Κυριακή, 9 Αυγούστου 2020

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υφυπουργός Παιδείας: 4.500 μόνιμοι στην ΕΑΕ το επόμενο διδακτικό έτος – Ιούνιο οι αιτήσεις για Γενική

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υφυπουργός Παιδείας: 4.500 μόνιμοι στην ΕΑΕ το επόμενο διδακτικό έτος – Ιούνιο οι αιτήσεις για Γενική. Συνάντηση της Μ. Τζούφη με τον ΠΔΕ Ηπείρου Κ. Καμπουράκη.

Υφυπουργός Παιδείας: 4.500 μόνιμοι στην ΕΑΕ το επόμενο διδακτικό έτος – Ιούνιο οι αιτήσεις για Γενική

“Το επόμενο διδακτικό έτος θα έχουμε 4.500 μόνιμους εκπαιδευτικούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ενώ δρομολογείται από το Υπουργείο Παιδείας μέσα στον Ιούνιο, να ανοίξει η διαδικασία για την υποβολή αιτήσεων για διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών και στη γενική εκπαίδευση, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020”.

Αυτό τόνισε η Υφυπουργός Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων Μερόπη Τζούφη κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου Κώστα Καμπουράκη, επισημαίνοντας πως:

“Για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια ξεκίνησε στις 2 Μαίου 2019 η διαδικασία για τον διορισμό μονίμων  εκπαιδευτικών”.

Η Ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας

Αναφορά για διορισμούς

“Για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια ξεκίνησε στις 2 Μαίου 2019 η διαδικασία για τον διορισμό μονίμων εκπαιδευτικών.

Το επόμενο διδακτικό έτος θα έχουμε 4.500 μόνιμους εκπαιδευτικούς στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, ενώ δρομολογείται από το Υπουργείο Παιδείας μέσα στον Ιούνιο, να ανοίξει η διαδικασία για την υποβολή αιτήσεων για διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών και στη γενική εκπαίδευση, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2020.

Με τις αποφάσεις αυτές επιχειρείται  από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων η ομαλοποίηση της λειτουργίας των σχολείων της χώρας, με την ύπαρξη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, ενώ, ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των εκπαιδευτικών για μόνιμη και σταθερή εργασία”.

Αυτό τόνισε η Υφυπουργός Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων Μερόπη Τζούφη κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου Κώστα Καμπουράκη.

Δείτε:

Διευκρινήσεις για αιτήσεις ένταξης σε Πίνακες για μόνιμους διορισμούς – Μέρος Α

Διευκρινήσεις για αιτήσεις ένταξης σε Πίνακες για μόνιμους διορισμούς – Μέρος Β

Αναφορά για μείωση μαθητών ανά τμήμα

Αναφορικά με την καλύτερη δυνατή και αποτελεσματική λειτουργία των σχολικών μονάδων επισημάνθηκε από τον κ. Καμπουράκη και η μείωση του αριθμού των μαθητών από 25 σε 22 ανά τμήμα στην πρώτη τάξη του νηπιαγωγείου, την Α’ Δημοτικού και την Γ’ Λυκείου που προβλέπει το άρθρο 74 του Νόμου 4589/2019.

Ο  Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ηπείρου ενημέρωσε επίσης την Υφυπουργό Παιδείας ότι έχει ξεκινήσει και στην Ήπειρο, από τον περασμένο Ιανουάριο, το καινοτόμο πρόγραμμα υποστήριξης πιστοποίησης των μαθητών Γ τάξης Γυμνασίου για την απόκτηση του κρατικού πιστοποιητικού πληροφορικής.

Με το πρόγραμμα αυτό τα παιδιά θα μπορούν να αποκτήσουν το πιστοποιητικό  χωρίς οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών τους, ενώ, διερευνάται η δυνατότητα καλύτερης και ευρύτερης εφαρμογής του προγράμματος, ιδιαίτερα σε απομακρυσμένα από τα αστικά κέντρα σχολεία.

Όπως ανέφερε η κ. Τζούφη, το Υπουργείο Παιδείας στοχεύει σταθερά στη δημιουργία καλύτερων συνθηκών εκπαίδευσης του μαθητικού πληθυσμού και αναβάθμισης των εκπαιδευτικών δομών αξιοποιώντας όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία.

Χρηματοδότηση για ράμπες ΑμεΑ

Στο πλαίσιο αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη και η αξιοποίηση του προγράμματος του Υπουργείου Εσωτερικών για την χρηματοδότηση τα κατασκευής ραμπών και χώρων υγιεινής για την πρόσβαση και την εξυπηρέτηση των ΑμΕΑ σε όλα τα σχολεία της χώρας. Το πρόγραμμα είναι ύψους 35 εκ. ευρώ και βασικός του στόχος είναι να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη και ασφαλής πρόσβαση των παιδιών ΑμΕΑ  στους χώρους των σχολείων.

Επίσης στην κατεύθυνση εκσυγχρονισμού των εκπαιδευτικών δομών βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για τον εκσυγχρονισμό του τεχνολογικού εξοπλισμού των ΕΠΑΛ αλλά και της αντικατάστασης των υπολογιστών στα εργαστήρια πληροφορικής των σχολικών μονάδων.

Τόσο η Υφυπουργός Παιδείας Μερόπη Τζούφη όσο και ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ηπείρου Κώστας Καμπουράκης επεσήμαναν την ανάγκη συνεχούς συνεργασίας και αλληλοενημέρωσης αλλά και την απαιτούμενη προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλει η Πολιτεία για τη δημιουργία εκείνων των συνθηκών στην εκπαίδευση που θα επιτρέπουν την απρόσκοπτη συμμετοχή των παιδιών σε όλα τα επίπεδα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Στην προσπάθεια αυτή –όπως επισημάνθηκε- σημαντικό ρόλο παίζει η συνεργασία τόσο με την εκπαιδευτική κοινότητα όσο και με τις τοπικές κοινωνίες, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς  που μπορούν να συμβάλλουν στην επίλυση προβλημάτων και στην αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Δείτε επίσης

Εργαστηριακά Κέντρα: Διαβούλευση για τον νέο κανονισμό λειτουργίας

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση