“Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υποβολή δηλώσεων προτίμησης ΕΕΠ-ΕΒΠ: ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υποβολή δηλώσεων προτίμησης ΕΕΠ-ΕΒΠ: ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας – Για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες γενικής παιδείας, ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ και ΕΔΕΑΥ.

Υποβολή Δηλώσεων Προτίμησης ΕEΠ-ΕΒΠ

1.ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, καλεί τους υποψήφιους αναπληρωτές ΕΕΠ & ΕΒΠ οι οποίοι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΩΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και έχουν σειρά κατάταξης όπως εμφανίζεται στον παρακάτω πίνακα:

ΚΛΑΔΟΣ ΕΩΣ ΣΕΙΡΑ

ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ

ΕΒΠ

350

ΠΕ23

ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ

160 ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ

ΠΕ25

ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ

220 ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ

ΠΕ30

ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ

20 ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ

να καταθέσουν δηλώσεις προτίμησης για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες γενικής παιδείας, ΣΜΕΑΕ, ΚΕΣΥ και ΕΔΕΑΥ.

Οι υποψήφιοι που καλούνται, οφείλουν να υποβάλουν δήλωση προτίμησης ή υπεύθυνη δήλωση άρνησης σύμφωνα με την ΥΑ 56267/Ε4/05-04-2018 με θέμα «Πρόσκληση υποψηφίων…» στην οποία ρητά αναφέρεται «Οι υποψήφιοι προς πρόσληψη και προκειμένου να τοποθετηθούν καλούνται (…) να δηλώσουν τις προτιμήσεις τους στα υπάρχοντα λειτουργικά κενά σύμφωνα με την αίτησή τους, προκειμένου να αναλάβουν καθήκοντα σε τακτή από την πρόσκλησή τους ημερομηνία».

Οι προσλήψεις θα πραγματοποιηθούν στα πλαίσια των Πράξεων:

  • «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ: 5047057 (ΕΠΒ, ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών)
  • «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5047097 (ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών)
  • «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, 2019-2020» με κωδικό ΟΠΣ 5048220 (ΠΕ23 Ψυχολόγων, ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών)
  • «Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, 2019-2020», με κωδικό ΟΠΣ 5047065 (ΠΕ 23 Ψυχολόγων)
  • «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019-2020» με κωδικό ΟΠΣ 5047082 (ΕΒΠ, ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών)
    • ΔΕ και ΠΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    • ΔΕ και ΠΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    • ΔΕ και ΠΕ ΗΜΑΘΙΑΣ
    • ΔΕ και ΠΕ ΚΙΛΚΙΣ
    • ΔΕ και ΠΕ ΠΕΛΛΑΣ
    • ΔΕ και ΠΕ ΠΙΕΡΙΑΣ
    • ΔΕ και ΠΕ ΣΕΡΡΩΝ
    • ΔΕ και ΠΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
    • 1 ο Κ.Ε.Σ.Υ. Α΄ Θεσσαλονίκης
    • 2 ο Κ.Ε.Σ.Υ. Α΄ Θεσσαλονίκης
    • 1 ο Κ.Ε.Σ.Υ. Β΄ Θεσσαλονίκης
    • 2 ο Κ.Ε.Σ.Υ. Β΄ Θεσσαλονίκης
    • Κ.Ε.Σ.Υ. Ημαθίας
    • Κ.Ε.Σ.Υ. Κιλκίς
    • Κ.Ε.Σ.Υ. Πέλλας
    • Κ.Ε.Σ.Υ. Πιερίας
    • Κ.Ε.Σ.Υ. Σερρών
    • Κ.Ε.Σ.Υ. Χαλκιδικής

Τα λειτουργικά κενά θα καλυφθούν ανάλογα με τις διαθέσιμες πιστώσεις.

Δείτε αναλυτικά την Ανακοίνωση της ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας

_____________________

Δείτε επίσης

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών – ΕΕΠ – ΕΒΠ έως τώρα

Ανακοινοποίηση: Προσωρινοί Πίνακες ΕΕΠ – Προκήρυξη 2ΕΑ/2019

Στατιστικά απορριφθέντων ΕΕΠ: Πίνακας Προκήρυξης 2ΕΑ/2019

Προσωρινοί Πίνακες ΕΒΠ Προκήρυξης 1ΕΑ/2019 ΑΣΕΠ

Στατιστικά απορριφθέντων ΕΒΠ: Πίνακας απορριπτέων Προκήρυξης 1ΕΑ/2019

Ψήφισμα διορισμών: Ισόποση και άμεση κατανομή των 4.500 θέσεων | ΕΕΠ-ΕΒΠ

Αριθμοί μονίμων σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΣΥ: Εκπαιδευτικοί Α/θμιας-Β/θμιας-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση