“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τομέας Παιδείας ΚΙΝΑΛ: Η διδασκαλία δεν είναι τηλεοπτικό θέαμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τομέας Παιδείας ΚΙΝΑΛ: Η διδασκαλία δεν είναι τηλεοπτικό θέαμα – Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εκφυλίζει και τη διά ζώσης διδασκαλία.

Τομέας Παιδείας ΚΙΝΑΛ

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Τομέας Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής (ΚΙΝΑΛ) για την «ζωντανή» μετάδοση του μαθήματος από την τάξη, που όπως αναφέρεται «νεκρώνει» την παιδαγωγική διάσταση της διδασκαλίας.

Το ΚΙΝΑΛ θεωρεί πως η χώρα χρειάζεται μια διαφορετική εκπαιδευτική πολιτική, την οποία δεν μπορεί να εκφράσει η Ν.Δ. και αναφορικά με την Υπουργό κα Κεραμέως αναφέρει πως θα μπορούσε να βελτιώσει τις υλικοτεχνικές υποδομές των σχολείων σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό και να υποστηρίξει τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Αδυνατώντας όμως να πράξει αυτό οδηγείται σε επιλογές δημοσίων σχέσεων σε βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Αναλυτικά η Ανακοίνωση του ΚΙΝΑΛ

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εκφυλίζει και τη διά ζώσης διδασκαλία

Είναι εμφανές ότι η κ. Κεραμέως δεν έχει κατανοήσει ότι είναι Υπουργός Παιδείας της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Εξακολουθεί να νομοθετεί με τον πιο αλαζονικό και αντιεκπαιδευτικό τρόπο, σε ζητήματα που έχουν απόλυτα παιδαγωγικό περιεχόμενο.

Προσβάλλει την κοινοβουλευτική δεοντολογία, όταν παραπλανά, υποστηρίζοντας ότι οι οδηγίες και οι κατευθύνσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αποτελούν και έγκριση της δικής της νομοθετικής ρύθμισης.

Χρησιμοποιεί ως πρόσχημα μια αντικειμενική δυσκολία αυτής της περιόδου. Όμως η κάμερα στη σχολική αίθουσα για την «ζωντανή» μετάδοση του μαθήματος από την τάξη «νεκρώνει» την παιδαγωγική διάσταση της διδασκαλίας.

Θα πρέπει να μάθει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ότι η διδασκαλία είναι μια ζωντανή διαδικασία διαρκούς αλληλεπίδρασης και αμφίδρομης λειτουργίας, στην οποία εκπαιδευτικοί και μαθητές συν-λειτουργούν μέσα από αμοιβαίες ερωτήσεις, απορίες, απαντήσεις, αναζητήσεις, χειρονομίες, στοχασμούς, συναισθηματικές εκφράσεις.

Η «ζωντανή» μετάδοση του μαθήματος της τάξης θέτει σε έκθεση, κατά κύριο λόγο, τους μαθητές. Η διδασκαλία είναι ο παιδαγωγικός διάλογος μεταξύ μαθητών εκπαιδευτικών και μαθητών. Η διδασκαλία δεν είναι τηλεοπτικό θέαμα.

Η κ. Κεραμέως θα μπορούσε να βελτιώσει τις υλικοτεχνικές υποδομές των σχολείων σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό και να υποστηρίξει τους μαθητές και τις οικογένειές τους, που αδυνατούν να προσέλθουν στο σχολείο, με την ισχυροποίηση και συνέχιση της εξ αποστάσεως ασύγχρονης και σύγχρονης εκπαίδευσης.

Η αδυναμία της αυτή την οδηγεί σε επιλογές δημοσίων σχέσεων σε βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Εάν πράγματι, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, επιθυμούσε την αναβάθμιση και στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης, δεν θα συντηρούσε, εδώ και δέκα μήνες, το νομοθετικό και λειτουργικό πλαίσιο της καταστροφικής εκπαιδευτικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.

Η χώρα χρειάζεται μια διαφορετική εκπαιδευτική πολιτική, την οποία δεν μπορεί να εκφράσει η Ν.Δ.

Διαφωνούμε με την αντιπαιδαγωγική ρύθμιση της «κάμερας». Καταγγέλλουμε την αυταρχική στάση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.

 Δείτε σχετικά

Ανακοίνωση Υπουργείου για απόφαση απευθείας μετάδοσης μαθήματος: Δυνατότητα μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους
ΦΕΚ Απόφασης απευθείας μετάδοσης μαθήματος: Η διαδικασία
Νόμος 4686/2020-Ζωντανή μετάδοση μαθήματος-άδεια ειδικού σκοπού | Αρθρα 63 & 64
ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ για ζωντανή μετάδοση μαθήματος: Θυσία τα προσωπικά δεδομένα
Ανακοίνωση Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων: Ο σκοπός της συγκεκριμένης επεξεργασίας είναι κατ’ αρχήν νόμιμος
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση