Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υπολογισμός κενών στην εκπαίδευση-Να διασφαλισθεί η διαφάνεια: Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπολογισμός κενών στην εκπαίδευση-Να διασφαλισθεί η διαφάνεια: Ερώτηση στη Βουλή από 46 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Η ΟΛΜΕ έχει ζητήσει και δεν έχει λάβει τα κενά από το ΥΠΑΙΘ.

Υπολογισμός κενών στην εκπαίδευση

Να διασφαλιστεί η διαφάνεια στον υπολογισμό των οργανικών κενών των ειδικοτήτων στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ζητούν από την Υπουργό Παιδείας 46 Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, έπειτα από πρωτοβουλία της Αναπληρώτριας Τομεάρχη Παιδείας Μερόπης Τζούφη.

Σύμφωνα με τη Μερόπη Τζούφη

Στην ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή αναφέρονται στο πρόσφατο Υπόμνημα των αναπληρωτών Φυσικών (ΠΕ04.01), το οποίο θέτει μια σειρά από ζητήματα για τους χειρισμούς του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την αναλογία προσλήψεων μεταξύ ειδικοτήτων.

Σημειώνεται πως οι διατάξεις του ν. 4763/2020 και η συγκρότηση των δοτών υπηρεσιακών συμβουλίων έχουν προκαλέσει την έντονη δυσπιστία και τη δριμεία κριτική του εκπαιδευτικού κόσμου.

Στο πλαίσιο αυτό, οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης τονίζουν ότι είναι αναγκαία η διασφάλιση μιας αδιάβλητης και αντικειμενικής διαδικασίας υπολογισμού των κενών, στην οποία δεν θα χωρά αυθαίρετη ανατροπή των υφιστάμενων αναλογιών. Τέλος, ζητούν εξηγήσεις από την υπουργό Παιδείας για τη διαδικασία υπολογισμού των οργανικών κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

______________

Η ερώτηση όπως κατατέθηκε στη Βουλή
ΕΡΩΤΗΣΗ

– προς την υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων Θέμα:

“Προάσπιση της διαφάνειας κατά τον υπολογισμό των κενών στην εκπαίδευση”

Στο πρόσφατο υπόμνημά τους οι Αναπληρωτές Φυσικοί ΠΕ04.01 εγείρουν ζήτημα σχετικά με την αναλογία προσλήψεων μεταξύ ειδικοτήτων του οικείου κλάδου.

Το προκείμενο, όμως, ζήτημα δεν αιφνιδιάζει, αντίθετα ανακινεί τη δυσπιστία και τη δριμεία κριτική του εκπαιδευτικού κόσμου που αφορμάται από τις πράξεις πολιτικού ολοκληρωτισμού και αδιαφάνειας στις οποίες επιδίδεται η παρούσα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Ενδεικτικά,

η υπουργός Παιδείας νομοθέτησε το άρθρο 123 του ν. 4763/2020 και αγνοώντας την έντονη αποδοκιμασία του εκπαιδευτικού κλάδου, η οποία εκφράστηκε με την αποχή-ρεκόρ, άνω του 90%, από τις ηλεκτρονικές εκλογές, συγκροτεί τα δοτά υπηρεσιακά συμβούλια χωρίς την συμμετοχή αιρετών που προέκυψαν από δημοκρατικές διαδικασίες.

Με τον τρόπο αυτό

υπονόμευσε τη λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων με την ουσιαστική έλλειψη ελέγχου από τα σωματεία των εκπαιδευτικών.

Άλλωστε το κλίμα δυσπιστίας εντείνεται και από το γεγονός ότι η ΟΛΜΕ, αν και έχει ζητήσει αρμοδίως στις 22.03.21, πριν την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων, τα οργανικά κενά στην εκπαίδευση, δεν έχει λάβει ακόμα απάντηση.

Επειδή είναι αναγκαία

η διασφάλιση μιας αδιάβλητης και αντικειμενικής διαδικασίας υπολογισμού των κενών, στην οποία δεν θα χωρά αυθαίρετη ανατροπή των υφιστάμενων αναλογιών. Επειδή οι διορισμοί και οι προσλήψεις πρέπει να διενεργούνται βάσει αντικειμενικής και αδιάβλητης διαδικασίας υπολογισμού των κενών.

Ερωτάται η αρμόδια υπουργός:

1. Βάσει ποιας διαδικασίας υπολογίστηκαν τα οργανικά κενά;

2. Διασφαλίστηκε η πλήρης διαφάνεια στον υπολογισμό των οργανικών κενών των επιμέρους ειδικοτήτων στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Αν ναι, με ποιο τρόπο;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Δείτε επίσης

Ερώτηση στη Βουλή: Ιδρυση Οργανικών Θέσεων σε κλάδους Πρωτοβάθμιας
Διορισμοί εκπαιδευτικών Πληροφορικής: Επιστολή ΠΣΑΠ-Πίνακες κατανομής θέσεων
Ανακατανομή οργανικών θέσεων κλάδου ΠΕ86-Πληροφορικής στην περιοχή Πιερίας και Πέλλας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Οργανικά κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας 2021: Ανάλυση με συγκεντρωτικούς πίνακες ανά ειδικότητα και περιοχή
Μετατάξεις-οργανικά κενά Δευτεροβάθμιας-Μόνιμοι διορισμοί: Ενημερωτικό Νεκτάριου Κορδή
ΠΑΣΑΔ: 10500 μόνιμοι διορισμοί το 2021 δεν είναι υπερβολή και πολυτέλεια-9945 κενά Α/θμια-5760 Β/θμια
Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ ΚΕΣΥ-ΣΜΕΑΕ 2021: Επικαιροποιημένα στοιχεία-Ενημέρωση Γ. Μπουλμέτη-Β. Βούγια
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση