Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τοποθέτηση όλων των αναπληρωτών με την έναρξη της σχολικής χρονιά ζητά ο ΠΑΣΑΔ από το Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τοποθέτηση όλων των αναπληρωτών με την έναρξη της σχολικής χρονιά ζητά ο ΠΑΣΑΔ από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με επιστολή του- Ζητά επίσης διευκρινίσεις για το Ολοήμερο σχολείο.

Τοποθέτηση όλων των αναπληρωτών

Με θέμα την έγκαιρη τοποθέτηση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών απέστειλε έγγραφο ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ.

Ο Σύλλογος επισημαίνει την αναγκαιότητα της απρόσκοπτης λειτουργίας των σχολικών μονάδων με όλους τους εκπαιδευτικούς στις θέσεις τους από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τονίζοντας ιδιαίτερα πως είναι απαραίτητο να μεριμνήσει το ΥΠΑΙΘ και για την έγκαιρη στελέχωση του Ολοήμερου σχολείου με διδακτικό προσωπικό, με στόχο την επιτυχή λειτουργία του προγράμματος.

Για το Ολοήμερο ο ΠΑΣΑΔ αναφέρει επίσης πως παρά το γεγονός πως έχει δοθεί στη δημοσιότητα το ωρολόγιο πρόγραμμα του, δεν έχει διευκρινιστεί ούτε το ωράριο των εκπαιδευτικών, ούτε οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών που θα αναλάβουν τη διδασκαλία, ενώ ταυτόχρονα, δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για το αν θα αποτελέσει ξεχωριστό πρόγραμμα πρόσληψης, όπως τα ΖΕΠ και ΔΥΕΓ1.

Για να επιτευχθεί η σωστή λειτουργία του προγράμματος με παιδαγωγικά και διδακτικά οφέλη, η άμεση επαναφορά του “υπεύθυνου ολοημέρου” είναι μονόδρομος, αναφέρει ο ΠΑΣΑΔ.

Βαρύνουσας σημασίας θεωρεί ο Σύλλογος το να βρίσκονται στις σχολικές μονάδες από την αρχή της σχολικής χρονιάς και οι εκπαιδευτικοί των Τάξεων Υποδοχής (ΖΕΠ), της Παράλληλης Στήριξης και των Τμημάτων Ένταξης, καθώς και αυτοί, πολύ συχνά, προσλαμβάνονται σε μεταγενέστερο χρόνο από την πρώτη φάση προσλήψεων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.

Εν κατακλείδι ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑΣΑΔ) αναμένει τις ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ για τη διευκρίνιση των επισημάνσεων του για τον θεσμό του Ολοήμερου, καθώς και για την έγκαιρη τοποθέτηση όλων των εκπαιδευτικών με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ώστε να επιτευχθεί η εύρυθμη λειτουργία κάθε προγράμματος του σχολείου.

Δείτε επίσης

Λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών ζητά το Υπουργείο Παιδείας, για προσλήψεις αναπληρωτών, έως 12.08

Λειτουργικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ ζητά το Υπουργείο Παιδείας για πρόσληψη αναπληρωτών για το σχ. έτος 2022-23

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Οδηγός νεοδιόριστου εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Δικαιολογητικά-Ανάληψη υπηρεσίας-Ορκωμοσία-Τοποθέτηση-Μισθός-Αδειες 

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Διευθυντών Εκπαίδευσης | ΦΕΚ 

Βουλή-Τμήματα Ενταξης: Να ιδρυθούν άμεσα-Επιστολή Συλλόγου εκπαιδευτικών 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση