Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Τζούφη-Παράλληλη στήριξη: Περικοπές για εξοικονόμηση πόρων και προσωπικού, σε βάρος της εκπαίδευσης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +
Τζούφη-Παράλληλη στήριξη: Περικοπές για εξοικονόμηση πόρων και προσωπικού, σε βάρος της εκπαίδευσης-Ελλείψεις της τάξεως του 36% – Συζήτηση στη Βουλή.
Κατά τη συζήτηση Επίκαιρης Ερώτησης στη Βουλή για τα κενά στην Ειδική Αγωγή και την Παράλληλη Στήριξη, η Αναπληρώτρια  Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κα Μερόπη Τζούφη εξέφρασε τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στη σημερινή απεργία και στα  αιτήματα των εκπαιδευτικών, τονίζοντας πως η Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας έχουν επιλέξει τη μετωπική σύγκρουση με τους δασκάλους και τους καθηγητές, τονίζοντας πως:
“η αξιολόγηση που επιφυλάσσει η κυβέρνηση στους εκπαιδευτικούς προετοιμάζει το έδαφος για κυρώσεις και απολύσεις, ενώ δεν έχει σκοπό να βελτιώσει την ποιότητα της εκπαίδευσης. Αντίθετα, η ψευδεπίγραφη αξιολόγηση αποτελεί το κρίσιμο βήμα για το διαχωρισμό, την υπαχρηματοδότηση και το κλείσιμο σχολείων”.
Απευθυνόμενη προς την Υφυπουργό Παιδείας Ζέττα Μακρή, η Μερόπη Τζούφη σημείωσε:
“Νομίζετε πως η βελτίωση της εκπαίδευσης για τα παιδιά μας περνά από τις αίθουσες των δικαστηρίων; Πως μπορεί να γίνει εκπαιδευτική μεταρρύθμιση μέσω του απεργοκτόνου νόμου Χατζηδάκη ή μήπως, διάλογος για την Παιδεία με τα γκλοπ της αστυνομίας;”.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της κας Τζούφη
Η Υφυπουργός αρνήθηκε να τοποθετηθεί, επιλέγοντας τη σιωπή για τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών, τα υψηλά ποσοστά συμμετοχής στην απεργία, αλλά και τις αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις του υπουργείου Παιδείας.
Η Μερόπη Τζούφη
υπογράμμισε ότι το υπουργείο Παιδείας αμφισβητεί έμπρακτα το δικαίωμα των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαίδευση.
Υπογράμμισε επίσης ότι
οι χειρισμοί του υπουργείου οδηγούν τους γονείς στα όρια της απόγνωσης και τους ωθούν -όσους φυσικά έχουν τη δυνατότητα- στην κάλυψη των αυξημένων αναγκών με ιδιωτική δαπάνη.
Η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ παρουσίασε συγκεκριμένα στοιχεία,
σύμφωνα με τα οποία τα συνολικά κενά ξεπερνούν τα 5.400 για την πρώτη φάση των εγκρίσεων – δηλαδή οι ελλείψεις είναι της τάξης του 36%.
Πιο ειδικά,
στην πρωτοβάθμια αγγίζουν τα 3.500, στη δευτεροβάθμια τα 1.000, ενώ 935 κενά καταγράφονται σε ΕΒΠ και σχολικούς νοσηλευτές. Συνεχίζοντας, η Μερόπη Τζούφη ανέφερε πως κενά καταγράφονται και στα Τμήματα Ένταξης, ενώ παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στα Ειδικά Σχολεία, με σοβαρότατες ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς, σχολικούς νοσηλευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό, φυσιοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές και ψυχολόγους.
Στο πλαίσιο αυτό κατηγόρησε το υπουργείο Παιδείας
για περικοπές που αποσκοπούν στην εξοικονόμηση πόρων και προσωπικού, σε βάρος της εκπαίδευσης των μαθητών με αυξημένες ανάγκες και κάλεσε την υφυπουργό Παιδείας να δεσμευτεί για την άμεση κάλυψη των κενών σε Παράλληλη Στήριξη και Τμήματα Ένταξης, για την τοποθέτηση προσωπικού στα ειδικά και γενικά σχολεία.
Σύμφωνα με τη Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ
Από την πλευρά της, η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή απάντησε με γενικολογίες, απέφυγε να παρουσιάσει σαφές χρονοδιάγραμμα και να δεσμευτεί εκ μέρους του υπουργείου για την κάλυψη των χιλιάδων κενών.
Αντίθετα,
μίλησε για την προσωπική «ευαισθησία» του ίδιου του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Τέλος αρνήθηκε να απαντήσει αν έχουν εξασφαλιστεί οι απαραίτητες πιστώσεις ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η στήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Δείτε το video της συζήτησης στη Βουλή

Δείτε σχετικά

Ζέτα Μακρή-Παράλληλη στήριξη: 125% αύξηση στα αιτήματα από το 2016-17-Ειδική πρόσκληση για Σχολ. Νοσηλευτές

Δείτε επίσης

Προστασία εκπαιδευτικών ευπαθών ομάδων: Aμεση ανάγκη λήψης μέτρων-Ερώτηση στη Βουλή
Ευπαθείς ομάδες εκπαιδευτικών-Αναφορά στη Βουλή επιστολή αναπληρωτών και μονίμων
Κενά εκπαιδευτικών πάνω από 5.000 στα σχολεία της χώρας: Αναφορά στη Βουλή
Τροπολογία 7 άρθρων: Σχολικοί Νοσηλευτές-Βοηθοί Βρεφοκόμοι/Παιδοκόμοι-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΒΕ-ΚΔΒΜ-ΔΙΕΚ
Οδηγίες χρήσης πλατφόρμας edupass σε Διευθυντές σχολείων και ΑΕΙ-Πως γίνονται οι δηλώσεις

Πριν φύγετε

Ενταξιακή Εκπαίδευση: Δημιουργία Οδηγού-Πρότυπα έντυπα ΚΕΔΑΣΥ-Διαδικασίες ομαλής Μετάβασης
 Εξετάσεις Β1 επιπέδου ΤΠΕ: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων πιστοποίησης
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση