Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τροποποίηση μετάθεσης εκπαιδευτικού ΠΕ 79.01 με ειδίκευση στο λαούτο | Διαμαρτυρία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τροποποίηση μετάθεσης εκπαιδευτικού ΠΕ 79.01 με ειδίκευση στο λαούτο – Διαμαρτυρία – “Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οφείλει να ανακαλέσει την απόφαση της τροποποίησης”.

Τροποποίηση μετάθεσης εκπαιδευτικού ΠΕ 79.01

Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή από εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ 79.01, ο οποίος θεωρεί αναιτιολόγητη την τροποποίηση μετάθεσης του από το Μουσικό Σχολείο Ρεθύμνου στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας με τελική τοποθέτησή του στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας.

Ακολουθεί η επιστολή

Αναιτιολόγητη τροποποίηση μετάθεσης εκπαιδευτικού ΠΕ 79.01 με ειδίκευση στο λαούτο

Σύμφωνα με την εγκύκλιο των Μεταθέσεων Εκπαιδευτικών Δ.Ε. Γενικής και Μουσικής παιδείας σε Μουσικά Σχολεία έτους 2024 από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με αρ.Πρωτ.:31418/2 στις 27-03-2024, ανακοινώθηκε επίσημα ότι καθηγητής ΠΕ 79.01 με ειδίκευση το λαούτο, μετατέθηκε από το Μουσικό Σχολείο Ρεθύμνου στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας. Έπειτα από 83 ημέρες, εντελώς απροσδόκητα και μόλις δέκα μέρες πριν παρουσιαστεί και αναλάβει υπηρεσία στη νέα του σχολική μονάδα, ανακοινώνεται σε ΦΕΚ 18-06-2024 με αρ. Πρωτ.: 67970/Ε2, ότι τροποποιείται η μετάθεσή του στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας και τοποθετείται στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας αναιτιολόγητα, ενώ στη θέση του τοποθετείται άλλη εκπαιδευτικός που δεν πήρε ποτέ εξαρχής μετάθεση.

Επειδή, διαθέτει προσόντα ως εκπαιδευτικός που τον καθιστούν εύλογα  μετατιθέμενο στην πρώτη του επιλογή που είναι το Μουσικό Σχολείο Καβάλας αδιαμφισβήτητα.

Επειδή, δεν υπάρχει μοριοδότηση όπως τέκνα, γάμος τα οποία συνεκτιμώνται προκειμένου να γίνει μία μετάθεση, αντίθετα λαμβάνονται υπόψη τα προσόντα τα οποία διαθέτει αναμφισβήτητα.

Επειδή, μεταβλήθηκε δυσμενώς χωρίς δική του υπαιτιότητα και χωρίς να ειδοποιηθεί.

Επειδή, με την ξαφνική αυτήν τροποποίηση έχει υποστεί ζημία τόσο οικονομική όσο και ηθική βλάβη και αναστάτωση.

Επειδή, η απόφαση για την τροποποίηση καθυστέρησε για να εκδοθεί με αποτέλεσμα να χάσει τη δυνατότητα να υποβάλλει αίτηση απόσπασης ως εκπαιδευτικός καθώς η προθεσμία αιτήσεων σύμφωνα με την εγκύκλιο αποσπάσεων είχε οριστεί από 08-04-2024 μέχρι 17-04-2024 και ώρα 15:00 (ΦΕΚ, Αρ.Πρωτ.34740/Ε2/27-03-2023/ΥΠΑΙΘ).

Ο εκπαιδευτικός έχει έννομο συμφέρον και η απόφαση αυτή αποτελεί δυσμενές μέτρο για τον πολίτη.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οφείλει να ανακαλέσει την απόφαση της τροποποίησης διότι οποιαδήποτε άλλη ενέργεια υπονομεύει τη νόμιμη διαδικασία.

Ποια ήταν τα κριτήρια που ώθησαν σε δεύτερο χρόνο την Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας και το ΚΥΣΔΕ να αλλάξει γνώμη και να τροποποιήσει την μετάθεσή του, τοποθετώντας τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό στο Μουσικό Σχολείο Λαμίας και άλλη εκπαιδευτικό στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας;

Πως είναι δυνατόν δέκα μέρες πριν αναλάβει υπηρεσία στη νέα του σχολική μονάδα να ανακοινώνεται ότι τροποποιείται  η απόφαση που επίσημα ανακοινώθηκε στις 27 Μαρτίου από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ότι μετατίθεται στο Μουσικό Σχολείο Καβάλας έπειτα από εξονυχιστικό έλεγχο των προσόντων του;

Δείτε επίσης

Ανακλήσεις Μεταθέσεων εκπαιδευτικών μουσικής παιδείας Δ.Ε, τροποποίηση Μετάθεσης και Μετάθεση εκπ/κού Δ.Ε. σε Μουσικό Σχολείο 2024

Αμοιβαίες Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 2024 | Απόφαση

Διευκολύνσεις ανάληψης υπηρεσίας εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας | Εγγραφο 

Πότε έχουν δικαίωμα μετάθεσης στη γενική οι διορισθέντες εκπαιδευτικοί στην Ειδική Αγωγή το 2020

Ομάδα εργασίας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπ. Παιδείας: Δράσεις Κόμβου GR digiGOV-innoHUB 

Νομοσχέδιο “Ανοιχτό σχολείο”: Προς ψήφιση το καλοκαίρι; Τι θα περιλαμβάνει – Η επιτροπή που το χειρίζεται 

Ποιες είναι οι “μεταρρυθμιστικές θεσμοθετήσεις” μέσω ΟΔΥ;-Τι θα γίνει με τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ; 

Μητρώο πολιτών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Ομάδες Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΟΔΥ) στα σχολεία

Ψηφιακό Βιβλίο Συλλόγου διδασκόντων: Σε ηλεκτρονική εφαρμογή δύναται να τηρείται ψηφιακό Βιβλίο Πράξεων 

 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση