Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τροποποίηση ΠΔ 18/20218 “Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τροποποίηση ΠΔ 18/2018 “Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων” – ΦΕΚ A 209 – 08.11.2021, Προεδρικό Διάταγμα υπ. αριθμ. 90.

Τροποποίηση ΠΔ 18/2018

Με το ΦΕΚ A 209 – 08.11.2021, Προεδρικό Διάταγμα υπ. αριθμ. 90, τροποποιείται το Προεδρικό Διάταγμα 18/2018 “Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων” (Α’ 31).

Αναλυτικά το ΦΕΚ A 209 – 08.11.2021
Τροποποίηση του π.δ. 18/2018 “Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων” (Α’ 31).
Άρθρο 1
Τροποποίηση του άρθρου 16 του π.δ. 18/2018

Η περ. β) της παρ. 2 του άρθρου 16 του π.δ. 18/2018 αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Διεύθυνση Δημοσίων Επενδύσεων»

Άρθρο 2
Τροποποίηση του άρθρου 18 του π.δ. 18/2018 Το άρθρο 18 του π.δ. 18/2018, αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 18

Διεύθυνση Δημοσίων Επενδύσεων…………………………………….

Άρθρο 3
Τροποποίηση του άρθρου 19 του π.δ. 18/2018 H περ. ζ΄ της παρ. 6 του άρθρου 19 του π.δ. 18/2018 αντικαθίσταται ως εξής:

«ζ) τη σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων και αναφορών για τις υπηρεσίες του Υπουργείου και δια- βίβασή τους στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, στο «αρμόδιο Υπουργείο» για το Π.Δ.Ε. σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τακτικού Προϋπολογισμού, Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής (Μ.Π.Δ.Σ.) και τη Διεύθυνση Δημοσίων Επενδύσεων, καθώς και στην Ελληνική Στατιστική Αρχή.».

Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ A 209 – 08.11.2021 Τροποποίηση του π.δ. 18/2018 “Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων”

Δείτε επίσης

Μεταβολές σχολικών μονάδων 2022-23: Ιδρύσεις-Καταργήσεις-Προαγωγές-Συγχωνεύσεις | Εγκύκλιος
Χρονοδιάγραμμα αξιολόγησης σχολικής μονάδας: Νέο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας
Εξώδικο ΔΟΕ σε Υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως και Γενικό Γραμματέα Α. Κόπτση
Οδηγίες για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και βήματα αγώνα κοινοποίησε η ΔΟΕ
Κεραμέως: Πάνω από 70% των σχολείων προχώρησαν στην αξιολόγηση-Δεν κλείνουν τα σχολεία

Πριν φύγετε

Μίνι Pisa-εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα για μαθητές Στ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου
Αγγλικά στο νηπιαγωγείο-επιμόρφωση: 3η περίοδος-αιτήσεις Συντονιστών ΕΕ- εκπαιδευτικών ΠΕ06-ΠΕ60
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων: 3η περίοδος-Αιτήσεις από 5 έως 19.11
Αναβάθμιση Ειδικής Αγωγής-εκπαιδευτικών υπηρεσιών: 4 δράσεις 766.486,00 €
 Σενάρια για κλείσιμο σχολείων 15 Νοεμβρίου για να ανακοπεί το κύμα κορονοϊού
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση