Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΤΠΕ και Προσχολική Εκπαίδευση: Πάνω από 2000 άτομα παρακολούθησαν την Ημερίδα-Δείτε τη στο κανάλι του ΙΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΤΠΕ και Προσχολική Εκπαίδευση: Πάνω από 2000 άτομα παρακολούθησαν την Ημερίδα «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση – Το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ» – Δείτε τη στο κανάλι του ΙΕΠ στο YouTube.

ΤΠΕ και Προσχολική Εκπαίδευση

Με πολύ μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η Hμερίδα «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση – Το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΙΕΠ, πάνω από 2000 άτομα από την εκπαιδευτική και όχι μόνο κοινότητα συνδέθηκαν διαδικτυακά.

Την Ημερίδα μπορείτε να την παρακολουθήσετε στο κανάλι του ΙΕΠ στο YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=NMeX-wQapSs).

__________________________

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΙΕΠ

Με εξαιρετικά μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων/συμμετεχουσών πραγματοποιήθηκε η ημερίδα «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση – Το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ»

Πάνω από 2000 άτομα από την εκπαιδευτική και όχι μόνο κοινότητα συνδέθηκαν διαδικτυακά για να συμμετάσχουν στην ημερίδα με θέμα «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση – Το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ» που πραγματοποιήθηκε στις 14 Νοεμβρίου 2023. Περίπου 1000 άτομα ήταν εγγεγραμμένα και συνδεδεμένα στην πλατφόρμα μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η ημερίδα και είτε ταυτόχρονα είτε σε συνέχεια πάνω 1100 άτομα παρακολούθησαν τη ζωντανή μετάδοση της ημερίδας στο κανάλι του ΙΕΠ στο YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=NMeX-wQapSs).

Στην ημερίδα παρουσιάστηκε ο σκοπός, οι στόχοι και η αξιολόγηση της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» από μέλη του επιστημονικού προσωπικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, καθώς και το έργο ΕΛΠεΙΔΑ και το ομώνυμο λογισμικό, το οποίο αναπτύχθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών στο πλαίσιο της Πράξης. Επιστημονικός υπεύθυνος και υπεύθυνος του παιδαγωγικού σχεδιασμού του αντικειμένου είναι ο κος Βασίλειος Κόμης, Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, Καθηγητής του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία. Στην ανάπτυξη του έργου συμμετείχαν επίσης ο κος Γεώργιος Φεσάκης, Καθηγητής του Τμήματος των Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου, η κα Μαρία Χατζηγιάννη, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία του ΠΑΔΑ, μέλη ΕΔΙΠ του Πανεπιστημίου Πατρών, συνεργάτιδες εκπαιδευτικοί ΠΕ60, καθώς και η κα Ευθυμία Πεντέρη, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Εκπαίδευση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και Επόπτρια του νέου ΠΣ της Προσχολικής Εκπαίδευσης. Επίσης, κατά τη διάρκεια της ημερίδας συζητήθηκαν το νέο Πρόγραμμα Σπουδών της Προσχολικής Εκπαίδευσης, καθώς και η χρήση των εκπαιδευτικών σεναρίων και μαθησιακών δραστηριοτήτων που εμπεριέχονται στο έργο ΕΛΠεΙΔΑ.

Ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων/συμμετεχουσών αναδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ένταξη και αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών, για τη δημιουργία δυναμικών συνεργατικών και αλληλεπιδραστικών περιβαλλόντων μάθησης και επικοινωνίας και, μέσω αυτής, την καλλιέργεια του ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών και μαθητριών στην Προσχολική Εκπαίδευση.

Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής συνεχίζουν να ενισχύουν δράσεις και προσεγγίσεις που έχουν προσδιοριστεί ως πολιτικές από το ΥΠΑΙΘΑ στην εκπαίδευση. Το προσεχές διάστημα και με την ολοκλήρωση της Πράξης, προχωράμε στην περαιτέρω υποστήριξη μαθησιακών διαδρομών που βελτιώνουν τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών και μαθητριών μας.

Η ημερίδα αποτέλεσε Δράση Προβολής και Δημοσιότητας στο πλαίσιο της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» (MIS 5158662), η οποία εντάχθηκε στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στο πλαίσιο του Υποέργου 1 με τίτλο «Πιλοτική Εφαρμογή Δράσης ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση».

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της Πράξης (https://iep.edu.gr/el/espa-2014-2020/pilotikes-paremvaseis-ypostiriksis-aksiopoiisis-proigmenon-texnologion-pliroforion-kai-epikoinonion-stin-prosxoliki-ekpaidefsi).

Δείτε επίσης

Ο Προσωπικός Βοηθός και τι σηματοδοτεί ο θεσμός για τη ζωή των ατόμων με αναπηρία | Αρθρο 

Επιμορφωτικά Προγράμματα ΚΕΑΤ: Εκπαίδευση και μαθητές με Αναπηρία όρασης στο σύγχρονο ελληνικό εκπ/κό πλαίσιο 

Ψηφιακό Περιοδικό etwinning: Ενημέρωση για το 2ο τεύχος και για την αποστολή άρθρων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση