Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τροποποίηση απόφασης voucher εκπαιδευτικών-Πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τροποποίηση απόφασης voucher εκπαιδευτικών-Πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού – Νέο ΦΕΚ.

Με την υπ. αριθμ. 50541 –ΦΕΚ B 2200 – 05.05.2022– Κοινή Απόφαση τροποποιείται η υπό στοιχεία 48765/29.04.2022 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικράτειας, «Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”» (Β’ 2129).

Η Απόφαση τροποποιείται αναφορικά με την πρόσθεση διατάξεων και αναφορών στους εκπαιδευτικούς της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

Το Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ” ενισχύει μέσω συστήματος επιταγών (voucher) που θα διατεθούν για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.

(α) εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας και

(β) οικογένειες με εξαρτώμενα μέλη καθώς και ανήλικους υπό επιτροπεία, που φοιτούν σε εκπαιδευτικές δομές της χώρας και επλήγησαν από τις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν σε περιοχές της ελληνικής επικράτειας από την 27η Ιουλίου 2021 έως και την 13η Αυγούστου 2021.

Η Απόφαση τροποποιήθηκε στα παρακάτω σημεία
Άρθρο πρώτο

1. Στο προοίμιο της υπό στοιχεία 48765/29.04.2022 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικράτειας, «Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”», (Β’ 2129) προστίθεται μετά το υπ’ αρ. 33 σημείο, νέο σημείο 34 ως εξής

“34. Τον ν. 682/1977 «Περί Ιδιωτικών σχολείων Γενικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Οικοτροφείων», (Α’ 244)” και αναριθμούνται αντιστοίχως τα επόμενα.

Άρθρο δεύτερο

1. Η περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 3 της υπ’ αρ. 48765/ 29.04.2022 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικράτειας, «Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”», (Β’ 2129) αντικαθίσταται ως εξής:

«1. (α) Δυνητικοί δικαιούχοι της ενίσχυσης για τον ΠΥΛΩΝΑ Α του Προγράμματος είναι:

i. Εκπαιδευτικοί του δημόσιου τομέα (Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) που:

α.1 είτε είναι παρόντες (δεν έχει καταχωρηθεί απουσία στην τοποθέτησή τους) σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια), τα οποία βρίσκονται στην Ελλάδα,

α.2 είτε απουσιάζουν (έχει καταχωρηθεί απουσία στην τοποθέτησή τους) λόγω συγκεκριμένης αιτιολογίας που προβλέπεται στο άρθρο 4 της παρούσας.

ii. Εκπαιδευτικοί του ιδιωτικού τομέα που:

β.1 είτε είναι παρόντες (δεν έχει καταχωρηθεί απουσία στην τοποθέτησή τους) σε ιδιωτικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια), συμπεριλαμβανομένων και των ξένων σχολείων που λειτουργούν στην Ελλάδα,

β.2 είτε απουσιάζουν (έχει καταχωρηθεί απουσία στην τοποθέτησή τους) λόγω συγκεκριμένης αιτιολογίας που προβλέπεται στο άρθρο 4 της παρούσας.».

2. Η φράση «Οι λόγοι απουσίας που προβλέπονται στις εξαιρέσεις του σημείου 1.α.2. του άρθρου 3 της παρούσας είναι ιδίως:» της παρ. 3 του άρθρου 4 της υπ’ αρ. 48765/29.04.2022 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικράτειας, «Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”», (Β’ 2129) αντικαθίσταται ως εξής:

«3. Οι λόγοι απουσίας που προβλέπονται στις εξαιρέσεις των σημείων 1.i.α.2 και 1.ii.β.2 του άρθρου 3 της παρούσας είναι ιδίως:»

3. Η παρ. 1 του άρθρου 6 της υπ’ αρ. 48765/29.04.2022 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικράτειας, «Πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ”», (Β’ 2129) αντικαθίσταται ως εξής:

«1. Κάθε δικαιούχος του πυλώνα Α του Προγράμματος λαμβάνει μία επιταγή (voucher) ύψους διακοσίων ευρώ(200€).

Κάθε δικαιούχος του πυλώνα Β του Προγράμματος λαμβάνει μία επιταγή (voucher) ύψους διακοσίων ευρώ (200€) ανά ωφελούμενο μαθητή, φοιτητή, σπουδαστή, εκπαιδευόμενο ή καταρτιζόμενο που πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας.».

Δείτε σε μορφή pdf το ΦΕΚ B 2200 – 05.05.2022 

Δείτε σχετικά

Voucher εκπαιδευτικών 200 ευρώ: Η Απόφαση με τους δικαιούχους και τη διαδικασία αίτησης 

Δείτε επίσης

Αίτηση ΑΣΕΠ Προκήρυξης 3ΕΑ/2022 σε 12 βήματα από τον ΠΑΣΑΔ 

Εγχειρίδιο ΟΠΣΥΔ για υποβολή δικαιολογητικών Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1EA, 2EA, 3EA, 4EA, 5EA/2022

Εγκύκλιος: Μακροχρόνιες άδειες εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση