Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τροποποίηση απόφασης πρόσβασης αποφοίτων ΕΠΑΛ σε Πανεπιστήμια

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τροποποίηση απόφασης πρόσβασης αποφοίτων ΕΠΑΛ σε ποσοστά θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων.

Τροποποίηση απόφασης πρόσβασης αποφοίτων ΕΠΑΛ

Με την υπ. αριθμ. Φ.153/67155/Α5 Απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως – ΦΕΚ B 2246 – 11.06.2020 – τροποποιείται η υπ’ αρ. Φ.153/79899/Α5/ 21.05.2019 κοινής απόφαση του Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β’ 1904 και 1940) “Πρόσβαση αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) σε ποσοστά θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, …”.

Συγκεκριμένα η τροποποίηση αφορά στα γραπτά δοκίμια, τα οποία πριν παραδοθούν στους βαθμολογητές/-τριες για βαθμολόγηση, αναμειγνύονται τυχαία ενώπιον των μελών της Επιτροπής, τοποθετούνται σε φακέλους ανά 30 και παραδίδονται στους βαθμολογητές/-τριες για βαθμολόγηση με ελάχιστο όριο ανά βαθμολογητή τουλάχιστον 60 δοκίμια.

Η Απόφαση

Τροποποίηση της υπ’ αρ. Φ.153/79899/Α5/ 21.05.2019 κοινής απόφασης του Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (Β’ 1904 και 1940) “Πρόσβαση αποφοίτων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) σε ποσοστά θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, …”.

Αποφασίζουμε

Την αντικατάσταση της παραγράφου 5 του άρθρου 12 ως εξής:

«Τα γραπτά δοκίμια, πριν παραδοθούν στους βαθμολογητές/-τριες για βαθμολόγηση, αναμειγνύονται τυχαία ενώπιον των μελών της Επιτροπής, τοποθετούνται σε φακέλους ανά 30 και παραδίδονται στους βαθμολογητές/-τριες για βαθμολόγηση με ελάχιστο όριο ανά βαθμολογητή τουλάχιστον 60 δοκίμια.».

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Δείτε το ΦΕΚ B 2246 – 11.06.2020

  Δείτε επίσης

Επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις 2020: Οργάνωση και τρόπος διεξαγωγής
Πανελλαδικές υποψηφίων ΕΠΑΛ με αναπηρία: Επισημάνσεις από ΥΠΑΙΘ
Υποψήφιοι ΕΠΑΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Εγκύκλιος διαδικασίας Πανελλαδικών 2020
Διαδικασία βαθμολόγησης-αναβαθμολόγησης πανελλαδικών, ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ
 Πρόγραμμα Πανελλαδικών 2020: ΓΕΛ (νέο και παλαιό σύστημα) και ΕΠΑΛ
Share.

About Author

Πρόεδρος του Ινστιτούτου Παιδαγωγικών Ερευνών Μελετών της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (Ι.Π.Ε.Μ. - Δ.Ο.Ε.). Διετέλεσε Προϊστάμενος του 2ου Γραφείου Εκπαίδευσης της Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής Εκπαίδευσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, Διευθυντής στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Αιγάλεω, Διευθυντής της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας και Σύμβουλος Α΄ Ειδικής Αγωγής στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).

Leave A Reply