Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Το ΕΕΠ-ΕΒΠ ζητά η διάταξη για τη σύσταση των νέων 1.555 οργανικών θέσεων να κατατεθεί στο ν/σ του Υπ. Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το ΕΕΠ-ΕΒΠ ζητά η διάταξη για τη σύσταση νέων 1.555 οργανικών θέσεων να κατατεθεί στο πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας που ψηφίζεται στη Βουλή.

Η διάταξη για τη σύσταση νέων 1.555 οργανικών θέσεων να κατατεθεί στο ν/σ του Υπ. Παιδείας

Μέλη ΕΕΠΕΒΠ όλων των κλάδων, κοινοποίησαν κείμενο με το οποίο ζητούν τη συμπερίληψη της διάταξης για τη σύσταση νέων 1.555 οργανικών θέσεων να κατατεθεί στο νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια του Υπουργείου Παιδείας που ψηφίζεται αυτές τις μέρες στη Βουλή.

Τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ επισυνάπτουν:

Α. Τη διάταξη για τη σύσταση των νέων οργανικών θέσεων η οποία είχε συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘΑ «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου-Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων», όταν αυτό ήταν να τεθεί σε Δημόσια Διαβούλευση και για άγνωστο λόγο απεσύρθη την τελευταία στιγμή, πλην όμως εκ παραδρομής στην Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης παρέμεινε η αιτιολόγηση της διάταξης και συγκεκριμένα στο άρθρο 178.

Β. Την επιστολή των Αιρετών του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΚΥΣΕΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ). Βασίλη Βούγια & Γεωργίας Μπουλμέτη προς τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Ακολουθεί το κείμενο των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με τα δυο επισυναπτόμενα έγγραφα

Σύσταση νέων 1.555 οργανικών

Από: Μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) & Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)

Αθήνα, 29/02/2024

Προς: Υπουργείο Παιδείας, Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου & κάθε ενδιαφερόμενο

Κοινοποίηση: ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΘΕΜΑ: Τροπολογία-προσθήκη για σύσταση 1.050 νέων οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και 500 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο νομοσχέδιο «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου-Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων».

Μέσω της συνεχούς επικοινωνίας που έχουμε με το σωματείο μας (ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και τους κατά τόπους ΣΕΕΠΕΑ, είχαμε πάρει τις διαβεβαιώσεις (ύστερα από επικοινωνία των εκπροσώπων μας με τους ιθύνοντες) ότι η σύσταση των νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ θα ανακοινώνονταν στο νομοσχέδιο για τα μη κρατικά Πανεπιστήμια, προκειμένου να συμμετέχουμε και εμείς (ΕΕΠ-ΕΒΠ) στους διορισμούς που έχει ανακοινώσει η κυβέρνηση, το απερχόμενο καλοκαίρι. Να σημειωθεί πως η πλειοψηφία των ειδικοτήτων δεν είχε συμπεριληφθεί ούτε στους διορισμούς που πραγματοποιήθηκαν το 2022.

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι ενώ στην Αιτιολογική Έκθεση του νομοσχεδίου για τα Πανεπιστήμια υπάρχει η αιτιολογική έκθεση του Υπουργείου Παιδείας για την αναγκαιότητα σύστασης των νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ και ειδικότερα στο άρθρο 178, «Επιτυγχάνεται η πληρέστερη κάλυψη των αναγκών σε προσωπικό των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και η αναβάθμιση της παρεχόμενης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.)», στο σχέδιο νόμου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ διάταξη για τις καινούριες οργανικές θέσεις.

Ως αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ, όλων των Κλάδων που υπηρετούμε τόσα χρόνια τα σχολεία, τόσο στην ειδική, όσο και στη γενική εκπαίδευση, φροντίζοντας εξατομικευμένα κάθε παιδί (σωματική και ψυχική υγεία, αυτοεξυπηρέτηση, αγωγή υγείας, παροχή πρώτων βοηθειών κτλ), στηρίζοντας την εκπαιδευτική κοινότητα σε κάθε συνθήκη, απαιτούμε την ανάλογη ανταπόκριση στο αυτονόητο αίτημά μας.

Ζητάμε να γίνουν πράξη τα λόγια σας ως κυβέρνηση, περί σύστασης των 1.550 οργανικών κενών, ώστε να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ η διαδικασία των διορισμών μέχρι το καλοκαίρι και για εμάς, όπως πρόκειται να γίνει για τους εκπαιδευτικούς. Έχουμε θέσει τη θέση μας πολλάκις, με κάθε τρόπο και μέσο, ακόμα και σε τηλεοπτικές εκπομπές και ραδιόφωνα. Επιπλέον , έχει τεθεί σαν θέμα συζήτησης και από υπόλοιπα κόμματα στη Βουλή αλλά δεν γνωρίζουμε την απάντησή σας. Θέλουμε πράξεις και αναμένουμε τις εξελίξεις.

Η κινητοποίηση μελών ΕΕΠ – ΕΒΠ, προς το υπουργείο Παιδείας έχει ήδη δρομολογηθεί και είμαστε έτοιμοι για έναν εποικοδομητικό διάλογο για άμεσες και καίριες απαντήσεις.

–         ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ 1.550 ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ  ΕΕΠ-ΕΒΠ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥ 2024.

–         ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ.

Από τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ:

ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΛΟΓΟΥ

ΠΕ22 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ

ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ

ΠΕ28 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ

ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ-ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ

ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ

ΠΕ31 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ  ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΩΦΩΝ

ΔΕ01 ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Παρακάτω, παρατίθεται η διάταξη που αποσύρθηκε, καθώς και το κείμενο των Αιρετών προς τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Σύσταση νέων 1.555 οργανικών

Ακολουθεί η διάταξη για τις 1.555 νέες οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ με την κατανομή ανά κλάδο

Αρθρο…

Σύσταση οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) 1. Συστήνονται πλέον των υφισταμένων χίλιες πεντακόσιες πενήντα πέντε (1.555) οργανικές θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως ακολούθως.

ΚΛΑΔΟΣ                                                                                   ΘΕΣΕΙΣ

ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ                                                     207

ΠΕ22 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ                                      71

ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ                                                                          139

ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ                                                    156

ΠΕ28 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ                                                              67

ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ-ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ                       179

ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ                                                    138

ΠΕ31 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ  ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΩΦΩΝ         2

ΔΕ01 ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ                                         596

ΣΥΝΟΛΟ ΘΕΣΕΩΝ 1.555

  1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, θρησκευμάτων και Αθλητισμού οι θέσεις της παρ.1 κατανέμονται σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ανά περιοχή μετάθεσης και σε σχολικές μονάδες.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Με την προτεινόμενη ρύθμιση  συστήνονται χίλιες πεντακόσιες πενήντα πέντε (1.555) οργανικές θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι παραπάνω οργανικές θέσεις, οι οποίες συστήνονται επιπλέον των υφισταμένων οργανικών θέσεων μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατανέμονται ανά κλάδο ως εξής:

ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ 207 θέσεις, ΠΕ22 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ 71 θέσεις, ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ 139 θέσεις, ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ 156 θέσεις, ΠΕ28 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ 67 θέσεις, ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ-ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ 179 θέσεις, ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ 138 θέσεις, ΠΕ31 ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ  ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΩΦΩΝ 2 θέσεις και ΔΕ01 ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 596 θέσεις.

Επιπλέον στην αξιολογούμενη ρύθμιση δίδεται εξουσιοδότηση ώστε με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, θρησκευμάτων και Αθλητισμού, οι οργανικές θέσεις του προηγούμενου εδαφίου να κατανέμονται σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ανά περιοχή μετάθεσης και σε σχολικές μονάδες. Η ρύθμιση είναι αναγκαία ώστε να καταστεί εφικτό, σταδιακά, να διοριστούν περισσότερα μέλη Ε.Ε.Π. –   Ε.Β.Π. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., γεγονός που είναι απαραίτητο για την ορθολογικότερη οργάνωση  και προγραμματισμό της εκπαιδευτικής λειτουργίας στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης. Η παραπάνω διαπίστωση  επιρρωνύεται από το γεγονός ότι για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. πέραν των 1.910 μόνιμων μελών Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. που υπηρετούν σ αυτές απαιτείται ανά σχολικό έτος, τα τελευταία σχολικά έτη, η πρόσληψη 2.000 και άνω αναπληρωτών μελών Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. (ενδεικτικά αναφέρεται ότι το σχολικό έτος 2022-23 προσελήφθησαν 2.160 αναπληρωτές μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. και το σχολικό έτος 2023-24, μέχρι αυτή τη στιγμή , έχουν προσληφθεί 2.375 αναπληρωτές μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι σε ορισμένους κλάδους όπως π.χ. οι εργοθεραπευτές μολονότι προκηρύσσεται μεγαλύτερος αριθμός θέσεων αναπληρωτών δεν ευρίσκονται ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι να τις καλύψουν πιθανόν, λόγω του γεγονότος ότι η θέση του αναπληρωτή είναι προσωρινή).

Σύσταση νέων 1.555 οργανικών

Κείμενο των Αιρετών προς τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

Αιρετοί του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΚΥΣΕΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ)

Βασίλειος Βούγιας & Γεωργία Μπουλμέτη

Αθήνα, 26/02/2024

Προς: Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου

Κοινοποίηση: ΠΟΣΕΕΠΕΑ

ΘΕΜΑ: Τροπολογία-προσθήκη για σύσταση 1.050 νέων οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και 500 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο νομοσχέδιο «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου-Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων».

Αξιότιμοι κες και κοι Βουλευτές

Με την παρούσα προτείνουμε την κατάθεση Τροπολογίας-προσθήκης στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου-Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων» αναφορικά με τη “Σύσταση 1.050 οργανικών θέσεων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και 500 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες κατανέμονται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κατά κλάδους”.

Η εν λόγω διάταξη είχε συμπεριληφθεί στο νομοσχέδιο, πλην όμως για άγνωστο λόγο αφαιρέθηκε λίγο πριν αυτό τεθεί σε διαβούλευση κι αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι παρέμεινε, εκ παραδρομής, στην Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης η αιτιολόγηση της διάταξης και συγκεκριμένα στο άρθρο 178, ως εξής: «Επιτυγχάνεται η πληρέστερη κάλυψη των αναγκών σε προσωπικό των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και η αναβάθμιση της παρεχόμενης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.)».

Υπενθυμίζουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) δια των αρμοδίων υπηρεσιών του έχει προβεί σε ενδελεχή καταγραφή αναγκών και χαρτογράφηση κενών και όλα αυτά αποτυπώθηκαν στη συγκεκριμένη διάταξη, η οποία όμως αφαιρέθηκε την τελευταία στιγμή από το προς ψήφιση νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια.

Εξ άλλου στην επιτακτική ανάγκη και στις αδήριτες περιστάσεις, που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε και οι οποίες έχουν να κάνουν με τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ, ώστε να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίοι, εκ των ων ουκ άνευ, μόνιμοι διορισμοί, συνηγορούν οι δημόσιες τοποθετήσεις από διετίας 2 και της τ. Υπουργού ΠΑΙΘΑ κας Ν. Κεραμέως, περί χαρτογράφησης κενών για σύσταση νέων οργανικών και του τ. Γενικού Γραμματέα ΥΠΑΙΘΑ κου Α. Κόπτση για τις οργανικές του ΕΕΠ-ΕΒΠ, αλλά και προσφάτως της Υφυπουργού ΠΑΙΘΑ κας Ζ. Μακρή για επικείμενη σύσταση νέων οργανικών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Αλλά και πέραν των παραδοχών της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ δια της ολοκληρωμένης και εμπεριστατωμένης πρότασης σύστασης 1.550 νέων οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ που συνέταξε και κατέθεσε και για άγνωστους λόγους απέσυρε, υπάρχουν προς επίρρωσιν των λεγομένων μας και οι άνω των 9.000, μέχρι στιγμής, προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ την τρέχουσα σχολική χρονιά, τη στιγμή που στις δομές ειδικής αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ έχουμε μηδενικές έως ελάχιστες οργανικές θέσεις σε κλάδους ΕΕΠ-ΕΒΠ (ενδεικτικά αναφέρουμε τις μηδενικές οργανικές θέσεις ΕΒΠ, τις ελάχιστες οργανικές θέσεις στους κλάδους των Λογοθεραπευτών, των Φυσικοθεραπευτών, των Εργοθεραπευτών, των Σχολικών Νοσηλευτών, στον κλάδο ΠΕ31 Εξειδικευμένου: α) Στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών, β)στην Κινητικότητα, τον Προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των Τυφλών).

Φυσικά δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να λησμονούμε ότι οι κλάδοι του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) (Εργοθεραπευτές, Φυσικοθεραπευτές, Λογοθεραπευτές, Σχολικοί Νοσηλευτές, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Ψυχολόγοι) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ), είναι εκείνοι που υποστηρίζουν τα Ειδικά Σχολεία, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς.

Αξιότιμοι κες και κοι Βουλευτές

Αν θέλουμε να ομιλούμε για συμπερίληψη, για πρώιμη παρέμβαση και για σταθερές σχέσεις εκπαιδευτικού, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) με μαθητές και γονείς στα πλαίσια των δομών της Ειδικής Αγωγής, είναι η στιγμή που πρέπει να συνδράμετε δια των ενεργειών σας. Είναι η στιγμή της παρέμβασής σας, ώστε να κατατεθεί άμεσα και χωρίς άλλη καθυστέρηση η σχετική διάταξη της σύστασης νέων οργανικών θέσεων για τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ, ώστε να σταματήσει εδώ και τώρα ο φαύλος κύκλος των δηλώσεων στήριξης της Ειδικής Αγωγής στη χώρα μας, χωρίς όμως εν τοις πράγμασι κανένα αντίκρυσμα.

Με τιμή

Οι Αιρετοί στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΚΥΣΕΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) Βασίλειος Βούγιας & Γεωργία Μπουλμέτη

Δείτε σχετικά

Τροπολογία για σύσταση οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ ζητούν από τους Βουλευτές του Ελληνικού Κοιν/λίου οι Αιρετοί ΚΥΣΕΕΠ 

ΠΟΣΕΕΠΕΑ για οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ: Παράσταση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024 στο Υπουργείο Παιδείας 

ΣΕΕΠΕΑ Στερεάς για νέες οργανικές ΕΕΠ-ΕΒΠ: Γιατί δεν προχωρά η διαδικασία παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου; 

Δείτε επίσης

Οι προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ έως 11.02.2024 ανά κλάδο-δομή και Φάση πρόσληψης | Πίνακες 

Ολες οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ έως σήμερα

Διορισμοί στα ΚΕΔΑΣΥ αλλά όχι φέτος: Διάταξη στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ 

Κάλυψη αναγκών myschool 1.050.000 €: Για την υφιστάμενη λειτουργικότητα και την παροχή λογαριασμών στους εκπαιδευτικούς

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση