018.

Στο Κ.Ε.Σ.Υ. Φθιώτιδας προβλέπονται οι παρακάτω θέσεις :

ΠΕ60 ή ΠΕ61 (Νηπιαγωγών)2
ΠΕ70 ή ΠΕ71 (Δασκάλων) 3
ΠΕ02 (Φιλολόγων) 2
ΠΕ03(Μαθηματικών) ή ΠΕ04 (Φυσικών επιστημών) 1
ΠΕ21 – Λογοθεραπευτών 1
ΠΕ23- Ψυχολόγων 3
ΠΕ28- Φυσιοθεραπευτών 1
ΠΕ29- Εργοθεραπευτών 1
ΠΕ30- Κοινωνικών Λειτουργών 3
Εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στη συμβουλευτική και στον επαγγελματικό προσανατολισμό 2
Διοικητική Υπάλληλος 1

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση