Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Η σειρά που ακολουθείται-Τι συμβαίνει σε περίπτωση ισοβαθμίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Η σειρά που ακολουθείται – Τι συμβαίνει σε περίπτωση ισοβαθμίας εκπαιδευτικών στις μεταθέσεις και τοποθετήσεις στην ίδια περιοχή – Ενημέρωση από τον εκπαιδευτικό ΠΕ70 Μάνο Καρπετάκη.

Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών

Τη σειρά που ακολουθείται στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών παραθέτει ο εκπαιδευτικός ΠΕ70 Μάνος Καρπετάκης, εστιάζοντας σε επτά (7) σημεία. Επίσης παραθέτει το τι συμβαίνει σε περίπτωση ισοβαθμίας εκπαιδευτικών στις μεταθέσεις και τοποθετήσεις στην ίδια περιοχή.

Ακολουθεί η ενημέρωση του εκπαιδευτικού

Η σειρά που ακολουθείται στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών είναι:

1. Πιθανοί οργανικά υπεράριθμοι

2. Νεοδιόριστοι κι όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ / όσοι ζητούν μετάθεση εντός ΠΥΣΠΕ ή οριστική τοποθέτηση

3. Αμοιβαίες μεταθέσεις εντός ΠΥΣΠΕ

4. Πιθανοί λειτουργικά υπεράριθμοι

5. Οι αποσπασμένοι κι αυτοί που ζητούν απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ

6. Αυτοί που τοποθετούνται προσωρινά / βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ

7. Οι αναπληρωτές

Σε περίπτωση ισοβαθμίας εκπαιδευτικών στις μεταθέσεις και τοποθετήσεις στην ίδια περιοχή, προηγούνται:

1. Η συνυπηρέτηση

2. Η εντοπιότητα

3. Οικογενειακοί λόγοι

4. Συνολική προϋπηρεσία

5. Τα μόρια δυσμενών συνθηκών λειτουργίας/ διαβίωσης (ΜΣΔ) των σχολείων που υπηρέτησαν ή υπηρετούν

6. Η ημερομηνία και η σειρά δημοσίευσης του διορισμού των εκπαιδευτικών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

ΚΛΡΠΕΤΑΚΗΣ ΜΑΝΟΣ ΠΕ70

____________________

Δείτε σχετικά

Υπηρεσιακές μεταβολές. Η σειρά που ακολουθείται. Επισημάνσεις και αναφορά των διατάξεων που εφαρμόζονται 

Τη σειρά που ακολουθείται αναφορικά με τις Υπηρεσιακές Μεταβολές με επισημάνσεις και αναφορά των διατάξεων που εφαρμόζονται στην εν λόγω διαδικασία, κοινοποίησε ο τ. τακτικός αιρετός ΠΥΣΔΕ Κορινθίας Πάνος Κατσούλας.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Οδηγός οριστικής τοποθέτησης ή βελτίωσης θέσης εκπαιδευτικών | Εγγραφο 

Τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ενταξης: Ποια διαδικασία ακολουθείται σύμφωνα με το νόμο 

Πως υπολογίζονται οργανικά κενά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας 

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης-Ειδικών Σχολείων-Τμημάτων Ενταξης 

Περιοχές Α/θμιας και Β/θμιας σε Νομούς/Δήμους-Στοιχεία Δ/νσεων Εκπ/σης και ΠΔΕ | Πίνακες 

Διδακτικό ωράριο εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Τι προβλέπεται από το νόμο

Πολύ χρήσιμο

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση