Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τοποθετήσεις Β Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης, κλάδων Δευτεροβάθμιας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τοποθετήσεις Β Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης, κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειών Αττικής, Δυτικής Ελλάδας, Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας.

Τοποθετήσεις Β Περιφερειακού Συμβουλίου

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι τοποθετήσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης, όπως προτάθηκαν από το Β’ Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης. Η έκδοση της σχετικής διοικητικής πράξης τοποθέτησης και η ανάληψη υπηρεσίας θα γίνει με νεότερη ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ.

Οι τοποθετήσεις αφορούν σε Συμβούλους Εκπαίδευσης κλάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Περιφερειών Αττικής, Δυτικής Ελλάδας, Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας.

Δείτε το αρχείο με τις τοποθετήσεις εδώ

———————————–

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης τοποθετούνται με θητεία που λήγει την 31η Ιουλίου 2027.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, για όσο διάστημα ασκούν τα καθήκοντά τους, λαμβάνουν το σύνολο των επιδομάτων που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις για τους Συμβούλους Εκπαίδευσης.

Οι τοποθετούμενοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης υποχρεούνται να αναλάβουν υπηρεσία εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών (έως και την Παρασκευή, 3 Μαρτίου 2023) από την έκδοση της διαπιστωτικής απόφασης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων περί λήξης της θητείας ή της παύσης άσκησης αρμοδιοτήτων των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου, κατά την παρ. 2 του άρθρου 231 του ν. 4823/2021.

Στελέχη της εκπαίδευσης που τοποθετούνται σε θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης, θεωρείται ότι έχουν αυτοδικαίως παραιτηθεί από κάθε άλλη θέση στελέχους της εκπαίδευσης που κατέχουν.

Οι νέοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ θα εκκινήσουν άμεσα και κατά προτεραιότητα την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και συγκεκριμένα των νεοδιόριστων, καθώς η αξιολόγηση αποτελεί προϋπόθεση μονιμοποίησής τους.

Το έργο των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ αξιολογείται από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (π.χ. Σύμβουλος Φυσικής αξιολογεί τους Φυσικούς), τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης του Σχολείου και τον Διευθυντή του σχολείου.

Δείτε επίσης

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης–Κύρωση τελικού Πίνακα Β Περιφερειακού Συμβουλίου 

Τοποθέτηση Συμβούλων Εκπαίδευσης Κεντρ. Μακεδονίας-ΑΜΘ-Δυτ. Μακεδονίας-Ηπείρου-Ιονίων Νήσων | Ε΄ και ΣΤ΄ ΠΣΕΣΕ 

Απόφαση τοποθέτησης Συμβούλων Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου και Βορείου Αιγαίου 

Κύρωση Πινάκων Συμβούλων Εκπαίδευσης των Ε΄ και ΣΤ΄ Περιφερειακών Συμβουλίων Επιλογής

Ποιοι αξιολογούν εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ στα σχολεία, στα ΚΕΔΑΣΥ, στις ΕΔΥ, στα ΚΕΠΕΑ 

Τι γίνεται αν κριθεί “μη ικανοποιητικό” το έργο του εκπαιδευτικού ή ΕΕΠ-ΕΒΠ κατά την αξιολόγηση 

Απόφαση αξιολόγησης: Η διαδικασία διενέργειας-Ρυθμίσεις ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων 

Πριν φύγετε

Τοποθέτηση Συμβούλου Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων Ε ΠΣΕΣΕ σε κενή θέση

Επιλογή Διευθυντών σχολικών μονάδων: Τα ΦΕΚ των Υπ. Αποφάσεων με τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση