“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τσιόδρας για μέτρα προστασίας στο σχολείο: Να μην λειτουργήσουν ως αφορμή για στίγμα- διάκριση-bullying

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τσιόδρας για μέτρα προστασίας στο σχολείο: Να μην λειτουργήσουν ως αφορμή για στίγμα- διάκριση-bullying.Τα Φροντιστήρια να συνεχίσουν να λειτουργούν διαδικτυακά με τηλεμάθηση και τηλεκπαίδευση.

Τσιόδρας για μέτρα προστασίας στο σχολείο

Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το ενδεχόμενο η μάσκα να μη λειτουργήσει ως μέσω προστασίας των μαθητών, αλλά να γίνει αφορμή φαινομένων bullying, κατά τη σημερινή καθιερωμένη ενημέρωση των 6, του Καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα για τον κορονοϊό, η απάντηση από τον Καθηγητή ήταν πως:

“δεν θέλουμε να λειτουργήσει κανένα από τα μέτρα προσωπικής προστασίας που δίνουμε σαν οδηγία στο κοινό σαν αφορμή για στίγμα, για διάκριση, ούτε για bullying στο σχολείο”.

Και συνέχισε λέγοντας πως η προαιρετική χρήση της μάσκας έχει γίνει για τα σχολικά λεωφορεία, όχι για το περιβάλλον του σχολείου.

Για τα Φροντιστήρια

Αναφορικά με τα Φροντιστήρια ο κος Τσιόδρας τοποθετήθηκε λέγοντας πως σε αυτή τη φάση είναι πολύ καλό να συνεχίσουν να λειτουργούν διαδικτυακά με τηλεμάθηση και τηλεκπαίδευση

_________________

Δείτε αναλυτικά τους διαλόγους
Δημοσιογράφος:

Κύριε Τσιόδρα, η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων εισηγήθηκε την προαιρετική χρήση μάσκας στα σχολεία.

Έχετε σκεφτεί ότι αυτό μπορεί να μη λειτουργήσει ως μέσω προστασίας των μαθητών και των εκπαιδευτικών, αλλά η μάσκα να γίνει αφορμή για κακή χρήση της αλλά και φαινόμενα bullying;

Για παράδειγμα, τα παιδιά να κοροϊδεύουν ή να τραβούν τις μάσκες μεταξύ τους;

Σ. Τσιόδρας:

Σημαντικό θέμα. Αφορά τη χρήση της μάσκας στο σχολείο για την οποία έχει τοποθετηθεί η Επιτροπή.

Οπωσδήποτε δεν θέλουμε να λειτουργήσει κανένα από τα μέτρα προσωπικής προστασίας που δίνουμε σαν οδηγία στο κοινό σαν αφορμή για στίγμα, για διάκριση, ούτε για bullying στο σχολείο βεβαίως.

Η τήρηση αυτού εξαρτάται βέβαια και από τη βοήθεια των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτή.

Η προαιρετική χρήση της μάσκας, από όσο ξέρω, έχει γίνει για τα σχολικά λεωφορεία, όχι για το περιβάλλον του σχολείου. Και είχε γίνει με αφορμή την πιθανότητα να εκτεθούν κάποιες ευπαθείς ομάδες που αφορούσαν οδηγούς και συνοδούς των παιδιών στα σχολικά λεωφορεία.

Θεωρώ ότι είναι σημαντικό το θέμα. Μπορούμε να το επαναφέρουμε στην Επιτροπή, να συζητηθεί και αυτή η διάστασή του. Δεν θεωρήσαμε ποτέ ότι κάποια από τα μέτρα που θα προτείνουμε, θα μπορούσαν να λειτουργήσουν αντίθετα με τον τρόπο που αναφέρει.

Αλλά δεν έχουμε εισηγηθεί τέτοιο μέτρο μέσα στα σχολεία. Έχουμε εισηγηθεί μέτρο προαιρετικής χρήσης μάσκας στα σχολικά λεωφορεία.

Αναφορικά με τα Φροντιστήρια ο Καθηγητής κος Τσιόδρας είπε:

Στα φροντιστήρια υπήρχε ισχυρή σύσταση από την Επιτροπή μας να συνεχίσουν να λειτουργούν διαδικτυακά με τηλεμάθηση και τηλεκπαίδευση, το οποίο ήταν κάτι πολύ σημαντικό για τη συνεχή λειτουργία των φροντιστηρίων και θεωρούμε ότι και σε αυτή τη φάση είναι πολύ καλό να συνεχίσει έτσι η δραστηριότητα αυτή.

 Δείτε επίσης

Οδηγίες επαναλειτουργίας σχολείων: Για Διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς, εφήβους
Επαναλειτουργία σχολείων: Ερωτήσεις & Απαντήσεις-Αναλυτικές οδηγίες-Χρονοδιάγραμμα
Λειτουργία ΚΕΣΥ: Διάθεση εκπαιδευτικών και ΕΕΠ από ΣΜΕΑΕ και ΣΔΕΥ
Αναλογία μαθητή ανά τετραγωνικό μέτρο: Αντικατάσταση οδηγιών ΕΟΔΥ με οδηγίες ΥΠΑΙΘ-Ερώτηση στη Βουλή
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση