Το νομοσχέδιο στην Ολομέλεια της Βουλής τη Δευτέρα-Συνέχιση της κόντρας Φίλη-Κεραμέως στη σημερινή 2η Ανάγνωση του σ/ν “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις” στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.
Το νομοσχέδιο στην Ολομέλεια της Βουλής
Περατώθηκαν σήμερα Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021 οι συνεδριάσεις της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”.
Ο Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων
κος Β. Διγαλάκης μετά το πέρας της σημερινής 2η Ανάγνωσης ανακοίνωσε πως το νομοσχέδιο θα εισέλθει για συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής τη Δευτέρα 26 Ιουλίου με σκοπό να ψηφισθεί την Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021.
Κατά τη σημερινή 2η ανάγνωση του νομοσχεδίου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
αξιοσημείωτη ήταν η τοποθέτηση της Βουλευτού της ΝΔ κας Φωτεινής Πιπιλή, η οποία αναφέρθηκε στα λεγόμενα του κου Νίκου Φίλη, εισηγητή από πλευράς Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ο οποίος εχθές Πέμπτη 22.07 κατά τη διάρκεια συζήτησης του νομοσχεδίου, έκανε κάποια αναφορά για τα τέκνα της Υπουργού κας Κεραμέως, τα οποία όταν μεγαλώσουν θα μάθουν για τις επιπτώσεις της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στους18 χρονους υποψήφιους που δεν μπόρεσαν να φοιτήσουν σε ΑΕΙ.
Η παραπάνω αναφορά προκάλεσε την αντίδραση της Υπουργού, εχθές, η οποία ζήτησε να μην υπάρχουν αναφορές στα μέλη της οικογένειά της αλλά και της κας Πιπιλή στη σημερινή συνεδρίαση.
Ο κος Φίλης ανέφερε πως
δεν υπήρξε επίθεση στα μέλη της οικογένειας της υπουργού αλλά στην ίδια και ζήτησε να διαγραφούν από τα πρακτικά οι αναφορές της κα Πιπιλή περί “χυδαίας, κακοποιητικής και απολίτιστη συμπεριφοράς του ΣΥΡΙΖΑ μέσω του εισηγητή του Νίκου Φίλη”.
Χαρακτηριστικά ανέφερε:
“Τίποτα απ’ όσα κατήγγειλε η κυρία Πιπιλή δεν συνέβη εδώ και δεν καταγγέλθηκαν ούτε από την υπουργό. Δεν υπήρξε επίθεση στα μέλη της οικογένειας της κυρίας υπουργού αλλά στην ίδια. Καταλαβαίνω όμως γιατί γίνεται αυτή η προπαγάνδα”.
Η Κεραμέως παίρνοντας το λόγο είπε μεταξύ άλλων:
“Δεν σκόπευα να κάνω αναφορά σε αυτό το θέμα. Προς έκπληξή μου διαπιστώνω ότι παίρνετε δρόμο όλο και πιο ολισθηρό. Νομοθετούμε για την παιδεία και ταυτόχρονα η στάση της αντιπολίτευσης αποτελεί τρανό παράδειγμα προς αποφυγή για τα νέα παιδιά……
Ο κ. Φίλης δεν ζήτησε ούτε μια συγγνώμη. Είπε ότι δεν έχει αντίρρηση να διαγραφούν από τα πρακτικά όσα είπε. Και σήμερα πάλι δεν ζήτησε συγγνώμη……
Δεν περίμενα ποτέ τέτοιο ολισθηρό δρόμο. Οι δήθεν δικαιωματιστές του ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να είναι οι πρώτοι που θα καθίσουν στο μάθημα δεξιοτήτων. Έχουμε πολιτικές διαφωνίες, αλλά υπάρχει και ένα όριο…..”
Δείτε σε μορφή pdf τις Διατάξεις του σχεδίου νόμου “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Δείτε την Ανάλυση συνεπειών ρύθμισης (Αιτιολογική Εκθεση)
Δείτε την Εκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους
Δείτε την Ειδική Εκθεση
Δείτε επίσης
Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”
Κεραμέως στη Βουλή: 7 στους 10 κρίνουν θετικά την αξιολόγηση και την ΕΒΕ στα Πανεπιστήμια
Κεραμέως για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής: Η επιλογή των εισακτέων έγινε από τα Πανεπιστήμια, όχι από το Υπουργείο
Κεφαλίδου-Δήλωση για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ: Σωστό μέτρο αλλά ανεπαρκώς και βιαστικά εφαρμοσμένο
Δείτε ακόμη
Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Μη μισθολογική εξέλιξη και παρακράτηση μισθού για τους αρνητές
Διδακτική η προϋπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ-ΚΕΣΥ-ΚΕΔΔΥ-ΚΔΑΥ-ΚΕΠΕΑ-ΚΕΑ-ΚΠΕ: Διάταξη στο σχέδιο νόμου του ΥΠΑΙΘ
Πέτσας για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς εκπαιδευτικών: Οποιοσδήποτε σχετίζεται με την παραγωγική διαδικασία έθεσε το ζήτημα αυτό
Οριστικοί Πίνακες 2ΓΕ/2019 Προκήρυξης ΑΣΕΠ: Κλάδων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Παρακαλούμε μην παραλείπετε να αναφέρετε το especial.gr ως πηγή, με ενεργό link προς τη διεύθυνση https://www.especial.gr/to-nomosxedio-sthn-olomeleia-tis-voulis-th-deftera-sunexisi-tis-kontras-fili-keramews-sth-simerini-2h-anagnwsi/ όταν αναδημοσιεύετε το περιεχόμενό μας.