Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020

“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Το Υπουργείο Παιδείας για το Σχέδιο για την Παιδεία της ΝΔ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το Υπουργείο Παιδείας για το Σχέδιο για την Παιδεία της Νέας Δημοκρατίας: Kριτική με αφορμή την παρουσίαση του Προγράμματος.

Το Υπουργείο Παιδείας για το Σχέδιο για την Παιδεία της ΝΔ

Με Ανακοίνωσή του το Υπουργείο Παιδείας αναφορικά με την παρουσίαση του σχεδίου για την Παιδεία από τη Νέα Δημοκρατία, διερωτάται γιατί ο κος Μητσοτάκης δεν αναφέρει τίποτε για τους μόνιμους διορισμούς, για αύξηση της χρηματοδότησης, για τα κουπόνια και την «ελεύθερη επιλογή» σχολείων.

Αντιθέτως, σύμφωνα με την Ανακοίνωση του Υπουργείου ο κος Μητσοτάκης

“επέλεξε να ενδυθεί τον μανδύα του «αρχάγγελου» προστάτη της δημόσιας εκπαίδευσης, εγκαταλείποντας τη μέχρι τώρα ειλικρινή του στάση παρουσίασης του νεοφιλελεύθερου μοντέλου που βαθμιαία θα μετατρέπει τον δημόσιο χαρακτήρα σε ιδιωτικό”.

Δείτε την Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας

Βασίλης Βούγιας
Βασίλης Βούγιας
Δείτε ακόμη

Πρόγραμμα Νέας Δημοκρατίας: Τα επτά (7) σημεία για την Παιδεία

Ισοτίμηση πτυχίων ΤΕ με ΠΕ: Η Πρόταση του Υπουργείου Παιδείας

_______________________________________

Πρόγραμμα Νέας Δημοκρατίας: Τα επτά (7) σημεία για την Παιδεία

Τονίζοντας επτά (7) σημεία για την Παιδεία δημοσιοποιήθηκε το Σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας από τον Αρχηγό της Κυριάκο Μητσοτάκη σε Ειδική Εκδήλωση στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Σε ένα σε ένα φυλλάδιο 18 σελίδων με τίτλο «Ισχυρή Ανάπτυξη, Αυτοδύναμη Ελλάδα, Ενωμένοι μπορούμε» βλέπουμε να περιγράφονται τα παρακάτω για την Παιδεία:

Σύγχρονα δημόσια σχολεία και πανεπιστήμια

1. Προετοιμάζονται νέα προγράμματα σπουδών που θα δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία στον διδάσκοντα να εμπλουτίσει και να προσαρμόσει τη διδασκαλία στις ανάγκες των μαθητών.

2. Δημιουργείται ένα Δημοσίου Πρότυπο Σχολείο σε κάθε Περιφερειακή ενότητα, όπου οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση με εξετάσεις.

3. Καθιερώνεται Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός από το Γυμνάσιο.

4. Δημιουργούνται Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια σε αντιπροσωπευτικές περιοχές της χώρας, που θα συνεργάζονται με την τοπική οικονομία και επιχειρηματικότητα

5. Εισάγεται νέο πλαίσιο λειτουργίας των ΑΕΙ, με αποτελεσματικούς θεσμούς διοίκησης, προγράμματα σπουδών χωρίς τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου Παιδείας και Αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα.

6. Επιδιώκεται προσέλκυση νέων πόρων για τα ΑΕΙ, πέρα από την κρατική χρηματοδότηση και μεγαλύτερη διασύνδεση με την αγορά εργασίας

7. Τα Κέντρα Διαβίου Μάθησης (πρώην εργαστήρια ελευθέρων σπουδών και ΚΕΚ) αξιολογούνται με βάση τους αποφοίτους που πιστοποιούνται και απορροφώνται στην αγορά εργασίας.

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση