Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Το μείζον θέμα μας είναι μόνο η αξιολόγηση; | Αρθρο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το μείζον θέμα μας είναι μόνο η αξιολόγηση; Ποιος άραγε από όλους μας στην εκπαίδευση και στην κοινωνία μας πιστεύει ότι θα εφαρμοσθεί (αν εφαρμοσθεί) αξιοκρατικά για όλους αυτή η αξιολόγηση;

Το μείζον θέμα μας είναι μόνο η αξιολόγηση;

Του Παναγιώτη Θεοδωρακόπουλου, Λογοθεραπευτή ΠΕ21.

1) 50.000(!!!) αναπληρωτές και το μείζον θέμα μας να είναι μόνο η αξιολόγηση;

2) Κτιριακές δομές ακατάλληλες ή σχολικές αίθουσες ακόμα και σε κοντέινερ που στεγάζονται αρκετές σχολικές δομές σε μεγάλο ποσοστό και δομές ειδικής αγωγής και το μείζον θέμα μας να είναι μόνο η αξιολόγηση;

3) Εκπαιδευτικό και τεχνολογικό εξοπλισμό σε έλλειψη, σε πολλές σχολικές μονάδες και το μείζον θέμα μας να είναι μόνο η αξιολόγηση;

Σε ένα πελατειακό και κομματικό κράτος εδώ και δεκαετίες με όλες τις κυβερνήσεις, ποιος άραγε από όλους μας στην εκπαίδευση και στην κοινωνία μας πιστεύει ότι θα εφαρμοσθεί (αν εφαρμοσθεί) αξιοκρατικά για όλους αυτή η αξιολόγηση;

ΤΟ ΜΟΝΟ ‘’ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ’’ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ:

1) ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

2) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ-ΚΕΣΥ

3)ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ,ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

4) ΕΤΗΣΙΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ, ΟΠΟΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους τους συναδέλφους!

Μόνο ενωμένοι και με αγώνες θα καταφέρουμε ένα καλύτερο αύριο για την δημόσια παιδεία!

ΠΕ21 ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Δείτε επίσης

Νομοσχέδιο για το νέο σχολείο: 12 διατάξεις που θα συζητηθούν
Διαβούλευση νομοσχεδίου Υπουργείου Παιδείας έως 14 Ιουλίου 2021
Το νομοσχέδιο Αναβάθμιση Σχολείου και Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών: 172 άρθρα-238 σελίδες
Αποκλεισμός εκπαιδευτικών-ΕΕΠ ΚΕΔΑΣΥ από υπηρεσιακές μεταβολές και επιλογές στελεχών
 Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΕΠΕ): Πρωτόκολλο συνεργασίας ΚΕΔΑΣΥ-σχολείου-γονέων
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση