“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τσιόδρας για τεστ σε εκπαιδευτικούς νησιών: Kανένα δεν θα σε εξασφαλίσει 100%

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τσιόδρας για τεστ σε εκπαιδευτικούς νησιών: Kανένα τεστ δεν θα σε εξασφαλίσει 100% – Τι απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου για τη μετάβαση εκπαιδευτικών στα νησιά.

Τσιόδρας για τεστ σε εκπαιδευτικούς

“Υπάρχει μεγάλη ανησυχία στα νησιά με την κάθοδο των εκπαιδευτικών για να ανοίξουν τα σχολεία. Μήπως πρέπει οι άνθρωποι αυτοί να υποβληθούν σε διαγνωστικά τεστ ώστε και οι νησιώτες να αισθάνονται ασφαλείς και οι ίδιοι οι μεταβαίνοντες να μην αντιμετωπίζονται με καχυποψία;”,

ήταν η ερώτηση Δημοσιογράφου κατά τη σημερινή ενημέρωση για τον κορονοϊό, από τον Καθηγητή Σ. Τσιόδρα και τον Υφυπουργό Ν. Χαρδαλιά.

Δείτε αναλυτικά την ερώτηση του Δημοσιογράφου και την απάντηση του Καθηγητή

Κύριε Τσιόδρα και κύριε Χαρδαλιά, υπάρχει μεγάλη ανησυχία στα νησιά με την κάθοδο των εκπαιδευτικών για να ανοίξουν τα σχολεία.

Οι άνθρωποι αυτοί λόγω κλεισίματος των σχολείων για ένα δίμηνο επέστρεψαν στις πατρίδες τους και τώρα επιστρέφουν και πάλι στα νησιά.

Το ίδιο συμβαίνει και με τους επαγγελματίες που διατηρούν καταστήματα, τουριστικές επιχειρήσεις ή καταλύματα οι οποίοι δεν είναι μόνιμοι κάτοικοι των νησιών.

Αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να προετοιμάσουν τις επιχειρήσεις τους. Πώς και πότε θα μπορέσουν να κατέβουν με υγειονομική ασφάλεια στα νησιά όλες οι παραπάνω κατηγορίες;

Μήπως πρέπει οι άνθρωποι αυτοί να υποβληθούν σε διαγνωστικά τεστ ώστε και οι νησιώτες να αισθάνονται ασφαλείς και οι ίδιοι οι μεταβαίνοντες να μην αντιμετωπίζονται με καχυποψία;

Η απάντηση του Καθηγητή Σ. Τσιόδρα

Να πω για το επιστημονικό και αν θέλει ο Υπουργός να προσθέσει κάτι για το πρακτικό. Είπαμε ότι κανένα τεστ δεν σε εξασφαλίζει 100%, γιατί σου δίνει μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας ένα αρνητικό τεστ σήμερα.

Κάνω εγώ ένα τεστ σήμερα και λέω αύριο πάω στη Νάξο – που είναι ένα από τα αγαπημένα μου νησιά.

Μπορεί να έχω εκτεθεί στον ιό και να επωάζω τη νόσο. Άρα 4 μέρες μετά, 5 μέρες μετά, εμφανίζω σύμπτωμα.

Άρα πολύ μεγαλύτερη σημασία από ένα αρνητικό τεστ σε αυτή τη φάση, έχει να τηρήσω την υγιεινή των χεριών στη Νάξο, να τηρήσω την αναπνευστική υγιεινή, ότι δεν θα μπω σε κλειστό χώρο χωρίς μάσκα, ότι θα παρατηρώ τον εαυτό μου για συμπτώματα της νόσου και αν εμφανίσω σύμπτωμα της νόσου δεν θα πάω στη δουλειά μου, δεν θα πάω στην επιχείρησή μου, θα μείνω στο σπίτι μου, θα τηρήσω τους ίδιους κανόνες που τηρούμε μέχρι σήμερα, θα κρατήσω τις αποστάσεις μου και θα αποφύγω το συνωστισμό.

Άρα κανένα τεστ δεν θα σε εξασφαλίσει 100%.

Αυτό που θα μας εξασφαλίσει όλους και θα μας βοηθήσει στο να περιορίσουμε και να εξαφανίσουμε τον ιό, θα είναι αυτές οι κύριες συμπεριφορές υγιεινής για τις οποίες αναφέρθηκα και στο εισαγωγικό.

 Δείτε σχετικά

Νίκος Χαρδαλιάς για επαναλειτουργία σχολείων: Η νέα καθημερινότητα
Οδηγός λειτουργίας σχολείων: Διαρρύθμιση αιθουσών-θρανίων-διαλειμμάτων-συνεδριάσεις διδασκόντων-ωρολόγιο πρόγραμμα
Τρόπος επαναλειτουργίας σχολείων: Το ΦΕΚ με χωρισμό τμημάτων-κατανομή μαθητών-Παράλληλη Στήριξη-Διδασκαλία
Aδειες εκπαιδευτικών λόγω κορονοϊού: Ειδικού σκοπού-Ευπαθών ομάδων-Αναρρωτική κατ οίκον

Πριν φύγετε

Απουσιολόγια-Παρουσιολόγια αναπληρωτών κατά την περίοδο σταδιακής επαναλειτουργίας σχολείων | Εγγραφο
Οδηγίες επαναλειτουργίας σχολείων: Για Διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς, εφήβους
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση