Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υφ. Παιδείας Μ. Τζούφη: Η Νέα Δημοκρατία παίζει επικίνδυνα παιχνίδια με τα εθνικά θέματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

«Η Νέα Δημοκρατία παίζει επικίνδυνα παιχνίδια με τα εθνικά θέματα, αμφισβητεί ευθέως τον πατριωτισμό της Ελληνικής Κυβέρνησης και ανοίγει την πόρτα στις ακροδεξιές δυνάμεις που προκαλούν προπηλακισμούς και επιθέσεις».

Συνέντευξη στον ρ/σ “Στο Κόκκινο” παραχώρησε η Υφυπουργός Παιδείας Μερόπη Τζούφη και αναφέρθηκε στο περιστατικό ρατσιστικής βίας ενάντια σε προσφυγόπουλα στην Κόνιτσα και στην αποχή των μαθητών από σχολεία της Σάμου, για τα οποία δήλωσε πως «ως Υπουργείο Παιδείας, δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία διάκριση για τα παιδιά που έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα στην μόρφωση».

Η κα Τζούφη υπενθύμισε ότι 12.000 προσφυγόπουλα βρίσκονται ήδη εντός του εκπαιδευτικού συστήματος, ενώ έχουν ιδρυθεί 113 Τάξεις Υποδοχής, 30 Νηπιαγωγεία μέσα στα Κέντρα Φιλοξενίας και 1.426 Τμήματα Υποδοχής σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια σχολεία.

Τέλος, αναφερόμενη στην Αξιωματική Αντιπολίτευση τόνισε πως «Η Νέα Δημοκρατία παίζει επικίνδυνα παιχνίδια με τα εθνικά θέματα, αμφισβητεί ευθέως τον πατριωτισμό της Ελληνικής Κυβέρνησης και ανοίγει την πόρτα στις ακροδεξιές δυνάμεις που προκαλούν προπηλακισμούς και επιθέσεις».

Δείτε την Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας επί του θέματος

«Η Νέα Δημοκρατία παίζει επικίνδυνα παιχνίδια με τα εθνικά θέματα» δήλωσε η Υφ. Παιδείας Μ. Τζούφη στο ρ/σ «Στο Κόκκινο»

«Η Νέα Δημοκρατία παίζει επικίνδυνα παιχνίδια με τα εθνικά θέματα, αμφισβητεί ευθέως τον πατριωτισμό της Ελληνικής Κυβέρνησης και ανοίγει την πόρτα στις ακροδεξιές δυνάμεις που προκαλούν προπηλακισμούς και επιθέσεις», δήλωσε η Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Μερόπη Τζούφη, από τη συχνότητα του ρ/σ «Στο Κόκκινο».

Αναφερόμενη στο περιστατικό ρατσιστικής βίας ενάντια σε προσφυγόπουλα στην Κόνιτσα και στην αποχή των μαθητών από σχολεία της Σάμου, η Υφυπουργός δήλωσε εμφατικά ότι «ως Υπουργείο Παιδείας, δεν πρόκειται να ανεχτούμε καμία διάκριση για τα παιδιά που έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα στην μόρφωση».

Υπογράμμισε δε ότι «αυτά τα γεγονότα είναι μειοψηφικά, όμως πρέπει κανείς να τα αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο και να δει τι μέτρα πρέπει να λάβει ώστε να μην επαναληφθούν»

Υπενθύμισε ότι 12.000 προσφυγόπουλα βρίσκονται ήδη εντός του εκπαιδευτικού συστήματος, ενώ έχουν ιδρυθεί 113 Τάξεις Υποδοχής, 30 Νηπιαγωγεία μέσα στα Κέντρα Φιλοξενίας και 1.426 Τμήματα Υποδοχής σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια σχολεία.

Παράλληλα, σημείωσε ότι η πολιτική ηγεσία εξαντλεί όλα τα περιθώρια συνεννόησης με τις τοπικές κοινωνίες, ενώ σχολιάζοντας τις ανησυχίες γονέων περί της υγειονομικής κάλυψης των προσφυγόπουλων, τόνισε ότι για κανένα παιδί δεν ξεκινάει τη διαδικασία ένταξής του στο σχολικό πλαίσιο χωρίς να αξιολογηθεί ιατρικά και εμβολιαστεί.

Απαντώντας σε ερώτηση του δημοσιογράφου Νίκου Σβέρκου για το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, η Υφυπουργός υπενθύμισε ότι αποτελεί προϊόν ενός εκτενούς διαλόγου και πως «το Υπουργείο συνδιαλέγεται μέχρι την τελευταία στιγμή, παραμένοντας ανοιχτό σε προτάσεις που φαίνονται ώριμες και σε βοηθητική κατεύθυνση, ακόμη και κατά τη διάρκεια της κοινοβουλευτικής διαδικασίας».

Τέλος, επεσήμανε ότι στόχος είναι μέχρι το τέλος Μαρτίου – αρχές Απριλίου, το νέο σύστημα να αποτελεί νόμο του Κράτους.

 Η συνέντευξη στο SoundCloud του Κόκκινου
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση