Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τράπεζα θεμάτων-ΠΕΚ: Να παρθεί απόφαση για τη μη εφαρμογή της φέτος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τράπεζα θεμάτων-ΠΕΚ: Να παρθεί απόφαση για τη μη εφαρμογή της φέτος γιατί θα οδηγήσει σε υψηλά ποσοστά αποτυχίας, θα σύρει τους μαθητές στα φροντιστήρια και θα υποβάλει τους γονείς στις ανάλογες δαπάνες.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Π.Ε.Κ.
Τράπεζα θεμάτων – Ένα εμμονικό Υπουργείο

Είναι απαράδεκτη η εμμονή του Υπουργείου Παιδείας στην εφαρμογή της Τράπεζας θεμάτων φέτος.

Είναι φανερό  ότι  ο αυταρχισμός και η αυθαιρεσία της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας τίποτα δεν έχουν να κάνουν με την εκπαιδευτική διαδικασία, με το παιδαγωγικό και μαθησιακό αποτέλεσμα.

Στόχος είναι αφενός μεν η επίδειξη ισχύος και αφετέρου η δημιουργία  στην κοινή γνώμη μιας επίπλαστης εικόνας κανονικότητας στα σχολεία φέτος.

Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, η παιδαγωγική πράξη και τελικά το ίδιο το σχολείο ελάχιστη ή καθόλου σημασία έχουν για το Υπουργείο Παιδείας.

Είναι απαράδεκτη η οδηγία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας σύμφωνα με την οποία οι εκπαιδευτικοί είναι υπεύθυνοι για την ολοκλήρωση της εξεταστέας ύλης.

  • Σαν να μην ήταν μία χρονιά covid, με χιλιάδες νοσήσαντες  μαθητές και εκπαιδευτικούς, εξαιτίας των ανύπαρκτων  μέτρων  για την προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών.
  • Σαν να μην χάθηκαν χιλιάδες ώρες μαθημάτων εξαιτίας των δικαιολογημένων απουσιών.
  • Σαν να αναπληρώθηκαν στην ώρα τους και στο σύνολό τους οι  χαμένες ώρες.
  • Σαν να  μην υπήρξαν για μία ακόμη χρονιά χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών που αναπληρώθηκαν καθυστερημένα ή και δεν αναπληρώθηκαν.
  • Σαν να μην είναι μία χρονιά που τα γνωστικά και μαθησιακά κενά των μαθητών δημιουργούν τεράστια προβλήματα στην αφομοίωση της ύλης.
  • Σαν να μην υπήρχε το ανεκδιήγητο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής που όρισε σε αρκετά γνωστικά αντικείμενα μία ύλη που δεν βγαίνει ούτε σε κανονικές χρονιές και που είναι ασύμβατη με τις γνώσεις και τις δεξιότητες των μαθητών στην Α και Β Λυκείου.

Σαν να ζούσαμε σε μία άλλη χώρα, με ένα άλλο Υπουργείο Παιδείας…

Απαιτούμε άμεσα να παρθεί απόφαση για τη μη εφαρμογή της Τράπεζας θεμάτων φέτος.

Πιθανή επιμονή της Υπουργού Παιδείας στην υλοποίηση της Τράπεζας όπως προβλέπεται από το νόμο, θα ευτελίσει ακόμα περισσότερο την εκπαιδευτική πράξη, θα οδηγήσει σε υψηλά ποσοστά αποτυχίας, θα σύρει τους μαθητές στα φροντιστήρια και θα υποβάλει τους γονείς στις ανάλογες δαπάνες.

Ας αναλάβει επιτέλους το Υπουργείο Παιδείας έστω και για μία φορά  τις ευθύνες του για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στα σχολεία.

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Π.Ε.Κ.

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2022 και ανακοίνωση ημερομηνίας διεξαγωγής εξετάσεων-Απόφαση λήξης μαθημάτων 

Πανελλαδικές 2022-Υλη: Ολοκλήρωση εξεταστέας ύλης μαθημάτων που εξετάζονται Πανελλαδικά έως τη λήξη των μαθημάτων 

Εγγραφο: Ολοκλήρωση εξεταστέας ύλης ΓΕΛ Α και Β τάξεων, μαθημάτων που εξετάζονται στις Προαγωγικές Εξετάσεις 

ΕΠΑΛ και ΕΝΕΕΓΥΛ-Τα Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα για πρόσβαση στην Τριτοβάθμια 

Μείωση ύλης και μη εφαρμογή Τράπεζας Θεμάτων και ΕΒΕ ζητά η ΟΛΜΕ από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ 

Δείτε επίσης

Κεραμέως-Οικονομικό Φόρουμ Δελφών: “Χαράσσουμε εκπαιδευτική πολιτική με το βλέμμα στραμμένο στο 2040” 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply