Κυριακή, 19 Μαΐου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τροποποίηση υγειονομικού πρωτοκόλλου ζητά η ΟΛΜΕ και self tests σε όλους τους εργαζομένους στο χώρο της εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τροποποίηση υγειονομικού πρωτοκόλλου ζητά η ΟΛΜΕ και self tests σε όλους τους εργαζομένους στο χώρο της εκπαίδευσης χωρίς καμία εξαίρεση.

Με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ ζητά να τροποποιηθεί το υγειονομικό πρωτόκολλο, έτσι ώστε το τμήμα να κλείνει όταν καταγράφονται ταυτόχρονα 3 κρούσματα, όπως γίνεται σε πολλές χώρες στο εξωτερικό και να χορηγούνται self tests σε όλους τους εργαζομένους στο χώρο της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικούς, καθαρίστριες, επιστάτες) χωρίς καμία εξαίρεση.

Δείτε την Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Αθήνα, 14/02/2022

Α.Π.: 927

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Για τη χορήγηση self tests σε όλους τους εργαζομένους στο χώρο της εκπαίδευσης

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, με σειρά παρεμβάσεών του, έχει επισημάνει το απαράδεκτο υγειονομικό πρωτόκολλο που εφαρμόζεται στα σχολεία και αφορά την πανδημία. Αυτή τη στιγμή σε δεκάδες τμήματα έχουν καταγραφεί 9 ή 10 κρούσματα κορονοϊού και τα τμήματα αυτά λειτουργούν, γιατί τα κρούσματα δεν έχουν φτάσει στο «μαγικό» αριθμό των 14.

Έχουμε τονίσει κατ’ επανάληψη ότι η υιοθέτηση αυτού του μοντέλου εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την υγεία μαθητών και διδακτικού προσωπικού.

Σήμερα ερχόμαστε να επισημάνουμε άλλη μία παράλειψη στο συγκεκριμένο ζήτημα από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας: ενώ χορηγούνται self tests σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, το Υπουργείο Παιδείας δεν χορηγεί self tests στις καθαρίστριες των σχολείων και στους επιστάτες, δημιουργώντας έτσι ένα σοβαρό κενό ασφαλείας.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ απαιτεί:
  • Τροποποίηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου, έτσι ώστε το τμήμα να κλείνει όταν καταγράφονται ταυτόχρονα 3 κρούσματα, όπως γίνεται σε πολλές χώρες στο εξωτερικό.
  • Τη χορήγηση self tests σε όλους τους εργαζομένους στο χώρο της εκπαίδευσης (εκπαιδευτικούς, καθαρίστριες., επιστάτες) χωρίς καμία εξαίρεση.
Δείτε επίσης

73η Εγκύκλιος Δημοσίου: Διευκολύνσεις υπαλλήλων λόγω νόσησης τέκνου με covid-19 

Πως θα χορηγούνται ειδικές άδειες εργαζομένων όταν νοσούν οι ίδιοι ή τα παιδιά τους από Covid-19 

Πως αναπληρώνεται νοσήσας από covid εκπαιδευτικός από αναπληρωτή με τρίμηνη σύμβαση covid 

Κορονοϊός-μέτρα έως 21.02.2022: Σχολεία-ΑΕΙ-ΙΕΚ-ΣΔΕ-Δημόσιος και Ιδιωτικός Τομέας-Βρεφον/κοί Σταθμοί 

Ελληνική PISA: Ξεκινούν από φέτος σε εθνικό επίπεδο οι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα 

Διευθυντές Εκπαίδευσης: Οι Οριστικοί Πίνακες Δεκτών και μη Δεκτών υποψηφίων 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση