Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2022

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τροπολογία για δόκιμους εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ/ΕΒΠ: Μπορούν να είναι υποψήφιοι Διευθυντές-Αξιολόγηση και μονιμοποίηση μετά

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τροπολογία για δόκιμους εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ/ΕΒΠ: Μπορούν να είναι υποψήφιοι Διευθυντές-Αξιολόγηση και μονιμοποίηση μετά – Διάταξη ΥΠΑΙΘ σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Τροπολογία για δόκιμους εκπαιδευτικούς-ΕΕΠ/ΕΒΠ

Τροπολογία με ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατατέθηκε σε υπό ψήφιση νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Ανάμεσα στις ρυθμίσεις και συγκεκριμένα στο άρθρο 4 υπάρχει πρόβλεψη να επιτρέπεται στους δόκιμους εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), που έχουν συμπληρώσει τη διετή δοκιμαστική υπηρεσία, αλλά δεν έχει υλοποιηθεί η διαδικασία αξιολόγησής τους, μεταβατικά και έως ολοκλήρωση των διαδικασιών αξιολόγησης, να είναι υποψήφιοι και να συμμετέχουν στις διαδικασίες επιλογής για Θέσεις στελεχών Εκπαίδευσης, εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές νόμιμες προϋποθέσεις συμμετοχής τους.

Η συγκεκριμένη διάταξη κρίθηκε αναγκαία από το ΥΠΑΙΘ, γιατί δεν έχει υλοποιηθεί η προβλεπόμενη στις ισχύουσες διατάξεις διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. Ε.Β.Π., μολονότι έχουν συμπληρώσει διετή δοκιμαστική υπηρεσία.

Συνολικά η Τροπολογία περιλαμβάνει 4 άρθρα αναφορικά με την επιλογή Διευθυντών σχολείων και τους δόκιμους εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ, το προσοντολόγιο εκπαιδευτικών, τα Πανεπιστημιακά Τμήματα, ΕΒΕ, Συντελεστές Βαρύτητας και τις συμβάσεις εργαζομένων στην καθαριότητα του ΕΚΠΑ.

Δείτε ολόκληρη την Τροπολογία ΕΔΩ

Ακολουθεί η διάταξη για τους δόκιμους εκπαιδευτικούς/ΕΕΠ-ΕΒΠ

Άρθρο 4

Ρυθμίσεις για τα στελέχη εκπαίδευσης – Μεταβατικές διατάξεις – Προσθήκη παρ. 5Α και τροποποίηση παρ. 12 στο άρθρο 232 του ν. 4823/2021

1. Στο άρθρο 232 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), περί μεταβατικών διατάξεων, προστίθεται παρ. 5Α, ως εξής:

«5Α. Οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, που διορίστηκαν τα έτη 2019 έως και 2021 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή στα Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. και, μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής υποψηφιοτήτων, έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δύο (2) έτη δοκιμαστικής υπηρεσίας, ακόμα και αν δεν υλοποιήθηκε η διαδικασία αξιολόγησής τους του Κεφαλαίου Γ’ του Μέρους Γ’, οποία απαιτείται για τη μονιμοποίηση τους σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α’ 13) και τις παρ. 7 του άρθρου 66 και 3 του άρθρου 78 του παρόντος, μπορούν να είναι υποψήφιοι και να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής για θέσεις στελεχών εκπαίδευσης και να τοποθετούνται σ αυτές, εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις συμμετοχής τους στη σχετική διαδικασία και επιλεγούν.»

Δείτε επίσης

Πλατφόρμα αξιολόγησης σχολικών μονάδων ΙΕΠ: ΦΕΚ-Καταχώριση στοιχείων και ρόλοι στην εφαρμογή 

Εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Διαδικασία-Αιτήσεις-Πρόγραμμα | Απόφαση 

ΟΚΑΝΑ-προκήρυξη 20 Ψυχολόγων: Αιτήσεις 22 Νοεμβρίου έως 11 Δεκεμβρίου 2022

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

3 Σχόλια

  1. Π.Χ. σε

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ Κ.ΒΟΥΓΙΑ. ΜΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΛΟΙΠΟΝ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΔΟΚΙΜΟΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ Η ΔΙΕΤΙΑ. ΔΟΚΙΜΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΔΟΚΙΜΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΕΤΩΝ. ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ.

  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ Κ.ΒΟΥΓΙΑ.
    ΜΑΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΛΟΙΠΟΝ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΔΟΚΙΜΟΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ Η ΔΙΕΤΙΑ. ΔΟΚΙΜΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΔΟΚΙΜΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΕΤΩΝ. ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ.

  3. Ο δασκαλακος σε

    Αφού δεν μοριοδοτειται για τίς κρίσεις διευθυντών το πτυχίο τό οποίο μοριοδοτηθηκε για τή μονιμότητα μέσω της γνωστής διαδικασίας του ΑΣΕΠ.. τώρα χρυσωνει το χάπι και τους δίνει δικαίωμα για συμμετοχή στις κρίσεις διευθυντών. Γιατί οι δάσκαλοι Με 40 χρόνια υπηρεσίας.. απόφοιτοι ακαδημιών κρίμα θα είναι να φανεί πως έχουν λιγότερα ακαδημαϊκά προσόντα από τούς διορισμένους τού 2020 καί νά χάσουν θέση ευθύνης..παγκόσμια πρωτοτυπία μεταπτυχιακα να καίγονται.. τρομάρα σας.. θέλετε και αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Γράψτε μία απάντηση